חדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה
-
לא לשדר מענה למחייג, עד שמי שחייגו אליו עונה
עודכן גם בשרשור המתאים
call_no_answer=yes
הסבר: במידה ומוגדר ניתוב בשלוחה ראשית, ההגדרה הזו אומרת למערכת לא לשדר מענה עד שהצד השני עונה
(דוגמא, מי שרוצה לפתוח וואטספ על המספר מערכת, ולא רוצה לפספס את תחילת הקוד עד שהוא עונה, אם נגדיר את ההגדרה הזו, המערכת לא תשדר מענה, עד שאני באמת יענה לשיחה) -
@zalmi אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:
במידה ומוגדר ניתוב בשלוחה ראשית, ההגדרה הזו אומרת למערכת לא לשדר מענה עד שהצד השני עונה
אבל לאו דוקא כלומר אצלי שלוחה 1 מוגדרת כניתוב ואני לא רוצה שאנשים יחשבו שעניתי להם עד שאני באמת עונה
זה אמור לעבוד גם נכון??? -
@תן-חיוך-1 אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:
זה אמור לעבוד גם נכון???
נכון.
-
@zalmi מצאתי באג
שמתי את ההגדרה הזו ב IVR
ומאז המודל הזהשל הפניית שיחה לפי המספר שעשה הפניית שיחות לא עובד לי
כלומר המודל לא מפנה את השיחה לשולחה הפנימית של המספר שהפנה את השיחה שבה אצלי מוגדר מודל ניתוקואני אסביר בהרחבה
יש לי קו שמוגדר בו שכל מי שעשה הפניית שיחה מהפלאפון שלו לקו שלי אזי שהוא עובר לשלוחה פנימית אישית שלו שמספר השלוחה הינו כשם המספר פלאפון שהפנה(זה בעצם המודל שבקישור כאן)
ובאותה שלוחה פנימית אישית של המאזין מוגדר מודל ניתוק השיחה
ומאז ששמתי את ההגדרה החדשה בקובץ IVR בשלוחה הראשית
השיחה אינה עוברת לשלוחה הפנימית וממילא השיחה לא מתנתקת לאותם מאזיניםויותר מזה אם אני משנה שהשלוחה הפנימית לא תיהיה מודל ניתוק זה כן עובד אבל רק אם אני מגדיר את הפונקצייה החדשה בקובץ IVR אם זה לא בקובץ IVR אלא בשלוחת עצמה ממש אזי שזה לא עובד
-
@zalmi @שמואל הפונקצייה הזו לא עובדת עם מודל הפנייה לפי מחייג ומחוייג בדקתי על האופצייה שבקישור ולא עובד
-
@zalmi אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:
ההגדרה הזו אומרת למערכת לא לשדר מענה עד שהצד השני עונה
בכניסה עם בדיקה בAPI צריך לחכות למענה ואז יבדוק בAPI? או שנחשב כאילו נכנס למערכת וכבר בודק בAPI, גם בלי שהצד השני יענה?
-
@telepoint-ivr אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:
בכניסה עם בדיקה בAPI
מה זאת אומרת?
-
@telepoint-ivr אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:
בכניסה עם בדיקה בAPI צריך לחכות למענה ואז יבדוק בAPI?
אם השלוחה הראשית היא אימות מול API באמת אין שידור מענה רק לאחר אימות מול API. אין צורך להגדיר בשביל זה משהוא מיוחד.
-
@zalmi זה עובד רק בראוטינג או גם בתור?