• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה

    חדש במערכת
    7
    9
    698
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Z
      zalmi ניהול נערך לאחרונה על ידי

      לא לשדר מענה למחייג, עד שמי שחייגו אליו עונה

      עודכן גם בשרשור המתאים

      call_no_answer=yes
      

      הסבר: במידה ומוגדר ניתוב בשלוחה ראשית, ההגדרה הזו אומרת למערכת לא לשדר מענה עד שהצד השני עונה
      (דוגמא, מי שרוצה לפתוח וואטספ על המספר מערכת, ולא רוצה לפספס את תחילת הקוד עד שהוא עונה, אם נגדיר את ההגדרה הזו, המערכת לא תשדר מענה, עד שאני באמת יענה לשיחה)

      ת ש T א 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
      • ת
        תן חיוך 1 @zalmi נערך לאחרונה על ידי

        @zalmi אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:

        במידה ומוגדר ניתוב בשלוחה ראשית, ההגדרה הזו אומרת למערכת לא לשדר מענה עד שהצד השני עונה

        אבל לאו דוקא כלומר אצלי שלוחה 1 מוגדרת כניתוב ואני לא רוצה שאנשים יחשבו שעניתי להם עד שאני באמת עונה
        זה אמור לעבוד גם נכון???

        שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • שמואל
          שמואל @תן חיוך 1 נערך לאחרונה על ידי

          @תן-חיוך-1 אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:

          זה אמור לעבוד גם נכון???

          נכון.

          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • ש
            שולי @zalmi נערך לאחרונה על ידי שולי

            @zalmi מצאתי באג
            שמתי את ההגדרה הזו ב IVR
            ומאז המודל הזהשל הפניית שיחה לפי המספר שעשה הפניית שיחות לא עובד לי
            כלומר המודל לא מפנה את השיחה לשולחה הפנימית של המספר שהפנה את השיחה שבה אצלי מוגדר מודל ניתוק

            ואני אסביר בהרחבה
            יש לי קו שמוגדר בו שכל מי שעשה הפניית שיחה מהפלאפון שלו לקו שלי אזי שהוא עובר לשלוחה פנימית אישית שלו שמספר השלוחה הינו כשם המספר פלאפון שהפנה(זה בעצם המודל שבקישור כאן)
            ובאותה שלוחה פנימית אישית של המאזין מוגדר מודל ניתוק השיחה
            ומאז ששמתי את ההגדרה החדשה בקובץ IVR בשלוחה הראשית
            השיחה אינה עוברת לשלוחה הפנימית וממילא השיחה לא מתנתקת לאותם מאזינים

            ויותר מזה אם אני משנה שהשלוחה הפנימית לא תיהיה מודל ניתוק זה כן עובד אבל רק אם אני מגדיר את הפונקצייה החדשה בקובץ IVR אם זה לא בקובץ IVR אלא בשלוחת עצמה ממש אזי שזה לא עובד

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ש
              שולי @שמואל נערך לאחרונה על ידי

              @zalmi @שמואל הפונקצייה הזו לא עובדת עם מודל הפנייה לפי מחייג ומחוייג בדקתי על האופצייה שבקישור ולא עובד

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • T
                telepoint.ivr @zalmi נערך לאחרונה על ידי

                @zalmi אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:

                ההגדרה הזו אומרת למערכת לא לשדר מענה עד שהצד השני עונה

                בכניסה עם בדיקה בAPI צריך לחכות למענה ואז יבדוק בAPI? או שנחשב כאילו נכנס למערכת וכבר בודק בAPI, גם בלי שהצד השני יענה?

                N שמואל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • N
                  nyh @telepoint.ivr נערך לאחרונה על ידי

                  @telepoint-ivr אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:

                  בכניסה עם בדיקה בAPI

                  מה זאת אומרת?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • שמואל
                    שמואל @telepoint.ivr נערך לאחרונה על ידי

                    @telepoint-ivr אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:

                    בכניסה עם בדיקה בAPI צריך לחכות למענה ואז יבדוק בAPI?

                    אם השלוחה הראשית היא אימות מול API באמת אין שידור מענה רק לאחר אימות מול API. אין צורך להגדיר בשביל זה משהוא מיוחד.

                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                    • א
                      אבו @zalmi נערך לאחרונה על ידי

                      @zalmi זה עובד רק בראוטינג או גם בתור?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון