• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. CUBASE
    3. פוסטים
    C מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 5
    • עוקבים 18
    • נושאים 49
    • פוסטים 2,389
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @יצחק-המוכשר. ההגדרה הנכונה היא כמופיע ובמדריך ואכמ"ל עיין בפוסטים הקודמים שדובר על הגדרה אחרת שהופיעה קודם לכן במדריך,

      בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך

      פעם הבאה לעבוד לפי המדריך ולא להתחכם..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @יצחק-המוכשר כתב:

      רק צריך לעדכן את המדריך

      מה צריך לעדכן?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד

      @שלוימי-770 אין, אני פשוט עובר על הממשק ואני משתגע מרמת הפונקציונליות האדירה שביצעתם, חשבתם על כל פרט ופרט ללא יוצא מן הכלל!! (בטח הרצתם איזה AI Agent שימפה את כל הבקשות של המשתמשים בפורום 😉)

      אפשר לומר שזו אחת מנקודות הציון הגדולות בדרך של ימות המשיח! נתתם פה רף גבוה!

      נ.ב. זה קשור לממשק הניהול החדש שפרסמתם באתר באנגלית? או שיש עוד הפתעות בהמשך?..

      פורסם בחדש במערכת
      C
      CUBASE
    • RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד

      @שלוימי-770 בדוח האזנות בטעינת הקבצים בשלוחה מוצג ברירת מחדל מ-א עד ת, יהיה נוח יותר שיוצג מ-ת עד א
      תודה!

      פורסם בחדש במערכת
      C
      CUBASE
    • RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד

      @שלוימי-770 מטורף!!! אחד הדברים השימושיים ביותר!! 🔥

      פורסם בחדש במערכת
      C
      CUBASE
    • RE: הקשת 2 ספרות

      @dani82 חשבתי שכבר הגדרת את זה כי כתבת שלוקח 2-3 שניות שזה לא הברירת מחדל, בכל אופן שמח ש @שואל-שאלה עזר לך 😊

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת

      @Hיוסף אל תגדיר, אם זה מוגדר אז זה אומר שרק מי שנמצא ברשימת התפוצה (לא רשימת הצינתוקים) שזה בד"כ מי שפתח את הקבוצה יכול לחייג, אם כל מה שהצענו לך לא עזר אז תנסה לשלוח מייל לשירות הלקוחות עם פרטי שיחה cs@yemot.co.il

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: הקשת 2 ספרות

      @dani82 איך אתה רוצה שהמערכת תדע שהמאזין רוצה להקיש 10 ולא 1 אם לא על ידי המתנה של כמה שניות? אין למערכת דרך לנחש מה המאזין רוצה להקיש

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת

      @Hיוסף תבדוק בלשונית שיגור הודעות בהגדרות קמפיין אם מוגדר על רשימה לבנה

      ואין צורך לכתוב 3 פוסטים ברציפות ולשאול פעמיים איך זה יכול להיות, הבנו שאתה מופתע..

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת

      @Hיוסף אולי המספר חסום בחלק מחברות התקשורת? (קורה לפעמים שמספרים חסומים רק בחלק מהחברות)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת

      @Hיוסף הם לא מצליחים להתקשר כי לא צירפת אותם, או שתצרף את החברים או שתיכנס לשלוחה 7 ואז 3 ושם תגדיר שכולם יכולים להיכנס למערכת בלי סיסמה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: למה לא עולה לי קובץ שמע?

      @שואל-שאלה מעניין, כמה זמן הבאג הזה? לא זכור לי שנתקלתי במשהו כזה לאחרונה..

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: למה לא עולה לי קובץ שמע?

      @שואל-שאלה איזה באג? שהקובץ עולה כ-M1000?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: יש איך לבטל את השיחה הנכנסת שנשלחת במקום צינתוק?

      @יעקב-יצחק

      tzintuk_say_system_info_on_answer=no
      

      התכוונת לשרשור הזה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: שינוי סיומת הקבצים במערכת

      @פישל לא

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: שינוי סיומת הקבצים במערכת

      @פישל אני חושב שזה כך מאז ומתמיד, קבצים ישנים מומרים ל-OGG, אני תמיד מתייחס ב-API לסיומת קובץ שמע כאל דבר דינמי על מנת שיתאים לכל הקבצים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @נועם-אלימלך ?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: מה ההבדל בן האתרים?

      @פיתה זה בגלל שאתה כבר מחובר למערכת דרך האתר הרגיל, אם היית מחובר דרך אתר הפרייווט זה היה עובר לך ישר למערכת גם מהשני

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @נועם-אלימלך מה אתה רוצה עם זה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: delete_id_exit מישהו יודע מה זה?

      @לימוד-בתורת-מרן זהו, משום מה זה בדיוק הפוך מהפירוש, מחיקת הזיהוי היא בכניסה..

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE