@יעקב-יצחק כן, מכיוון שלאחר עדכון הפורום השתנה הצבע לכולם
-
RE: עזרה בשלוחת API
@איל-משולש בדקתי, זה לא קישור שונה ועובד לי רגיל הפעלת צינתוק ב-API
@sh0548534047 מה איתך? עובד לך ב-API דרך המחשב?
-
RE: עזרה בשלוחת API
@איל-משולש אני לא חושב שזה קשור, הלינק הזה עובד לכל השרתים שהיו עד עכשיו - למה שישתנה?
מה שכן יכול להיות שיש שינוי מסויים בלינק (אולי כמו שפעם למערכות ב-
ymtaו-ymtbהיה צריךprivate.call2all.co.il?) -
RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
@יהודה-הוצלר-0 אוקיי, לכתוב פייתון זה לא קשור בהכרח לימות המשיח, אני מדבר על אלה שמתייעצים עם ChatGPT על הגדרות מתקדמות ואח"כ מתלוננים פה שלא עובד להם..
-
RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
@יהודה-הוצלר-0 אני חושב שמי שמתמצא לא צריך AI בשביל הגדרות מתקדמות
-
RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
@יהודה-הוצלר-0 כל הדיבורים כאן על עבודה עם AI זה בעבודה עם AI ישירות בצ׳אט שלרוב מחרטט הגדרות, אתה בטח עובד עם AI Agent כלשהו שפשוט עושה חיפוש באינטרנט על ההגדרות וכו' ולכן עובד לך טוב
אגב, בניתי בעזרת קלוד וקודקס MCP לתיעודי כל ההגדרות של ימות כולל אפשרות עדכון המסמכים כאשר נצרך וגם Skill להגדרת מערכות - כלומר שה-AI מגדיר בעצמו ו-Skill לפיתוח מול API של ימות, מקווה בקרוב להעלות לפורום
-
RE: שגיאה בהקראה- במערכת אחת כן ובשניה לא
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?
-
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
@מאיר-אמר לא הבנתי, נקווה שלך עוקף רק את ועדת הרבנים או גם את ועד בני תורה?
-
RE: עזרה בשלוחת API
@איל-משולש
זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך.
אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג
תודה רבהאך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה
הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבודזה מוזר, מעולם לא ראיתי מערכת בשרת
ymx- אלו השרתים הידועים כיום אז נראה שזה שרת חדש, יכול מאוד להיות שזה קשור לכך..עריכה: עכשיו אני רואה שמערכת שפתחתי השבוע גם כן בשרת ymx, כנראה זה שרת חדש ובאמצע הקמה אז יש קצת אי-תאימות במודולים מסויימים
-
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
@מאיר-אמר כתבת "למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה"
-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
שימו לב
️בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי
https://moduls.smartel.workers.dev/ratingPlayfile.php -
RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎙📲 מודול הקלטה וניתוב חכם Pro – הגרסה המשודרגת!
שימו לב
️בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי
https://moduls.smartel.workers.dev/recordRoutingPro.php -
RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎧📞📊 מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!
שימו לב
️בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי
https://moduls.smartel.workers.dev/playfileListeningData.php -
RE: הודעה בתפריט הראשי בעת שידור פעיל?
@הרב-אמנון-יצחק אפשר לעשות הודעה על שידור מדומה פעיל
למה אתה מדגיש את הטקסט בכל ההודעות שלך? זה נורא מציק בעין..
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
א. תודה, תוקן.
ב. הסיבה שנשאר המשפט להחליף את המספר זה כי המדריך היה בהתחלה על השלוחה הראשית ואז שיניתי אותו (שים לב שכתוב במדריך כל הזמן שלפי הדוגמא זו שלוחה0/0/- במקומות האלה תחליף לשלוחה כפי רצונך)
ג. אפשרי, אפשר גם ע"י מודול תור אבל המדריך נכתב לכאלה שרוצים את הכל בחינם - כולל הרישום לצינתוקים שהוא חד-פעמי
ד. אפשר לעשות שתהיה שלוחת הוספת ערך שתשנה את המספר לחיוג ב-Systemלמספר של המחייג וכך כל אחד זה יעשה למספר שלו. -
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה