• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. שולי
    ש
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 5
    • נושאים 52
    • פוסטים 576
    • הגבוה ביותר 151
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    שולי

    @שולי

    225
    מוניטין
    171
    צפיות בפרופיל
    576
    פוסטים
    5
    עוקבים
    1
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום כל מקום

    שולי הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שולי

    • RE: כמה כסף לוקחים על ניהול מערכת? תודה.

      מסר קטנטן לחבר'ה החדשים!!
      לאחרונה אני רואה שיש פה המון חדשים
      (וגם שהחברים הוותיקים פה פחות פעילים או שהם התקדמו הלאה בחיים....)
      ולענייננו
      כאחד שגדל עם ימות המשיח החל מהזמנים שהם היו מתחננים שתפתח אצלם מערכת.... ועד היום שאתה מבקש פיתוח בתשלום ואין להם צפי מתי זה יצא וכאחד שהשתמש בכמעט כל מודל קיים
      אשמח להעביר מסר לחבר'ה פה מקווה שיועיל למאן דהו

      נושא בניית המערכות כבר דובר רבות ואכן הוא תלוי מאד בנסיון אותו רכשתם ובטעויות אותם בצעתם
      ואין צורך להוסיף מילה שנסיון שווה כסף והוא הדין כלפי ידע.
      כשאתם ניגשם לבניית מערכת הנושא שעליו צריך לשים את הדגש לעניו"ד הוא האפיון
      קרי - הגדרה ברורה עם הלקוח מה הוא צריך ומה הוא מקבל ומה בכלל אפשרי...
      כך נחסוך שינויים מינוריים בעיני הלקוח אך משמעותיים מאד בעיניים שלנו
      כך נבצע תיאום ציפיות מדויק והלקוח יצא מרוצה עד הגג
      כך נרגיש שאנחנו לא נשחקים עובדים שעות וכל העבודה לטמיון
      ובעיני זה גם המפתח לחוויה
      "רוצה להיות בטוח שכל יצירה שאני יוצר
      תיהיה היצירה הכי טובה שאני יכול ליצור"
      רובין שארמה
      וכן אפיון זה דבר שלוקח זמן והרבה זמן והוא תלוי מאד בלקוח עד כמה הוא מבין שהוא צריך להתאים את עצמו לקיים ושבסופו של דבר התמרון שלנו הוא במסגרת קיימת
      ועד כמה הוא מבין בתפעול בכלל וכ''ו....
      ועל זה אתם גובים ועל זה אתם אמורים לגבות כסף.... לכל דבר יש מחיר גם לזה וזה כל המסר שלי
      לקוח שלא מעוניין תנו לו להתנסות כולנו יודעים שצריך שבוע רק בשביל להתחיל...
      הרבה הצלחה ועל תפחדו מטעויות
      שולי
      אגב תוכלו להעזר בזה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: API פקודות מהדפדפן (דוגמאות)

      איפוס ומחיקת מערכת
      זהירות!!! שימוש מושכל
      במקום 07950000000 לשנות למספר המערכת
      ובמקום 1234 לשנות לסיסמה

      https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=delete&what=ivr2:/
      
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שולי
    • RE: חדש! צאטופ - ChaTOP

      @פיסטוק-פרווה אני עוקב אחריו מתקופת IVR1 והפורום הישן והרוב לא היה יציב, עכשיו הוא מבהיר שהחוסר יציבות זה רק בפיתוחים החינמיים שאז אני שואל את עצמי אז למה לפתח ולבוא עם בשורות שאח"כ הופכות ללא רלונטיות..

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שולי
    • RE: הסבר א-ב בבנית אתר לצורך API

      חבר'ה אני חייב לציין את היופי שיש בעזרה ההדדית כאן
      מהנסיון שלי ומנסינותהם של רוב המתכנתים והחובבנים בכל תחום ותחום הלמידה נעשת לבד ומהתנסויות בלי סוף
      ואם יש כאן אנשים שעוצרים הכל בשביל להסביר לאלו שמתקשים בלמידת הדברים לבד אז שאפו ושאפו גדול
      רק אני חייב לציין שבסופו של דבר הכל מסתכם בכתיבת קוד ובכתיבת קוד אין קיצורי דרך

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: המלצה חברת teltec

      נראה לי שזה חוצפה להמליץ על חברות מתחרות בתוך הסלון (קרי הפורום) של ימות המשיח
      לשיקולכם!!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: אשף ההגדרות

      @אאד שלא יבצע את השינויים מיד אלא באישור סופי,
      ושיהיה היסטוריית שינויים.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שולי
    • RE: סטנדאפיסטים בקוי תוכן

      אין בעיה לפרסם בפורום קוים, אמנם התקנון כך אבל בפועל מאז ומתמיד פורסמו קווים

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שולי
    • RE: חדש! צאטופ - ChaTOP

      @צביקה מצטרף למה שכתבת

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שולי
    • RE: באג בתפריט ראשי

      @אברהם-אברהם במקום שהוא נמצא כחדש זה באג
      בא נקבל את החדשים בסבר פנים יפות ונזכור שפעם גם ההינו כאלה.....

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

      @צבי-ד-צ המאזין מתקשר לקו נכנס לשלוחה מסויימת שמפעילה קמפיין בצורה שקטה ואז מועבר אוטומטית לשלוחה אחרת של וועידה, מי שמקבל את השיחה מהקמפיין זה הנציג שעונה מקיש 1 ויישר נכנס/מצטרף לוועידה ומשוחח עם הלקוח

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שולי

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שולי

    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      @זרח @פלוס

      בנוגע למהות הפורום, אני לא חושב שיש בעיה להתדיין על כלליות הטכנולוגייה
      וכן ראוי לדבר גם פילוספית ולא רק ביצועית, בסוף אנחנו צריכים להתבונן במעשינו..

      לגופם של דברים
      המהפכות הקודמות מהחשמל ועד המחשב לכולם היה התחלה וסוף כך שהנזק/תועלת שלהם היו מוגדרים, בעידן ה AI אין התחלה וסוף וזה הסכנה, בראי היסטורי כל יבשת / מדינה שהגיעו אליה אנשים יותר חכמים הם הפכו לשליטים במקום וכך גם החשש מהבינה שכבר כיום חכמה יותר מכל הדוקטורים יחד.

      מזה נגזרות שאלות אתיות:

      1. מה יהיה עם הבינה תגבר על האינטלגנצייה האנושית ותשלוט נניח במסגרת בינה שמבוססת בלוקציין?
      2. גם אם לא תגבר? מה יהיה על יכולת החשיבה האנושית?
      3. מה יהיה על חירות האדם ביחס למי משרת את מי?

      אני תמיד אומר שבמהפכה התעשייתית (200-300 שנה) עבודת הכפיים הוחלפה במכונות ואז איבדנו את היכולת לעבוד עבודה כפיים סזיפית.
      במהפכה הדיגטלית של האינטרנט והרשתות החברתיות (20-30 שנה) - איבדנו את יכולת לתקשר.
      במהפכת הAI (2-5 שנים) אנחנו מאבדים את היכולת לחשוב.

      המקום היחיד שישאר שפוי זה בתי המדרש
      וזה לא דומה למהפכות הנקודתיות של הגעת הרכב וגילוי החשמל וכו

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      @פלוס אנחנו הולכים לחיות עם רובוטים בעידן הקרוב, מודלי שפה, אוטומציות, אייג'נטים, נהיגה אוטונומית, אופטימוס וכו.
      העולם לא אותו אחד שהכרנו..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      @פלוס אולי זה מה שחרב פיפיות התכוון שבעבר היו דיונים מהותיים מעבר לטכני
      והייתה קהילה, היום זה לא ככה
      בנוגע לפוסטים כל פוסט שתכתוב ותתן ל AI לנסח זה יהיה יותר קריא ובהיר ועדיף..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      @פלוס אני אוהב להסתכל על הפוסטים הללו ולהגיד ואוו זה נכתב בלי AI אפילו על פוסטים ישנים שלי אני מסתכל ומשווה, איזה עולם היה פעם חחח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: זיהוי חסוי

      @האקר-המשופשף לשלוח מייל או לזהות את החסוי?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: חייב- מזהה מספר חסוי בחינם.

      @אליהו-החכם שלח לי מייל y*link.tz תחליף את הכוכבית בשטורדל

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שולי
    • RE: קניית מספר 03-313

      @אבו מה התקציב?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: זיהוי חסוי

      @קו-המוסיקה אם אתה צריך מזהה חסוי תשלח לי מייל Y*link.tz תחליף את הכוכבית בשטרודל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: בינה מלאכותית ימות המשיח

      @נתנאל-האלוף יישר כח עצום
      בנתיים מופיע לי שגיאה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שולי
    • RE: צינתוק למי שנרשם לקבלת צינתוקים

      @אA אכן זה מה שהיה נצרך
      תודה על הכל 🙏

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי