חדש! שלוחה להעברת השיחה למשתמש טלגרם - ניתוב השיחה לשיחת טלגרם
-
ב"ה.
ההגדרות: https://f2.freeivr.co.il/post/72756
-
@שמואל איך יודעים מה ה - ID שלי בטלגרם?
-
@שולי אפשר למצוא את הID שלכם באמצעות כניסה לבוט https://t.me/userinfobot
-
זה עולה יחידות??
-
@משה-כהן-2 אמר בחדש! שלוחה להעברת השיחה למשתמש טלגרם - ניתוב השיחה לשיחת טלגרם:
זה עולה יחידות??
כרגע לא
-
@שמואל זה לא עובד אני מתקשר זה מחייג שניה וחוזר לתפריט הראשי
-
@משה-כהן-2 אמר בחדש! שלוחה להעברת השיחה למשתמש טלגרם - ניתוב השיחה לשיחת טלגרם:
@שמואל זה לא עובד אני מתקשר זה מחייג שניה וחוזר לתפריט הראשי
לי זה עבד אחרי שהגדרתי בטלגרם שאני יוכל לקבל שיחות מכולם, אין לי את האפשרות להגדיר מציאת החשבון באמצעות המספר.
אני לא יודע מה קרה פתאום אבל זה הפסיק לעבוד, מצלצל שניה וחוזר..
-
פוסט זה נמחק! -
יש מישהו שזה עובד לו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות