• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. CUBASE
    3. פוסטים
    C מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 5
    • עוקבים 19
    • נושאים 49
    • פוסטים 2,401
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @sh0548534047 לא חשבתי חס וחלילה שאתה טיפש פשוט לי עובד מצוין, לא יודע מה להגיד לך...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @שואל-שאלה אם הקו שלו מעביר לקווים שחסומים בועד בני תורה - פירושו של דבר שהקו מעביר לקווים שמבחינת הועד נחשבים פסולים, אז למה שלא יחסמו?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @sh0548534047 בוודאות לא חסום, הרגע בדקתי עם קו מסוים ואני מקבל צינתוק חוזר.

      לפני שאתה מחליט שימות חסמו תבדוק אפשרויות נוספות, קודם תבדוק שלוחה עם פרמטרים קבועים אם עובד, אם לא אז תנסה עם מפתח API (יש לי מערכת מסוימת שלא מוכנה לקבל מספר:סיסמה כטוקן למרות שלא הפעלתי אכיפה מוקדמת), כך תשנה דברים לאט לאט עד שתמצא את הבעיה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: הקראת טקסט (לא tts)

      @המומחה אין דבר כזה הקראת טקסט שהיא לא TTS, TTS ראשי תיבות TextToSpeech דהיינו טקסט לדיבור.

      אתה מתכוון שאתה לא רוצה להשתמש במנוע ה-TTS המובנה במערכת, אפשרי לעשות דבר כזה ב-API

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @sh0548534047 זה נראה נכון, אין לי מושג למה זה לא עובד, אם אתה מגדיר מראש את רשימת הצינתוקים זה כן עובד?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: קובץ לא מושמע אחרי קבלת תשובה מהשרת

      @יהודה-הוצלר-0 תנסה כך:

      id_list_message=f-{phone}&
      
      פורסם בפורום מפתחים API
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @sh0548534047 זה לא היה מדריך של @איל-משולש אלא שלי ואין לי מושג למה זה לא עובד לך טוב, מה שאני עשיתי זה שלוחת הוספת ערך עם ערך קבוע לפני הערך של ההקשה ובעצם זה מגדיר את הפרמטר כפרמטר קבוע שמקישים אותו בשלוחת הוספת הערך ולא בשלוחת ה-API

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @0548552104 יכול להיות שזה קצת מסובך, צריך זמן לחשוב על זה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @אליהו-קטורזה טיפלתי לך בזה, תנסה להתקשר עכשיו

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: הקמת קו כשר

      @rivky אכן, תצטרכו לנייד (יכול להיות שפאשר לקנות בשירות הלקוחות)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: הקמת קו כשר

      @rivky כמעט תמיד הקווים שמתקבלים שם הם כשרים, נדיר מאוד שמתקבל קו חסום

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @יצחק-המוכשר. ההגדרה הנכונה היא כמופיע ובמדריך ואכמ"ל עיין בפוסטים הקודמים שדובר על הגדרה אחרת שהופיעה קודם לכן במדריך,

      בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך

      פעם הבאה לעבוד לפי המדריך ולא להתחכם..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @יצחק-המוכשר כתב:

      רק צריך לעדכן את המדריך

      מה צריך לעדכן?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד

      @שלוימי-770 אין, אני פשוט עובר על הממשק ואני משתגע מרמת הפונקציונליות האדירה שביצעתם, חשבתם על כל פרט ופרט ללא יוצא מן הכלל!! (בטח הרצתם איזה AI Agent שימפה את כל הבקשות של המשתמשים בפורום 😉)

      אפשר לומר שזו אחת מנקודות הציון הגדולות בדרך של ימות המשיח! נתתם פה רף גבוה!

      נ.ב. זה קשור לממשק הניהול החדש שפרסמתם באתר באנגלית? או שיש עוד הפתעות בהמשך?..

      פורסם בחדש במערכת
      C
      CUBASE
    • RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד

      @שלוימי-770 בדוח האזנות בטעינת הקבצים בשלוחה מוצג ברירת מחדל מ-א עד ת, יהיה נוח יותר שיוצג מ-ת עד א
      תודה!

      פורסם בחדש במערכת
      C
      CUBASE
    • RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד

      @שלוימי-770 מטורף!!! אחד הדברים השימושיים ביותר!! 🔥

      פורסם בחדש במערכת
      C
      CUBASE
    • RE: הקשת 2 ספרות

      @dani82 חשבתי שכבר הגדרת את זה כי כתבת שלוקח 2-3 שניות שזה לא הברירת מחדל, בכל אופן שמח ש @שואל-שאלה עזר לך 😊

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת

      @Hיוסף אל תגדיר, אם זה מוגדר אז זה אומר שרק מי שנמצא ברשימת התפוצה (לא רשימת הצינתוקים) שזה בד"כ מי שפתח את הקבוצה יכול לחייג, אם כל מה שהצענו לך לא עזר אז תנסה לשלוח מייל לשירות הלקוחות עם פרטי שיחה cs@yemot.co.il

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: הקשת 2 ספרות

      @dani82 איך אתה רוצה שהמערכת תדע שהמאזין רוצה להקיש 10 ולא 1 אם לא על ידי המתנה של כמה שניות? אין למערכת דרך לנחש מה המאזין רוצה להקיש

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE