Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
ח
@דוד-20 ומה זה אומר למה זה קורה זה מאוד מעצבן כי אנשים מתקשרים פעם אחד רואים שזה לא עובד אז לא מתקשרים שוב מה יכול להיות הפתרון לזה
A
@חזקי-ראזנבערג זה לא אפשרי כנראה. אם תירצה לשמור על המספר, תוכל בשרות לקוחות לבקש סגירה של המערכת והקמה מחדש. רק שכל התוכן ימחק זה הכול.
W
@חזקי-ראזנבערג 07WIZNITZ@GMAIL.COM
ק
@חזקי-ראזנבערג יש למישהו מידע האם ניתן לבחור שיפנה אחרי שתי קבצים? כלומר גם אחרי קובץ השלישי וגם אחרי הקובץ החמישי? תודה רבה
י
@חזקי-ראזנבערג אתה תמיד יכול להטמיע בשלוחת הצינטוקים פילטר שמי שרשום כבר ברשימה שיעיף אותו לשלוחה אחרת, וכך תגרום שהמאזינים לא יוכלו לצאת מרשימת הצינטוקים!
ד
שלוחה לקבלת פירוט דקות שנכנסו למערכת למייל לא עובד, מישהו יודע למה?
אין תגובות
צ
@חזקי-ראזנבערג כתב בשם של הקובץ אנא הקליטו את ההמשך...:
המשך ההקלטה ובסיום הקישו
אתה יכול לחפש כאן.
לענייננו כנראה שאתה מתכוון לזה M2196 אנא הקליטו את ההמשך לאחר הצליל ולסיום הקישו # נלקח מהשירשור של ההקלטות
@חזקי-ראזנבערג כתב בנתוני האזנה לפי מספר טלפון:
@יוסף-ח אפשר גם לראות איזה קבצים הוא הקשיב זה הכי חשוב לי
תבדוק, אני לא זוכר מדוייק...
Spoiler
מ
@חזקי-ראזנבערג יש את זה https://ttsfree.com/#tab_voice_goo
@ivrפון תודה רבה על העזרה
א
@חזקי-ראזנבערג אוקיי, אז הביאו לך למעלה משהו שהבאתי בעבר שאמור לעשות את זה מצויין, אם גם עם זה אתה לא מסתדר, כבר כתבתי שאני יכול לעשות את זה בתשלום,
@צבי-ד-צ יופי, עכשיו נגמור את הסיפור!