@אליהו-קטורזה טיפלתי לך בזה, תנסה להתקשר עכשיו
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
-
RE: הקמת קו כשר
@rivky אכן, תצטרכו לנייד (יכול להיות שפאשר לקנות בשירות הלקוחות)
-
RE: הקמת קו כשר
@rivky כמעט תמיד הקווים שמתקבלים שם הם כשרים, נדיר מאוד שמתקבל קו חסום
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@יצחק-המוכשר. ההגדרה הנכונה היא כמופיע ובמדריך ואכמ"ל עיין בפוסטים הקודמים שדובר על הגדרה אחרת שהופיעה קודם לכן במדריך,
בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך
פעם הבאה לעבוד לפי המדריך ולא להתחכם..
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
רק צריך לעדכן את המדריך
מה צריך לעדכן?
-
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
@שלוימי-770 אין, אני פשוט עובר על הממשק ואני משתגע מרמת הפונקציונליות האדירה שביצעתם, חשבתם על כל פרט ופרט ללא יוצא מן הכלל!! (בטח הרצתם איזה AI Agent שימפה את כל הבקשות של המשתמשים בפורום
)אפשר לומר שזו אחת מנקודות הציון הגדולות בדרך של ימות המשיח! נתתם פה רף גבוה!
נ.ב. זה קשור לממשק הניהול החדש שפרסמתם באתר באנגלית? או שיש עוד הפתעות בהמשך?..
-
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
@שלוימי-770 בדוח האזנות בטעינת הקבצים בשלוחה מוצג ברירת מחדל מ-א עד ת, יהיה נוח יותר שיוצג מ-ת עד א
תודה! -
RE: חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
@שלוימי-770 מטורף!!! אחד הדברים השימושיים ביותר!!

-
RE: הקשת 2 ספרות
@dani82 חשבתי שכבר הגדרת את זה כי כתבת שלוקח 2-3 שניות שזה לא הברירת מחדל, בכל אופן שמח ש @שואל-שאלה עזר לך

-
RE: חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת
@Hיוסף אל תגדיר, אם זה מוגדר אז זה אומר שרק מי שנמצא ברשימת התפוצה (לא רשימת הצינתוקים) שזה בד"כ מי שפתח את הקבוצה יכול לחייג, אם כל מה שהצענו לך לא עזר אז תנסה לשלוח מייל לשירות הלקוחות עם פרטי שיחה cs@yemot.co.il
-
RE: הקשת 2 ספרות
@dani82 איך אתה רוצה שהמערכת תדע שהמאזין רוצה להקיש 10 ולא 1 אם לא על ידי המתנה של כמה שניות? אין למערכת דרך לנחש מה המאזין רוצה להקיש
-
RE: חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת
@Hיוסף תבדוק בלשונית שיגור הודעות בהגדרות קמפיין אם מוגדר על רשימה לבנה
ואין צורך לכתוב 3 פוסטים ברציפות ולשאול פעמיים איך זה יכול להיות, הבנו שאתה מופתע..
-
RE: חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת
@Hיוסף אולי המספר חסום בחלק מחברות התקשורת? (קורה לפעמים שמספרים חסומים רק בחלק מהחברות)
-
RE: חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת
@Hיוסף הם לא מצליחים להתקשר כי לא צירפת אותם, או שתצרף את החברים או שתיכנס לשלוחה 7 ואז 3 ושם תגדיר שכולם יכולים להיכנס למערכת בלי סיסמה
-
RE: למה לא עולה לי קובץ שמע?
@שואל-שאלה מעניין, כמה זמן הבאג הזה? לא זכור לי שנתקלתי במשהו כזה לאחרונה..
-
RE: שינוי סיומת הקבצים במערכת
@פישל אני חושב שזה כך מאז ומתמיד, קבצים ישנים מומרים ל-OGG, אני תמיד מתייחס ב-API לסיומת קובץ שמע כאל דבר דינמי על מנת שיתאים לכל הקבצים