@אA אפשר לעשות שלוחת API שכל עוד המאזין לא אמור לעבור שלוחה אז השרת לא מחזיר תשובה וממילא המאזין שומע מוזיקה בהמתנה עד שהשרת מחזיר תשובה להעביר אותו (זה יכול להיות אפילו גוגל סקריפט שמחזיר תשובה לא תקינה ולהשתיק את אין מענה משרת api, העיקר שיהיה עיכוב בתשובה, מה שכן זה יכול לחסל לך את שעות הריצה החינמיות של גוגל סקריפט)
-
RE: העברת מאזין בAPI
-
RE: העברת מאזין בAPI
@אA זה לא מעביר גם לאחר שהמאזין לוחץ על שלוחה מסויימת?
-
RE: העברת מאזין בAPI
@אA יש עניין בפקודה הזו, יכול להיות שבשביל הצורך הספציפי שלך כעת זה לא מספיק, אבל בשביל לנהל שיחה של מאזין למערכת כך שיעבור לשלוחה מסויימת בגלל לא יודע מה - אני חושב שזה מספיק
אמנם אני סבור כמוך שהיה הרבה יוצר יעיל אם הפקודה היתה עובדת בכל שלב - אבל זה מה יש..
-
RE: העברת מאזין בAPI
@שמואל כתב ב"API - גישת מפתחים למערכות":
לא בכל שלב ניתן להעביר את המאזין לשלוחה אחרת באופן מיידי, ולכן הפעולה נשמרת למקום הראשון בו ניתן לעשות את הפעולה
כידוע לי המערכת מעבירה את המאזין במעבר שלוחה או קובץ
-
RE: העברת מאזין בAPI
@אA על מה אתה מדבר? שלוחת API שמדפיסה
go_to_folderאו העברת מאזין ב-API שלCallAction? -
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@מעבדת-בין-הסדרים את שורות 13 12 אתה צריך לכתוב בקובץ חדש בשם
Did_Go_To.ini(ואם אפשר פעם הבאה לקרוא כל מילה במדריך לפני שיש שאלות...) -
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
ותזכיר לי על איזה נושא
לְמָה אתה מתכוון? שוחחנו פעם?
-
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
@יענקי-פולק יש דרכים לעקוף את ועד בני תורה וזה לא דבר חדש, מיום ליום האפשרויות מצטמצמות אבל עדיין אפשר..
-
RE: עזרה בשלוחת API
@איל-משולש בדקתי, זה לא קישור שונה ועובד לי רגיל הפעלת צינתוק ב-API
@sh0548534047 מה איתך? עובד לך ב-API דרך המחשב?
-
RE: עזרה בשלוחת API
@איל-משולש אני לא חושב שזה קשור, הלינק הזה עובד לכל השרתים שהיו עד עכשיו - למה שישתנה?
מה שכן יכול להיות שיש שינוי מסויים בלינק (אולי כמו שפעם למערכות ב-
ymtaו-ymtbהיה צריךprivate.call2all.co.il?) -
RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
@יהודה-הוצלר-0 אוקיי, לכתוב פייתון זה לא קשור בהכרח לימות המשיח, אני מדבר על אלה שמתייעצים עם ChatGPT על הגדרות מתקדמות ואח"כ מתלוננים פה שלא עובד להם..
-
RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
@יהודה-הוצלר-0 אני חושב שמי שמתמצא לא צריך AI בשביל הגדרות מתקדמות
-
RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
@יהודה-הוצלר-0 כל הדיבורים כאן על עבודה עם AI זה בעבודה עם AI ישירות בצ׳אט שלרוב מחרטט הגדרות, אתה בטח עובד עם AI Agent כלשהו שפשוט עושה חיפוש באינטרנט על ההגדרות וכו' ולכן עובד לך טוב
אגב, בניתי בעזרת קלוד וקודקס MCP לתיעודי כל ההגדרות של ימות כולל אפשרות עדכון המסמכים כאשר נצרך וגם Skill להגדרת מערכות - כלומר שה-AI מגדיר בעצמו ו-Skill לפיתוח מול API של ימות, מקווה בקרוב להעלות לפורום
-
RE: שגיאה בהקראה- במערכת אחת כן ובשניה לא
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?
-
RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
@מאיר-אמר לא הבנתי, נקווה שלך עוקף רק את ועדת הרבנים או גם את ועד בני תורה?