@484546
תגדיר 2 שלוחות של מודול תור (או ראוטינג), בשלוחה 1 תכניס קבוצה 1 של מספרים ובשלוחה 2 תכניס את קבוצה 2, ותגדיר שאחרי 20 שניות ללא מענה יעבור לשלוחה 2.
@484546 נכון להיום אי אפשר, ככה עובדת האופציה של השמעת תאריך עברי
אתה יכול לפנות לימות המשיח ולבקש שינוי, מסתמא שיהיה בתשלום
אתה יכול להכין קבצי קריינות פרטיים והשמעה שלהם עם file משורשרים לפי הצורך, וככה זה גם הכי גמיש שיש, לדוגמה אפשר להשמיע בלי שנה בכלל וכו'
והכי קל זה פשוט לעשות הקראת TTS שכמובן תישמע בהתאם.
מצו"ב צילום מסך. אני מנסה לשנות קובץ קיים באמצעות לחיצה ימנית ובחירת הקראת tts ואין אפשרות לשמור את הקובץ ככה. זה בדווקא ככה כי הקובץ הנוכחי הוא לא tts? או שפספסתי משהו?
@הרב
כפי שכתבתי בעבר הייתה אפשרות לסנן את המספר לפי הקידומת שלו ואם הקידומת היא 01 שזה אומר שזה מהשירות לקוחות ב api של בדיקה מול שרת חיצוני אם המספר ראשי להיכנס למערכת מודפס לו no ואז הוא שומע שהמספר לא מחובר וממשיך לחייג לשאר הנציגים
אני מעלה קבצים מרובים ומשום מה הם מתערבבים בתוך השלוחה. בשונה מהסדר שהיה בתיקיה במחשב.
מה יכולה להיות הסיבה לכך?
אני יגיד לך מה לעשות גם לי זה ככה.
תעשה במחשב מיין לפי שם:37f5f4e4-7e60-4553-aa19-0f70dcacb8ff-image.png
ואז מספר אחד שתיים יתחיל מלמטה אתה מתחיל לסמן מהמספר הראשון שאתה רוצה וגורר את הקבצים מהקובץ מספר אחד שאתה רוצה לעלות.
ואז זה יעלה לפי הסדר.
תעדכן אותי עם זה הצליח.