@מאיר-אמר כתבת "למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה"
-
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
שימו לב
️בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי
https://moduls.smartel.workers.dev/ratingPlayfile.php -
RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎙📲 מודול הקלטה וניתוב חכם Pro – הגרסה המשודרגת!
שימו לב
️בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי
https://moduls.smartel.workers.dev/recordRoutingPro.php -
RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎧📞📊 מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!
שימו לב
️בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי
https://moduls.smartel.workers.dev/playfileListeningData.php -
RE: הודעה בתפריט הראשי בעת שידור פעיל?
@הרב-אמנון-יצחק אפשר לעשות הודעה על שידור מדומה פעיל
למה אתה מדגיש את הטקסט בכל ההודעות שלך? זה נורא מציק בעין..
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
א. תודה, תוקן.
ב. הסיבה שנשאר המשפט להחליף את המספר זה כי המדריך היה בהתחלה על השלוחה הראשית ואז שיניתי אותו (שים לב שכתוב במדריך כל הזמן שלפי הדוגמא זו שלוחה0/0/- במקומות האלה תחליף לשלוחה כפי רצונך)
ג. אפשרי, אפשר גם ע"י מודול תור אבל המדריך נכתב לכאלה שרוצים את הכל בחינם - כולל הרישום לצינתוקים שהוא חד-פעמי
ד. אפשר לעשות שתהיה שלוחת הוספת ערך שתשנה את המספר לחיוג ב-Systemלמספר של המחייג וכך כל אחד זה יעשה למספר שלו. -
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה
-
RE: עזרה בשלוחת API
@sh0548534047 לא חשבתי חס וחלילה שאתה טיפש פשוט לי עובד מצוין, לא יודע מה להגיד לך...
-
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
@שואל-שאלה אם הקו שלו מעביר לקווים שחסומים בועד בני תורה - פירושו של דבר שהקו מעביר לקווים שמבחינת הועד נחשבים פסולים, אז למה שלא יחסמו?
-
RE: עזרה בשלוחת API
@sh0548534047 בוודאות לא חסום, הרגע בדקתי עם קו מסוים ואני מקבל צינתוק חוזר.
לפני שאתה מחליט שימות חסמו תבדוק אפשרויות נוספות, קודם תבדוק שלוחה עם פרמטרים קבועים אם עובד, אם לא אז תנסה עם מפתח API (יש לי מערכת מסוימת שלא מוכנה לקבל
מספר:סיסמהכטוקן למרות שלא הפעלתי אכיפה מוקדמת), כך תשנה דברים לאט לאט עד שתמצא את הבעיה -
RE: הקראת טקסט (לא tts)
@המומחה אין דבר כזה הקראת טקסט שהיא לא TTS, TTS ראשי תיבות TextToSpeech דהיינו טקסט לדיבור.
אתה מתכוון שאתה לא רוצה להשתמש במנוע ה-TTS המובנה במערכת, אפשרי לעשות דבר כזה ב-API
-
RE: עזרה בשלוחת API
@sh0548534047 זה נראה נכון, אין לי מושג למה זה לא עובד, אם אתה מגדיר מראש את רשימת הצינתוקים זה כן עובד?
-
RE: קובץ לא מושמע אחרי קבלת תשובה מהשרת
@יהודה-הוצלר-0 תנסה כך:
id_list_message=f-{phone}& -
RE: עזרה בשלוחת API
@sh0548534047 זה לא היה מדריך של @איל-משולש אלא שלי ואין לי מושג למה זה לא עובד לך טוב, מה שאני עשיתי זה שלוחת הוספת ערך עם ערך קבוע לפני הערך של ההקשה ובעצם זה מגדיר את הפרמטר כפרמטר קבוע שמקישים אותו בשלוחת הוספת הערך ולא בשלוחת ה-API
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@0548552104 יכול להיות שזה קצת מסובך, צריך זמן לחשוב על זה
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@אליהו-קטורזה טיפלתי לך בזה, תנסה להתקשר עכשיו
-
RE: הקמת קו כשר
@rivky אכן, תצטרכו לנייד (יכול להיות שפאשר לקנות בשירות הלקוחות)
-
RE: הקמת קו כשר
@rivky כמעט תמיד הקווים שמתקבלים שם הם כשרים, נדיר מאוד שמתקבל קו חסום
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@יצחק-המוכשר. ההגדרה הנכונה היא כמופיע ובמדריך ואכמ"ל עיין בפוסטים הקודמים שדובר על הגדרה אחרת שהופיעה קודם לכן במדריך,
בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך
פעם הבאה לעבוד לפי המדריך ולא להתחכם..