• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. CUBASE
    3. פוסטים
    C מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 5
    • עוקבים 20
    • נושאים 49
    • פוסטים 2,408
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @מאיר-אמר כתבת "למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה"

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎

      שימו לב❣️

      בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי

      https://moduls.smartel.workers.dev/ratingPlayfile.php
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎙📲 מודול הקלטה וניתוב חכם Pro – הגרסה המשודרגת!

      שימו לב❣️

      בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי

      https://moduls.smartel.workers.dev/recordRoutingPro.php
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎧📞📊 מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!

      שימו לב❣️

      בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי

      https://moduls.smartel.workers.dev/playfileListeningData.php
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: הודעה בתפריט הראשי בעת שידור פעיל?

      @הרב-אמנון-יצחק אפשר לעשות הודעה על שידור מדומה פעיל

      למה אתה מדגיש את הטקסט בכל ההודעות שלך? זה נורא מציק בעין..

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: מה קרה שהתחלף לכולם צבע הפרופיל?

      @אA כש @פלוס כתב את זה עוד לא נוספה כאן האפשרות לשינוי הצבע

      פורסם בעל הפורום
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @מעבדת-בין-הסדרים

      א. תודה, תוקן.
      ב. הסיבה שנשאר המשפט להחליף את המספר זה כי המדריך היה בהתחלה על השלוחה הראשית ואז שיניתי אותו (שים לב שכתוב במדריך כל הזמן שלפי הדוגמא זו שלוחה 0/0/ - במקומות האלה תחליף לשלוחה כפי רצונך)
      ג. אפשרי, אפשר גם ע"י מודול תור אבל המדריך נכתב לכאלה שרוצים את הכל בחינם - כולל הרישום לצינתוקים שהוא חד-פעמי
      ד. אפשר לעשות שתהיה שלוחת הוספת ערך שתשנה את המספר לחיוג ב-System למספר של המחייג וכך כל אחד זה יעשה למספר שלו.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @sh0548534047 לא חשבתי חס וחלילה שאתה טיפש פשוט לי עובד מצוין, לא יודע מה להגיד לך...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @שואל-שאלה אם הקו שלו מעביר לקווים שחסומים בועד בני תורה - פירושו של דבר שהקו מעביר לקווים שמבחינת הועד נחשבים פסולים, אז למה שלא יחסמו?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @sh0548534047 בוודאות לא חסום, הרגע בדקתי עם קו מסוים ואני מקבל צינתוק חוזר.

      לפני שאתה מחליט שימות חסמו תבדוק אפשרויות נוספות, קודם תבדוק שלוחה עם פרמטרים קבועים אם עובד, אם לא אז תנסה עם מפתח API (יש לי מערכת מסוימת שלא מוכנה לקבל מספר:סיסמה כטוקן למרות שלא הפעלתי אכיפה מוקדמת), כך תשנה דברים לאט לאט עד שתמצא את הבעיה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: הקראת טקסט (לא tts)

      @המומחה אין דבר כזה הקראת טקסט שהיא לא TTS, TTS ראשי תיבות TextToSpeech דהיינו טקסט לדיבור.

      אתה מתכוון שאתה לא רוצה להשתמש במנוע ה-TTS המובנה במערכת, אפשרי לעשות דבר כזה ב-API

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @sh0548534047 זה נראה נכון, אין לי מושג למה זה לא עובד, אם אתה מגדיר מראש את רשימת הצינתוקים זה כן עובד?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: קובץ לא מושמע אחרי קבלת תשובה מהשרת

      @יהודה-הוצלר-0 תנסה כך:

      id_list_message=f-{phone}&
      
      פורסם בפורום מפתחים API
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @sh0548534047 זה לא היה מדריך של @איל-משולש אלא שלי ואין לי מושג למה זה לא עובד לך טוב, מה שאני עשיתי זה שלוחת הוספת ערך עם ערך קבוע לפני הערך של ההקשה ובעצם זה מגדיר את הפרמטר כפרמטר קבוע שמקישים אותו בשלוחת הוספת הערך ולא בשלוחת ה-API

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @0548552104 יכול להיות שזה קצת מסובך, צריך זמן לחשוב על זה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @אליהו-קטורזה טיפלתי לך בזה, תנסה להתקשר עכשיו

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: הקמת קו כשר

      @rivky אכן, תצטרכו לנייד (יכול להיות שפאשר לקנות בשירות הלקוחות)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: הקמת קו כשר

      @rivky כמעט תמיד הקווים שמתקבלים שם הם כשרים, נדיר מאוד שמתקבל קו חסום

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @יצחק-המוכשר. ההגדרה הנכונה היא כמופיע ובמדריך ואכמ"ל עיין בפוסטים הקודמים שדובר על הגדרה אחרת שהופיעה קודם לכן במדריך,

      בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך

      פעם הבאה לעבוד לפי המדריך ולא להתחכם..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE