המודול החדש של שליחת מיילים למאזין
-
מישהו כבר התנסה בזה ?
מה פירוש מי שנמצא במרכז הקניות?
והאם יש אפשרות לשלוח למייל המופיע בליסט אל אינפורמיישן? -
@חסידישער זה הלימון שבלימונדה

המודול לא רלוונטי לרוב המשתמשים.. רק למאזין שיש לו חשבון במרכז הקניות של ימות המשיח -
@עץ-השדה אמר בהמודול החדש של שליחת מיילים למאזין:
המודול לא רלוונטי לרוב המשתמשים.. רק למאזין שיש לו חשבון במרכז הקניות של ימות המשיח
האם אתה אומר זאת מידיעה שאין אפשרות ללא חשבון שם?
-
@בסייעתא-דשמיא-0 כן כי כך כתוב שם
-
@עץ-השדה אמר בהמודול החדש של שליחת מיילים למאזין:
המודול לא רלוונטי לרוב המשתמשים.. רק למאזין שיש לו חשבון במרכז הקניות של ימות המשיח
אבל תמיד תוכל להעביר אותו להרשמה
-
@בסייעתא-דשמיא-0
@ימות-המשיח אמר במודול שליחת קובץ למייל של המאזין:שימו לב! המערכת משתמשת עם המייל שמוגדר על הטלפון במרכז הקניות, למי שעדיין לא רשום, אז זה הזמן...
המערכת תחפש אם מספר הטלפון קיים כמספר ראשי של חשבון ותשלח למייל של החשבון, ואם לא המערכת תחפש אם המספר קיים כמספר משני בחשבון, ותשלח למייל המוגדר שם.
(במידה ואתם לא מסתדרים, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ע"מ לעדכן את הכתובת המייל) -
@ימות-המשיח ואיפה נרשמים לרשימת הלקוחות וכמו כן למה שלא יהיה אפשרות נורמלית לפי קובץ שנמצא במערכת?
-
@חסידישער אתה שואל אותי? תשאל את חברת @ימות-המשיח
-
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בהמודול החדש של שליחת מיילים למאזין:
@עץ-השדה אמר בהמודול החדש של שליחת מיילים למאזין:
המודול לא רלוונטי לרוב המשתמשים.. רק למאזין שיש לו חשבון במרכז הקניות של ימות המשיח
אבל תמיד תוכל להעביר אותו להרשמה
ההרשמה + השלוחה לא עובדת
שגיאה כללית... -
תעשה שלוחה של הרשמה במודול של הקניות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות