• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. CUBASE
    3. פוסטים
    C מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 8
    • עוקבים 20
    • נושאים 49
    • פוסטים 2,420
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: שינוי צבע הפרופיל

      @יעקב-יצחק כן, מכיוון שלאחר עדכון הפורום השתנה הצבע לכולם

      פורסם בעל הפורום
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @איל-משולש בדקתי, זה לא קישור שונה ועובד לי רגיל הפעלת צינתוק ב-API

      @sh0548534047 מה איתך? עובד לך ב-API דרך המחשב?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @איל-משולש אני לא חושב שזה קשור, הלינק הזה עובד לכל השרתים שהיו עד עכשיו - למה שישתנה?

      מה שכן יכול להיות שיש שינוי מסויים בלינק (אולי כמו שפעם למערכות ב-ymta ו-ymtb היה צריך private.call2all.co.il?)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      @יהודה-הוצלר-0 הבנתי, יופי.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      @יהודה-הוצלר-0 אוקיי, לכתוב פייתון זה לא קשור בהכרח לימות המשיח, אני מדבר על אלה שמתייעצים עם ChatGPT על הגדרות מתקדמות ואח"כ מתלוננים פה שלא עובד להם..

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      @יהודה-הוצלר-0 אני חושב שמי שמתמצא לא צריך AI בשביל הגדרות מתקדמות

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      @יהודה-הוצלר-0 כל הדיבורים כאן על עבודה עם AI זה בעבודה עם AI ישירות בצ׳אט שלרוב מחרטט הגדרות, אתה בטח עובד עם AI Agent כלשהו שפשוט עושה חיפוש באינטרנט על ההגדרות וכו' ולכן עובד לך טוב

      אגב, בניתי בעזרת קלוד וקודקס MCP לתיעודי כל ההגדרות של ימות כולל אפשרות עדכון המסמכים כאשר נצרך וגם Skill להגדרת מערכות - כלומר שה-AI מגדיר בעצמו ו-Skill לפיתוח מול API של ימות, מקווה בקרוב להעלות לפורום

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: שגיאה בהקראה- במערכת אחת כן ובשניה לא

      @אA עכשיו אני אוחז גם שפתחתי מערכת השבוע והיא בשרת ymx, כמו שנכתב כאן, כנראה שרת חדש ועדיין באמצע הקמה

      פורסם בפורום PHP
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @מאיר-אמר לא הבנתי, נקווה שלך עוקף רק את ועדת הרבנים או גם את ועד בני תורה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎧📞📊 מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!

      @חים-משה תשלח לי מייל cubase@code-gmail.com (תכתוב כאן ששלחת)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @sh0548534047 כתב:

      @איל-משולש
      זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך.
      אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג
      תודה רבה

      אך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה 4ca0d5c4-52a8-4a17-87d5-61591e78d813-image.jpeg הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבוד

      זה מוזר, מעולם לא ראיתי מערכת בשרת ymx - אלו השרתים הידועים כיום אז נראה שזה שרת חדש, יכול מאוד להיות שזה קשור לכך..

      עריכה: עכשיו אני רואה שמערכת שפתחתי השבוע גם כן בשרת ymx, כנראה זה שרת חדש ובאמצע הקמה אז יש קצת אי-תאימות במודולים מסויימים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @מאיר-אמר כתבת "למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה"

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎

      שימו לב❣️

      בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי

      https://moduls.smartel.workers.dev/ratingPlayfile.php
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎙📲 מודול הקלטה וניתוב חכם Pro – הגרסה המשודרגת!

      שימו לב❣️

      בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי

      https://moduls.smartel.workers.dev/recordRoutingPro.php
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎧📞📊 מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!

      שימו לב❣️

      בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי

      https://moduls.smartel.workers.dev/playfileListeningData.php
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: הודעה בתפריט הראשי בעת שידור פעיל?

      @הרב-אמנון-יצחק אפשר לעשות הודעה על שידור מדומה פעיל

      למה אתה מדגיש את הטקסט בכל ההודעות שלך? זה נורא מציק בעין..

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: מה קרה שהתחלף לכולם צבע הפרופיל?

      @אA כש @פלוס כתב את זה עוד לא נוספה כאן האפשרות לשינוי הצבע

      פורסם בעל הפורום
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @מעבדת-בין-הסדרים

      א. תודה, תוקן.
      ב. הסיבה שנשאר המשפט להחליף את המספר זה כי המדריך היה בהתחלה על השלוחה הראשית ואז שיניתי אותו (שים לב שכתוב במדריך כל הזמן שלפי הדוגמא זו שלוחה 0/0/ - במקומות האלה תחליף לשלוחה כפי רצונך)
      ג. אפשרי, אפשר גם ע"י מודול תור אבל המדריך נכתב לכאלה שרוצים את הכל בחינם - כולל הרישום לצינתוקים שהוא חד-פעמי
      ד. אפשר לעשות שתהיה שלוחת הוספת ערך שתשנה את המספר לחיוג ב-System למספר של המחייג וכך כל אחד זה יעשה למספר שלו.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE