מצו"ב צילום מסך. אני מנסה לשנות קובץ קיים באמצעות לחיצה ימנית ובחירת הקראת tts ואין אפשרות לשמור את הקובץ ככה. זה בדווקא ככה כי הקובץ הנוכחי הוא לא tts? או שפספסתי משהו?
@הרב
כפי שכתבתי בעבר הייתה אפשרות לסנן את המספר לפי הקידומת שלו ואם הקידומת היא 01 שזה אומר שזה מהשירות לקוחות ב api של בדיקה מול שרת חיצוני אם המספר ראשי להיכנס למערכת מודפס לו no ואז הוא שומע שהמספר לא מחובר וממשיך לחייג לשאר הנציגים
אני מעלה קבצים מרובים ומשום מה הם מתערבבים בתוך השלוחה. בשונה מהסדר שהיה בתיקיה במחשב.
מה יכולה להיות הסיבה לכך?
אני יגיד לך מה לעשות גם לי זה ככה.
תעשה במחשב מיין לפי שם:37f5f4e4-7e60-4553-aa19-0f70dcacb8ff-image.png
ואז מספר אחד שתיים יתחיל מלמטה אתה מתחיל לסמן מהמספר הראשון שאתה רוצה וגורר את הקבצים מהקובץ מספר אחד שאתה רוצה לעלות.
ואז זה יעלה לפי הסדר.
תעדכן אותי עם זה הצליח.
ניתן לבצע הפניה לשלוחה פנימית לפי המספר ממנו בוצעה ההפניה, כלומר, באם הפעלתם הפניית שיחות בטלפון שלכם למספר מערכת ניתן לעשות במערכת הפניה לשלוחה מסויימת לפי המספר שביצע את ההפניה.
שימו לב! המספר שממנו בוצעה ההפניה מגיע מחברת התקשורת, אי לכך האפשרות לא קיימת בכל המערכות אלא רק בחלק מהספקים