• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. 111
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 21
    • עוקבים 20
    • נושאים 22
    • פוסטים 177
    • הגבוה ביותר 56
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    111

    @111

    212
    מוניטין
    735
    צפיות בפרופיל
    177
    פוסטים
    20
    עוקבים
    21
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    111 הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי 111

    • - חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון

      זקוק לפתיחת שלוחה חדשה ואין לך גישה בכל עת למחשב?
      אתה רוצה שאחרי פעולה או מספר כניסות לשלוחה מסויים וכדומה תיוצר שלוחה חדשה אוטומטי ?

      עכשיו באמצאות API אתה יכול לעשות את זה דרך הטלפון.

      type=api
      api_link=https://teltech.000webhostapp.com/uploadfile.php
      api_add_0=A=//שים כאן המדול הרצוייה
      api_add_1=B=//אם יש לך תוסף למדול
      api_add_2=C=//תוסף למדול 2
      וכן הלאה כל התוספים של המודל
      api_add_3=AD=/1/2 לאיזה מקום להעלות את ההגדרות ותיוצר שלוחה חדשה לדוגמה
      או api_000=AD,,,,,,,,*/,  שתהיה להמאזין אפשרות להקיש בטלפון איזהו שלוחה להעלות ההגדרות
      api_add_4=PASS=//סיסמת העמרכת
      

      הסברה:
      בשביל להוסיף ההגדרות יש להוסיף אותה בשלוחה בתור, לדוגמה:

      api_add_0=A=type=record_system_messages
      api_add_1=B=record_system_folder=/8/8
      api_add_2=C=record_system_messages=M1000
      וכן הלאה...
      

      יש אפשרות גם לייצר שלוחה במערכת אחרת - צריך להוסיף

      api_did_send=no
      api_add_5=ApiDID=//מספר המערכת הרצוייה
      

      עדכון יכול להגדיר שתהיה להמאזין אפשרות להקיש בטלפון איזהו שלוחה להעלות ההגדרות

      api_000=AD,,,,,,,,*/, שתהיה להמאזין אפשרות להקיש בטלפון איזהו שלוחה להעלות ההגדרות
      

      צריך לשים הקלטה בשם 000 אנה הקש השלוחה הרצייה ולהקש * בין כל שליחה

      שים לב שנתי הגדרה מ api_add_3=AD=ivr/--/.ext ל שלוחה הפשוט לדגומה api_add_3=AD=/1/2

      מקווה בהמשך להוסיף עוד הגדרות כפי הצורך.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • חדש!!!!! סיסמה שמחליף אטמטי בכל יום לסיסמה חדש!! ועוד !!

      חדש!!!!! סיסמה שמחליף אטמטי בכל יום לסיסמה חדש!! ועוד !!

      יש לך משהו שאתה צריך לתת לו סיסמה אבל אתה לא רוצה שישאר אצלו לעולם

      אתה רוצה שמי שהקש הסיסמה בהצלחה שיחייג לאחד ומי לא שיחייג למשהו אחר (וכד')

      כבר נמאס לך להחליף הסיסמה בכל יום

      עכשיו יש פתרון מעניין לזה סיסמאות תאריך

      סיסמה לפי תאריך - הסיסמה בונה מסיסמה - תאריך - סיסמה (יכול להישאר ריק ואז הסיסמה הוא רק התאריך לדוגמה היום הסיסמה יהיה 1122 למחר 1123 חודש הבא 1201 או להגדיר סיסמה לפני תאריך לדוגמה 12 ולאחרי 34 כך שהסיסמה תיהיה 12-1122-34) תאריךהוא לפי מספר חודש ואחר כך יום בחודש
      קוד: בחירת הכל

      api_link=https://teltech.000webhostapp.com/password.php
      api_add_0=A=123//שים כאן סיסמה לפני התאריך (או להישאר ריק)
      api_add_1=B=123// כאן סיסמה אחר האתריך (או להישאר ריק)
      api_add_2=Y=routing=0583274058// הגדרות מערכת אם המזין הקש הסיסמה בהצלחה
      api_add_3=N=routing=0533145079//כאן ההגדרה אם לא עבר בהצלחה
      api_000=C,no,30,3,3//קובץ שמע אנה הקישה הסיסמה
      

      דוגמאות שתוכלו לעשות בהגדרות
      מעבר לתיקיה אחרת
      השמעת נתונים
      מעבר לסליקת אשראי
      חיוג דרך מודול חויג
      מעבר למערכת אחרת בימות המשיח

      go_to_folder=/5/9//בשביל מעבר לשלוחה אחרת
      id_list_message=f-57750730.f-/5/6/57881001-שלום אני מדבר בעברית.t-Hello I speak English.s-say123.s-/1/2/fileTt//בשביל להקריא את הנתונים
      credit_card=pelecard,100,999,3,1,DebitPaymntsType//בשביל סליקת אשראי
      routing_yemot=0773137770//בשביל לחייג למערכת אחרת בימות המשיח
      routing=0581234567//חיוג דרך מודול
      

      חובה לשים קובץ השמעה בשלוחה - 000 - נא הקש את הסיסמה ובסיום הקש סולמית

      אני מקווה שיהיה שימושי לאחד

      מקווה בהמשך להוסיף עוד הגדרות כפי הצורך.
      לכל שאלה הערה או - מי שרוצה מערכת בהגדרות אישי יכול לפנות אליי במייל 01TELTECH@gmail.com או 9196UU@gmail.com

      ואשמח לעזור
      בהצלחה לכולם

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • חדש !! מספר לחייג - לקול הלשון - ע"י ניתוב למערכת אחרת

      שלום לכם

      לאחר בקשות מלקחות והרבה מאמצים - ב"ה עלה בידינו לעשות מספר בימות

      לקול הלשון ע"י ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח

      המספר לקול הלשון 0777006806 - תפריט אידש אנגלית לשון הקודש

      להטמעה בתוך המערכת שלכם לשרת רגיל (YMT - YEMOT)

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0777006806
      

      להטמעה בתוך המערכת שלכם לשרת פרייווט (YMTB - YMTA)

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0733639722
      

      מספר קול הלשון - לשון הקודש 0777272361

      להטמעה בתוך המערכת שלכם

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0777272361
      
      

      מי שרוצה מספר למגיד שיעור ספציפי בקול הלשון
      וכן מי שיש הוצעות הערות וכד' מזמין תמיד להגיב כאן או לשלוח לנו מייל 01teltech@gmail.com

      teltech

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • חברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק

      שלום רב

      חברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק

      פתיחת מערכות תבניות בקליק

      בממשק ניתן לפתוח כל מערכת תוכן משוכללת ללא עלות

      • המערכת מגיעה מוכנה מ א' עד ת' כולל קריינות מקצועית והגדרות הניתנות לשינוי בקלות.
      • דגש גדול ניתן על חלק -הניהול הטלפוני שתוכנן בהשקעה מרובה באופן שיחסוך את הניהול דרך האתר.

      אמת שעדיין לא הצלחנו לפתח תוכנה שתבנה מערכת באופן אוטומטי לפי רשימת הדרישות שלכם,
      אך באומדן זהיר ניתן לומר כי התבניות המוכנות חוסכות כ-90% מהעבודה בבניית המערכת.

      כנותני שירות המלווים מאות לקוחות מרוצים
      יצרנו קשת רחבה של תבניות המותאמות לכמעט כל המצבים ואתגרים ונותנות סל פתרונות מקיף למגוון רחב של מקרים אמיתיים מהשטח.

      להלן רשימת התבניות הזמינות "שאפשר לפתוח בקליק" בממשק:

      • מערכת שיעורים על פרשת השבוע
      • מערכת קייטנות
      • מערכת התא הקולי
      • מערכת בין הזמנים
      • מערכת תוכן משוכללת
      • מערכת חלוקת תהילים / משניות / דפי גמרא / שעות רצופות
      • אלפון קהילתי
      • משפחה פון
      • מערכת סקרים
      • מערכת להפעלת שידור חי
      • מערכת מכירות
      • מערכת למידה מרחוק
      • מערכת שירות לקוחות
      • מערכת קורסים
      • מערכת גיוס כספים

      בנוסף, הממשק החדש מציע מגוון פתרונות ניהול ייחודיים להקלה בניהול המערכת:

      • פתיחת מערכת תוכן עם תבניות מוכנות בקליק - לפי בחירתכם
      • שינוי והחלפת תבנית המערכת - לפי בחירתכם
      • בדיקת הסיסמה של כלל המערכת
      • כניסה מהירה למערכת (אתר ישן)
      • יבוא תוכן או רק הגדרות ממערכת אחרת שברשותכם למערכת חדש
      • בדיקת דקות של כל מערכת בנפרד וביחד באופן מסודר
      • איפוס ומחיקת התוכן של המערכת בלחיצת כפתור
      • שינוי פרטי המערכת: שם מייל ומספר טלפון
      • כניסה מהירה להגדרות מערכת ללא סיסמה
      • הצגת תגמול אוטומטי לפי המדרג שלכם

      איך זה עובד ?

      פשוט מאוד נכנסים לאתר https://www.teltechconference.com/ivr_panel/

      יש לכם כבר חשבון ואתם רוצים לפתוח עוד מערכת? היכנסו:
      https://www.teltechconference.com/ivr_panel/create_ivr2.php

      במידה ואין לכם חשבון באתר ואתם רוצים לפתוח היכנסו לקישור:
      https://www.teltechconference.com/ivr_panel/login.php

      בע"ה בהמשך השבוע יפורסמו פרטים נוספים על כל תבנית בנפרד

      • לא כל התבניות שכתבנו למעלה מוכן ב 100 אחוז (אנחנו עובדים רציף לסדר כל המערכת על צד היוצר טוב)
      • אם יש למישהו הערה וכד' אפשר לשלח במייל 01teltech@gmail.com

      @הקול-הירושלמי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      111
      111
    • חדש !!! שליחת צינתוק למזין עם זיהוי המגדיר מיד בכניסה לשלוחה

      חדש !!!
      שליחת צינתוק למזין עם זיהוי המגדיר מיד בכניסה (לשלוחה )

      רוצה שמי שיכנס למערכת שלכם דרך פורטל התוכן וכד' תקבל צינתוק ממספר ישיר
      רוצה לשלוח צינתוק למישוה מהרשומה התפוצה שמגדר ההנחה צינתוקים בלי לשנות ההגדרות הרשימה

      בונתי משהו קטן ב API לזה

      type=api
      api_link=https://teltech.000webhostapp.com/Activation_of_a_campaign.php
      api_add_0=password=0000  
      סיסמת מערכת 
      api_add_1=templateId=123456 
      מספר תבנית לרשימת התפוצה
      api_add_2=callerId=0773137770 
      מספר זהוי הצינתוק 
      api_add_3=success=go_to_folder=/1 
      ההגדרה עם הצינתוק נשלח בהצלחה לדוגמה 
      api_add_4=unsuccessfully=go_to_folder=/2
      דוגמה הגדרה עם הצינתוק נכשלה
      

      דוגמאות שתוכלו לעשות בהגדרות עם הצינתוק נשלח בהצלחה או נכשלה

      מעבר לתיקיה אחרת
      השמעת נתונים
      מעבר לסליקת אשראי
      חיוג דרך מודול חויג
      מעבר למערכת אחרת בימות המשיח

      ניתן גם להוסיף שנשלח צינתוק למספר אחר מיד שהמזין נכנס לשלוחה
      צריך להוסיף

      api_add_5=ApiPhone=0773137770
      

      אני מקווה שיהיה שימושי לאחד

      ובהמשך להוסיף עוד הגדרות כפי הצורך.
      לכל שאלה הערה או - מי שרוצה מערכת בהגדרות אישי יכול לפנות אליי במייל 01teltech@gmail.com

      ואשמח לעזור
      בהצלחה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • אתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!

      חדש! ניהול מערכת מתקדם מבית טלטק!

      אנחנו שמחים לפרסם על פרויקט ענקי שעובדים על זה הרבה זמן.

      ממשק יפה ונוח לניהול כל המערכת שלכם מבית טלטק!

      מעבר לממשק >>>


      • אפשר ניהול שלוחות בצורה מסודרת

      • אפשרות לפתוח גישה מוגבלת למשתמשים - לכל דף שאתם רוצים (לדוגמא רק לדף של קמפיינים ושיחות נכנסות)

      • אפשרות לתת גישה למשתמש רק לשלחות בתוך המערכת לדומא רק לשלוחה 1/1 ושלוחה 2/2

      • אפשרות להעביר המאזינים לשלוחות אחרת או ניתוק

      • אפשרות לשנות שפת ערוץ למאזינים לשפה אחרת

      • הממשק זמין בשפות: עברית, אנגלית ואידיש.

      שימו לב!! להממשק אין שום קשר לימות המשיח הכנסת מספר מערכת וסיסמה היא באחריות שלכם בלבד!

      שימו לב הממשק הוא בתקופת נסיון ואנחנו לא לוקחים שום אחריות, אם נתקלתם בבעיה אנא שלחו מייל לשירות הלקוחות.

      שימו לב הממשק באמצע בניה ואנחנו בתכנון להוסיף עוד פונקציות בתוך המערכת ממש בקרוב, מחכים לחוות דעתכם!

      הממשק הוא בתשלום סמלי, חודשי או שנתי (למערכת שלנו תחת השם TELTECH יש הנחה מיוחדת וכן ניסיון חינם!).

      לכל השאלות בנושא, אפשר לשלוח אימייל לשירות הלקוחות > 01teltech@gmail.com

      צילומי מסך

      Screenshot 2022-12-06 224644.jpg

      Screenshot 2022-12-06 225836.jpg

      Screenshot 2022-12-06 230258.jpg

      Screenshot 2022-12-06 230507.jpg

      Screenshot 2022-12-06 230654.jpg

      Screenshot 2022-12-06 231221.jpg

      Screenshot 2022-12-06 231339.jpg

      Screenshot 2022-12-06 231602.jpg

      Screenshot 2022-12-06 231643.jpg

      Screenshot 2022-12-07 001841.jpg

      Screenshot 2022-12-07 001939.jpg

      Screenshot 2022-12-07 002146.jpg

      Screenshot 2022-12-07 001841.jpg

      Screenshot 2022-12-07 002217.jpg

      Screenshot 2022-12-07 002329.jpg

      Screenshot 2022-12-07 002702.jpg

      Screenshot 2022-12-07 002738.jpg

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • חדש !! הקלדת מקשים ע"ג הטלפון והפיכתו לקובץ tts

      הקלדת מקשים ע"ג הטלפון והפיכתו לקובץ tts - קרדיט ל "קול הירושלמי"
      להטמין במערכת כשליחה API

      type=api
      api_link=https://teltech.000webhostapp.com/tts.php
      api_add_0=maarechet=מספר המערכת שלכם
      api_add_1=pas=סיסמת הניהול
      api_add_2=path=השלוחה להעלאת הקבצים
      api_call_id_send=no
      
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • מספר לחייג לקול מבשר ע"י ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח

      שלום וברכה

      אני רוצה לשתף לכם כאן

      ב"ה עלה בידנו לאחר מאמצים רבים וחדשים עבודה לסדר מול החברות

      מספר לחייג לקול מבשר ע"י ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח

      להטמעה בתוך המערכת שלכם לשרת רגיל (YMT - YEMOT)

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=026632327
      

      להטמעה בתוך המערכת שלכם לשרת פרייווט (YMTB - YMTA)

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0733639711
      
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • ממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !

      ממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון

      לאחר שהממשק ניתן לשימוש מוסדי וארגוני בלבד, וקיבלנו בקשות של לקוחות רבים להשתמש עם הממשק גם לשימוש פרטי לכן פתחנו עכשיו האפשרות לקבל חשבון בממשק לשימוש פרטי, הרישום ופתיחת הממשק הוא אוטומטי ובקלות ובינתיים ללא הגבלת חשבונות

      למי שעדיין אין חשבון אפשר לפתוח חשבון בקלות בכמה קליקים בלבד, ו...אתם שם כאן
      כניסה לממשק ועידה מתקדם כאן

      למי מיועד הממשק ?

      כל סוגי הועידות, שידור חי מכל אירוע, משחקים לחנוכה וכד' , מבחן פומבי ,קורסים, למידה מרחוק, וניתן גם להשתמש בו עבור מרכזיית שירות לקוחות

      למי שלא מכיר הממשק :
      הממשק הוא ממשק ועידה מאוד מתקדם שיש בו הרבה פונקציות באתר וגם אפשרות לניהול הכל באמצעות מקשי הטלפון

      פירוט על הפונקציות של הממשק באתר אפשר לראות כאן

      פירוט על הפונקציות הטלפוניות אפשר לראות כאן

      אפשר גם לראות ולהוריד כל ההוראות כאן או בתוך הממשק עצמו בדף הוראות

      וגם שיפרנו והוספנו כמה פונקציות נחמדות ושימושיות במיוחד,לבקשות לקוחות (יותר על זה בהודעה הבא )

      הגדרות בשלוחה

      type=api
      api_link=https://www.teltechconference.com/goto
      api_add_0=token=4016b08bfb41c2f16a6e//קוד טוקן של חשבון ועידה 
      api_add_1=type=scout/admin/recordings/listener/סוג של התחברות 
      api_hangup_send=no
      

      יש 4 סוגי ועידה בשלוחה

      api_add_1=type=scout/admin/recordings/listener/סוג של התחברות
      

      normal - מאזין רגיל עם עם אפשרות של מקשים במהלך הועידה (לפי ההגדרה מראש)
      scout - מאזין ללא אפשרות של מקשים במהלך הועידה
      admin - מנהל ועידה עם כל המשמעות
      (אפשר גם לתת הרשאות ניהול בתוך לשונית "הוסף מורה" ולהוסיף מספר טלפון כמנהל)
      recordings- שלוחה להשמיע ועידת קודמים

      חשוב לציין: האפשרות להגדיר סוג השלוחה הוא רק בתנאי עם הטוקן יש ההרשאות לסוג השלוחה שאתם רוצים להגדיר
      (אפשר להגדיר בתוך הממשק הטוקן והרשאות - בלשונית גישה )

      לדוגמא אם אתם מגדירים לתת לטוקן ההרשאות רק ל"scout"&"normal "אז אפשר להגדיר בשלוחה רק אותו שתי ההגדרות ( normal & scout)

      אפשר להוסיף לחשבון כמה טוקין ולתת לכל אחד ההרשאות שלו

      המשמעות הוא: שאם אתם עושים מבחן ואתם רוצים לפתוח לכלום האפשרות להשתתף בהמבחן במצב הזנה ללא אפשרות למקשי במהלך הוועידה
      אפשר לפרסם הטוקן עם ההגבלה רק ל"scout" ותהיה אפשרות להותחבר לועידה מכל מערכת של ימות שיש להם הטוקן הנ"ל

      יש גם אפשרות לשנות הטוקן אחר פרסם: - לדגמא אתם רוצים לעשות מבחן עד שעה 8 עם אפשרות להשתתף בהבחנה ומשעה 8 רק להשתתף דרך הזנה ללא אפשרות במקשי במהלך הועידה (הרמות יד וכד') אז אפשר לשנות הרשאות הטוקן באיזו זמן שאתם רוצים

      הוראות הרשמה.pdf
      הוראות ועידה דרך אתר.pdf
      הוראות ועידה בטלפון .pdf

      איך אתם מתרשמים מהמערכת? האם תרצו להוסיף אפשרויות מותאמות אישית?
      כל הערה תתקבל בברכה, אפשר ליצור איתנו קשר במייל 01teltech@gmail.com

      צוות teltech

      מצרף תמונות מהמשק והרישום

      29ca6f84-babd-40ea-95b5-5d765edf4dbd-image.png

      d7bd4592-3aa6-4ac9-8a55-8ed85bdba784-image.png

      9c0ec738-b7ac-42cc-bd04-3ed215c05e68-image.png

      a40d955b-5eb0-43fe-bd78-86f57961e030-image.png
      41034b5f-9aff-4ed1-ab2c-74cf6616a3fb-image.png
      21bc920d-35c0-4a0a-b2fd-268c235c1b6f-image.png
      d0e4333f-0020-4c7c-b6a4-5cd6988b5fe6-image.png
      וכמובן תודה ל@הקול-הירושלמי @שמואל @eliyahu

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • RE: שליחת צינטוק עם מספר המערכת מיד בכניסה

      יש לי כבר מדול מיכן
      מקווה בקרוב להעלות המדול לפורום

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      111
      111

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי 111

    • RE: יחידות | חברת טלטק

      היי

      תשלח מייל 01TELTECH@gmail.com

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      111
      111
    • RE: חברת טלטק גאה להציג בפניכם ממשק - פתיחת מערכות תבניות בקליק

      @yosafizak

      הוספנו מספרים !

      אם עדיין יש בעיה נא לעדכון כאן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      111
      111
    • RE: קידומת 02313

      כמו שכתבתי כאן ,

      עבדנו קשה לפתוח אתר לחליקת מספרי מערכת תבניות בקליק. המטרה הייתה לא להיות עסוק עם כל מערכת שאיני יודע אם תינצל ואם כן, כמה דקות יהיו בה

      (99% מהמערכות הן פחות מאלף דקות חודשי). חשבו כמה התגמול שאנחנו עושים למערכת כזו, וכמה צריך לשלשם בשביל צוות לענות.

      לכן, נא לא לשלוח מיילים סתם עם בקשות , אלא אם אתם מוכנים לשלם את תשלום המינימום של $12. אם מדובר במערכת שיש בה סיכוי להרבה דקות, אפשר לכתוב במייל ולהשאיר את ההחלטה בידי הנציג שיחליט אם לקבל את הבקשה או לדחות.

      תודה רבה ובתקווה להבנה .

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      111
      111
    • RE: אתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!

      לא יודע מי מפרסם את המספר הנ"ל.
      המודל של חברתנו מבוסס על לקוחות פרמיום שמשלמים על החזקות מערכת, או על מערכת שיש בה יותר מ-50 אלף דקות.

      לכן, לכל אלו שרוצים שירות חינם אין בכלל מה להתקשר, ולכן פתחנו אתר בו אפשר לפתוח מספרי מערכת תבניות בקליק.

      אם יש בעיה כלשהי, אפשר לשלוח מייל ל-01teltech@gmail.com. אכן, עונים שם לעיתים רחוקות, אבל אין מה לעשות, ובפרט עכשיו שהתגמול יורד, לא שווה להחזיק צוות אנשים בשביל מערכת שבדרך כלל מכניס פחות מאלף דקות. עשו חשבון בעצמכם כמה התגמול שאנחנו עושים למערכת כזו, וכמה צריך לשלשם בשביל צוות לענות...

      ובשביל 99 אחוז מהשיחות שהיו רק על מערכת כזו, היינו מעדיפים לא לענות ולהקדיש את זמננו למערכת פרמיום או למספרי חו"ל שבדרך כלל משמים בשביל עובדה.

      בתקווה להבנה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • RE: אתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!

      @י-שווארץ

      לי עובד מעולה
      http://ivr.teltech.info/login

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      111
      111
    • RE: נגמרו המספרים...

      @גוטליב-סוכן-פלאפונים

      לגבי אימות במייל - למי שלא הצליח עד עכשיו לעשות אימות
      עשינו שינוי וצריך לעבוד עכשיו טוב
      נא לעדכון אם עדיין יש בעיה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      111
      111
    • RE: קורס שרוצה לעשות כניסה לשלוחה רק עד 24 שעות מכניסה ראשונה

      @111

      אין דרך ?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      111
      111
    • RE: קורס שרוצה לעשות כניסה לשלוחה רק עד 24 שעות מכניסה ראשונה

      @יענקלה-הכוכב כתב בקורס שרוצה לעשות כניסה לשלוחה רק עד 24 שעות מכניסה ראשונה:

      @111 בוודאי, תגדיר יום אחד זה 24 שעות

      אגב הוא מפרסם 36 שעות אני לא יודע למה כתבתי מלפני 24

      בכל מוקרה גם על 24 שעות מה הפילטר שיש ? תבי לינק בבקשה

      תודה לכל העונים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      111
      111
    • RE: קורס שרוצה לעשות כניסה לשלוחה רק עד 24 שעות מכניסה ראשונה

      @שולי כתב בקורס שרוצה לעשות כניסה לשלוחה רק עד 24 שעות מכניסה ראשונה:

      @111 אקסס פילטר שמאפשר כניסה רק ל 24 שעות ואח"כ מוסיף את המתקשר לרשימת תפוצה. ובכניסה לשלוחה תעשה פילטר לפי רשימת תפוצה

      הא גיפו השאלה האם יש אקסס פילטר כזה ?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      111
      111
    • קורס שרוצה לעשות כניסה לשלוחה רק עד 24 שעות מכניסה ראשונה

      יש לי מערכת קורסים שרוצה לאפשר לכל מאזין כניסה לשלוחה רק עד 24 שעות מהכניסה הראשונה ואחר כך לבקש כסף
      יש אפשרות/דרך לעשות ?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      111
      111