• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. 795693929
    7
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 21
    • פוסטים 102
    • הגבוה ביותר 17
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    795693929

    @795693929

    19
    מוניטין
    30
    צפיות בפרופיל
    102
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    795693929 הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי 795693929

    • RE: באג במערכת "מרכז הקניות"

      עוד דבר אחד. לגבי ההקלטה שאומרת שאין כתובת מעודכנת, דהיינו זו:

      M3856 אין פרטי כתובת בחשבונך, שלום ותודה
      

      צריך להוריד את המילים 'שלום ותודה'. זה לא קשור. כי אז זה חוזר לתפריט הקודם כמו שתיקנת את זה.

      או לכתוב:

      אין פרטי כתובת בחשבונך. הנך מועבר לתפריט הקודם.
      

      מקווה שאתה אוהב את כל התיקונים הקטנים האלו, זה יכול קצת לעצבן... אבל נראה לי שאתם אוהבים להיות משולמים, וגם אני אחד כזה, אז אני עוזר לכם בכך...😊

      תצליחו

      פורסם בבאגים במערכת
      7
      795693929
    • באגים במרכזיה החדשה

      בהיות ואני כרגע 'יושב' על המערכת הנפלאה של המרכזיה החדשה, בשביל להתחיל את השימוש בה באופן מיידי, אני יכתוב כאן את הבאגים שמצאתי. [אני חושב שזה יותר טוב מלפתוח נושא חדש על כל דבר].

      1. סקירה > נציגים מחוברים: הצבעים לא תואמים. לדוגמא: צבע סגול זה למי שבשיחה, ובפועל הצבע הסגול נמצא למי שזמין ואינו בשיחה. אם הוא בשיחה, הצבע נהפך לאדום! שזה אומר שהוא לא זמין... בקיצור, צריך לעשות 'בדק בית' נוסף לגבי הצבעים.

      2. שם: כאשר יש שיחה נכנסת, כתוב בשם הנציג שהוא נמצא איתו בשיחה, על אף שהוא עדיין לא ענה לו.

      3. תור נציגים > הגדרות > דוחות > הוספת כתובת מייל: יש אפשרות לכתוב כתובת מייל, אבל אין אפשרות לשמור אותה.

      4. תור נציגים > הגדרות > בהמתנה לנציג: הודעה על זמן משוער, אפשרות שלישית [השמע כל .. שניות] לא תקינה.

      5. שלוחת השמעת קבצים: אין אפשרות למחוק / להעביר קובץ לאחר העלאתו.

      6. שלוחת השמעת קבצים: חסר בהגדרות סדר השמעת הקבצים [מהישן לחדש וכו']

      פורסם בבאגים במערכת
      7
      795693929
    • RE: אין מענה משרת API

      @ערוץ-הסקרים אמר באין מענה משרת API:

      @795693929 זה לא טעות של ימות המשיח יתכן שכתובת שהם השתמשו מכילה תת (לדוגמא התת קידומת של הפרום f2)קידומת של www , ובדקתי אצלך וראיתי שזה מפנה לעמוד בלי תת קידומת
      גם שאצלי הדומין עבר מhttp לhttps גם קרה לי אותו דבר

      הבנתי. אך בכל מקרה, זו נקודה חשובה שצריך להדגיש אותה.

      פורסם בפורום מפתחים API
      7
      795693929
    • יצירת קובץ ini

      בכמה מודולים מוסבר שצריך ליצור קובץ ini חדש. הבעיה היא שאין את האפשרות הזו בצורה רגילה, רק בכל מיני תחכומים, כמו שניתן לראות כאן.

      חשוב מאד להוסיף את זה בצורה תקינה. דהיינו שיהיה אפשר להעלות קבצי ini דרך 'העלה קובץ' ולא רק קבצי שמע וכדו'.

      בתודה מראש

      פורסם בבקשות לפיתוח
      7
      795693929
    • RE: באג במערכת "מרכז הקניות"

      @ימות-המשיח, אכן תוקן גם הבעיה השניה.

      אבל יש עוד כמה הערות:

      1. אין אפשרות לעדכן את הכתובת הראשית. כי התפריט הוא: 'למשלוח לכתובת המעודכנת הקישו 1 למשלוח לכתובת אחרת הקישו 2 לשמיעת הכתובת המעודכנת הקישו 3'. אבל מי שרוצה לעדכן את הכתובת הראשית, זו שתשמש אותו בכל קניה אין לו אפשרות כזו. צריך להוסיף בתפריט הזה: לעדכון הכתובת הראשית הקישו 4.

      2. התפריט הנ"ל 'למשלוח לכתובת המעודכנת וכו' נכנס פעמיים במהלך סיכום הקנייה, וזה סתם מבלבל. צריך שיהיה רק פעם אחת. תבדוק ותראה שזה נכנס פעמיים.

      3. לגבי ההקלטה הזו:

      M3839 אם יש לך הערה מיוחדת למשלוח הקישו 1, לסיום הקישו 2
      

      המילים 'לסיום הקישו 2' קצת מבלבל, כי זה נראה סיום התשלום, והאמת שזה רק סיום של הגדרת המשלוח. יותר נכון לומר 'לדילוג הקישו 2'

      פורסם בבאגים במערכת
      7
      795693929
    • RE: באג בפקודת read במודל API

      תודה על כל העזרה!

      אני רק רוצה להעיר שכאן כתוב:

      **הקלטות הקשורות **
      M100 לא הוקשה בחירה
      

      חסר הספרה 2 בסוף. צריך להיות כך:

      M1002 לא הוקשה בחירה
      

      כמו שכתוב כאן

      פורסם בפורום מפתחים API
      7
      795693929
    • יציאה מהתור במרכזיה החדשה

      כרגע יש את האפשרות (החיונית!) הזו במערכת IVR2 על ידי ההגדרה של

      context=IVR2_QueueExit9
      

      אני חושב שנחוץ מאוד להוסיף את זה למרכזיה החדשה. יש שם ממש כמעט הכל. רק זה חסר, שעל ידי לחיצה על 9 זה עובר לשלוחה של 'קבלת נתונים'. אפילו מצאתי מקום פנוי לשלוחה החדשה 😉
      5d641129-1970-48ef-b44c-91a8517b4d92-שלוחה חדשה.png

      ובנוסף - לחיצה על מקש אחר תביא לשלוחה של 'תא קולי'

      פורסם בבקשות לפיתוח
      7
      795693929
    • באג במערכת "מרכז הקניות"

      כאשר מגדירים הנחה, אז בסיכום עגלת הקניות, יש אמירה של 'סך ההנחה לקניה זו' פעמיים.

      הפעם הראשונה [אחרי 'לקבלת משלוח לכתובת המעודכנת'] היא טעות, וגם לאחריה לא מוזכר ההנחה. רק הפעם השניה היא המופיעה במקום הנכון, וגם לאחריה מושמע סכום ההנחה.

      מצאתי את הבאג הזה כשהגדרתי הנחה לפי אחוזים. אני לא חושב שזה משנה. אבל אני בכל זאת מציין את זה.

      דבר נוסף, כשבחורים לשמוע את הכתובת המעודכנת בשביל המשלוח, ואין כתובת מעודכנת, המערכת מודיעה 'אין כתובת מעודכנת' ומנתקת את השיחה! אני לא חושב שזה בכוונה. צריך להגדיר שזה יעבור להגדרת כתובת.

      ותודה על המערכת הנפלאה הזו. הכל בנוי בדקדוק כל כך. ממש מדהים!!

      פורסם בבאגים במערכת
      7
      795693929
    • RE: באג בפקודת read במודל API

      תודה על התשובות!

      כשכתבתי את ההודעה על הבאג, היה כתוב אצלי בקוד כך שהמערכת תבקש מהלקוח להקיש על 1 בשביל לשמוע את הקוד הנגדי שוב:

      Response.Write("read=t-הקוד הנגדי שלך הוא"+GetCode(Request)+"להשמעה פעם שניה הקש 1 להמשך 2.=secondTime,no,1,1,12,No")
      

      וזה אכן עשה לי בעיות כאמור.

      בזכות ההודעה של @יוסל-ה שמתי לב שאין צורך לבקש מהלקוח ללחוץ על 1, כי אם לא לוחצים כלום אז המערכת ממשיכה להשמיע כמה פעמים את ההודעה. [אמנם יש הודעה ש'לא הוקשה בחירה', אבל אני שיניתי את זה אצלי שבמקום זה יושמע שנייה אחת של שקט, וכך הכל 'רץ']

      ולכן שיניתי את השורה הנ"ל בקוד ל:

              Response.Write("read=t-הקוד הנגדי שלך הוא.t-"+GetCode(Request)+".t-אני חוזר.=secondTime,no,1,1,0,No")
      

      וכך הלקוח לא לוחץ על כלום, והוא שומע את הקוד הנגדי שוב ושוב.

      הבעיה החדשה היא, שהמערכת ממתינה כ10 שניות עד שהיא משמיעה את ההודעה 'לא הוקשה בחירה' [שכאמור, אצלי שומעים שנייה אחת של שקט]. ניסיתי לבטל את זה, על ידי שהגדרתי בערך החמישי של read את הספרה 0 כפי שניתן לראות בפקודה הנ"ל, אך עדיין המערכת ממשיכה להמתין את ה 10 שניות האלו.

      אשמח להסבר מה עלי לעשות בשביל לדלג את זמן ההמתנה הזה.

      בתודה מראש

      פורסם בפורום מפתחים API
      7
      795693929
    • RE: סיסמה בשלוחה

      תודה לכולם. כעת עובד!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      7
      795693929

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי 795693929

    • RE: באג במערכת ניהול תורים

      @הרב, אתה צודק אם הייתי צריך את המידע הזה באופן חד פעמי, אבל זו מערכת שמשמשת את המזכירה, והיא צריכה רשימה מול העיניים, לדעת אם יש שיחות שלא נענו. תסכים איתי שזה יותר נוח מאשר לנסות כל רבע שעה להכנס, ואז להבין אם היה שיחות או לא.

      פורסם בבאגים במערכת
      7
      795693929
    • שינוי ברירת מחדל במערכת לניהול תורים

      באופציה של דוחו"ת, בתאריך נבחר - כברירת מחדל צריך להיות התאריך של היום. כך אני חושב.
      ובסוג דו"ח - כרגע האפשרות השניה (שיחות שנענו) היא האפשרות שמופיעה כברירת המחדל. נראה לי שהאפשרות הראשונה 'דוח כללי' צריכה להופיע כברירת המחדל.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      7
      795693929
    • באג במערכת ניהול תורים

      באופציה של דוחו"ת - אי אפשר לבחור בתאריך של 'היום', אם עדיין לא היו שיחות למערכת!
      כך שאם רוצים לדעת אם היו היום שיחות שלא נענו - אני צריך להתקשר למערכת מהמספר שלי ולנתק, ואז אפשר להכנס.

      פורסם בבאגים במערכת
      7
      795693929
    • RE: יציאה מהתור במרכזיה החדשה

      האמת, שיצירת שלוחה חדשה של 'קבלת נתונים' אינה דחופה כל כך, כי אפשר להשתמש בשלוחה של 'מעבר בין מערכות', כאשר כותבים מספר של מערכת, שהשלוחה הראשית שלה היא קבלת נתונים.

      מה שיותר דחוף זה להוסיף ב'הגדרות', בכרטיסיה של: 'בהמתנה לנציג', הגדרה נוספת של 'יציאה מהתור': בלחיצה על מקש ... השיחה תועבר לשלוחה ...
      [וכאן אני בעצם בוחר את השלוחה הנ"ל שיש בה הפניה למערכת של קבלת נתונים]

      פורסם בבקשות לפיתוח
      7
      795693929
    • באגים במרכזיה החדשה

      בהיות ואני כרגע 'יושב' על המערכת הנפלאה של המרכזיה החדשה, בשביל להתחיל את השימוש בה באופן מיידי, אני יכתוב כאן את הבאגים שמצאתי. [אני חושב שזה יותר טוב מלפתוח נושא חדש על כל דבר].

      1. סקירה > נציגים מחוברים: הצבעים לא תואמים. לדוגמא: צבע סגול זה למי שבשיחה, ובפועל הצבע הסגול נמצא למי שזמין ואינו בשיחה. אם הוא בשיחה, הצבע נהפך לאדום! שזה אומר שהוא לא זמין... בקיצור, צריך לעשות 'בדק בית' נוסף לגבי הצבעים.

      2. שם: כאשר יש שיחה נכנסת, כתוב בשם הנציג שהוא נמצא איתו בשיחה, על אף שהוא עדיין לא ענה לו.

      3. תור נציגים > הגדרות > דוחות > הוספת כתובת מייל: יש אפשרות לכתוב כתובת מייל, אבל אין אפשרות לשמור אותה.

      4. תור נציגים > הגדרות > בהמתנה לנציג: הודעה על זמן משוער, אפשרות שלישית [השמע כל .. שניות] לא תקינה.

      5. שלוחת השמעת קבצים: אין אפשרות למחוק / להעביר קובץ לאחר העלאתו.

      6. שלוחת השמעת קבצים: חסר בהגדרות סדר השמעת הקבצים [מהישן לחדש וכו']

      פורסם בבאגים במערכת
      7
      795693929
    • יציאה מהתור במרכזיה החדשה

      כרגע יש את האפשרות (החיונית!) הזו במערכת IVR2 על ידי ההגדרה של

      context=IVR2_QueueExit9
      

      אני חושב שנחוץ מאוד להוסיף את זה למרכזיה החדשה. יש שם ממש כמעט הכל. רק זה חסר, שעל ידי לחיצה על 9 זה עובר לשלוחה של 'קבלת נתונים'. אפילו מצאתי מקום פנוי לשלוחה החדשה 😉
      5d641129-1970-48ef-b44c-91a8517b4d92-שלוחה חדשה.png

      ובנוסף - לחיצה על מקש אחר תביא לשלוחה של 'תא קולי'

      פורסם בבקשות לפיתוח
      7
      795693929
    • RE: יציאה מהתור במרכזיה החדשה

      @אט כתב ביציאה מהתור במרכזיה החדשה:

      @795693929 כתב ביציאה מהתור במרכזיה החדשה:

      אין כזו אפשרות כרגע, נכון?
      [כוונתי למרכזיה החדשה הזו]

      אולי תבדוק ע"י מקש 9

      בדקתי. זה חוזר לתפריט הראשי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      7
      795693929
    • יציאה מהתור במרכזיה החדשה

      אין כזו אפשרות כרגע, נכון?
      [כוונתי למרכזיה החדשה הזו]

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      7
      795693929
    • RE: קבלת שיחות בsip

      הסתדרתי. תודה @הרב על כל העזרה.
      אני לא יכול לתת לך לייק, כי אין לי 15 מוניטין , אז קבל את זה כאן: 👍 👍 👍 👍

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      7
      795693929
    • RE: עזרה בהגדרת שלוחת SIP

      בנוסף להגדרה הזו, צריך להתקין את שירות המרכזיה, בכרטיסיה 'מרכזיה עסקית'.
      וזאת בתנאי שהמערכת שפתחת היא בשרת פריווט. ניתן לראות את זה למעלה:
      86aa49eb-f49b-44f1-b8f7-425c51a3e9a0-image.png
      אם זה שרת רגיל, צריך לפתוח מערכת התומכת בשרת פירווט, במספר 077-3137770 שלוחה 3.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      7
      795693929