• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. CUBASE
    3. פוסטים
    C מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 8
    • עוקבים 20
    • נושאים 49
    • פוסטים 2,429
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: העברת מאזין בAPI

      @אA אפשר לעשות שלוחת API שכל עוד המאזין לא אמור לעבור שלוחה אז השרת לא מחזיר תשובה וממילא המאזין שומע מוזיקה בהמתנה עד שהשרת מחזיר תשובה להעביר אותו (זה יכול להיות אפילו גוגל סקריפט שמחזיר תשובה לא תקינה ולהשתיק את אין מענה משרת api, העיקר שיהיה עיכוב בתשובה, מה שכן זה יכול לחסל לך את שעות הריצה החינמיות של גוגל סקריפט)

      פורסם בפורום מפתחים API
      C
      CUBASE
    • RE: העברת מאזין בAPI

      @אA זה לא מעביר גם לאחר שהמאזין לוחץ על שלוחה מסויימת?

      פורסם בפורום מפתחים API
      C
      CUBASE
    • RE: העברת מאזין בAPI

      @אA יש עניין בפקודה הזו, יכול להיות שבשביל הצורך הספציפי שלך כעת זה לא מספיק, אבל בשביל לנהל שיחה של מאזין למערכת כך שיעבור לשלוחה מסויימת בגלל לא יודע מה - אני חושב שזה מספיק

      אמנם אני סבור כמוך שהיה הרבה יוצר יעיל אם הפקודה היתה עובדת בכל שלב - אבל זה מה יש..

      פורסם בפורום מפתחים API
      C
      CUBASE
    • RE: העברת מאזין בAPI

      @אA

      @שמואל כתב ב"API - גישת מפתחים למערכות":

      לא בכל שלב ניתן להעביר את המאזין לשלוחה אחרת באופן מיידי, ולכן הפעולה נשמרת למקום הראשון בו ניתן לעשות את הפעולה

      כידוע לי המערכת מעבירה את המאזין במעבר שלוחה או קובץ

      פורסם בפורום מפתחים API
      C
      CUBASE
    • RE: העברת מאזין בAPI

      @אA על מה אתה מדבר? שלוחת API שמדפיסה go_to_folder או העברת מאזין ב-API של CallAction?

      פורסם בפורום מפתחים API
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @מעבדת-בין-הסדרים את שורות 13 12 אתה צריך לכתוב בקובץ חדש בשם Did_Go_To.ini (ואם אפשר פעם הבאה לקרוא כל מילה במדריך לפני שיש שאלות...)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @יענקי-פולק כתב:

      ותזכיר לי על איזה נושא

      לְמָה אתה מתכוון? שוחחנו פעם?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @יענקי-פולק יש דרכים לעקוף את ועד בני תורה וזה לא דבר חדש, מיום ליום האפשרויות מצטמצמות אבל עדיין אפשר..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: שינוי צבע הפרופיל

      @יעקב-יצחק כן, מכיוון שלאחר עדכון הפורום השתנה הצבע לכולם

      פורסם בעל הפורום
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @איל-משולש בדקתי, זה לא קישור שונה ועובד לי רגיל הפעלת צינתוק ב-API

      @sh0548534047 מה איתך? עובד לך ב-API דרך המחשב?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: עזרה בשלוחת API

      @איל-משולש אני לא חושב שזה קשור, הלינק הזה עובד לכל השרתים שהיו עד עכשיו - למה שישתנה?

      מה שכן יכול להיות שיש שינוי מסויים בלינק (אולי כמו שפעם למערכות ב-ymta ו-ymtb היה צריך private.call2all.co.il?)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      @יהודה-הוצלר-0 הבנתי, יופי.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      @יהודה-הוצלר-0 אוקיי, לכתוב פייתון זה לא קשור בהכרח לימות המשיח, אני מדבר על אלה שמתייעצים עם ChatGPT על הגדרות מתקדמות ואח"כ מתלוננים פה שלא עובד להם..

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      @יהודה-הוצלר-0 אני חושב שמי שמתמצא לא צריך AI בשביל הגדרות מתקדמות

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      @יהודה-הוצלר-0 כל הדיבורים כאן על עבודה עם AI זה בעבודה עם AI ישירות בצ׳אט שלרוב מחרטט הגדרות, אתה בטח עובד עם AI Agent כלשהו שפשוט עושה חיפוש באינטרנט על ההגדרות וכו' ולכן עובד לך טוב

      אגב, בניתי בעזרת קלוד וקודקס MCP לתיעודי כל ההגדרות של ימות כולל אפשרות עדכון המסמכים כאשר נצרך וגם Skill להגדרת מערכות - כלומר שה-AI מגדיר בעצמו ו-Skill לפיתוח מול API של ימות, מקווה בקרוב להעלות לפורום

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      C
      CUBASE
    • RE: שגיאה בהקראה- במערכת אחת כן ובשניה לא

      @אA עכשיו אני אוחז גם שפתחתי מערכת השבוע והיא בשרת ymx, כמו שנכתב כאן, כנראה שרת חדש ועדיין באמצע הקמה

      פורסם בפורום PHP
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      @האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      @מאיר-אמר לא הבנתי, נקווה שלך עוקף רק את ועדת הרבנים או גם את ועד בני תורה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE
    • RE: תגובות | פיתוח פרטי | 🎧📞📊 מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!

      @חים-משה תשלח לי מייל cubase@code-gmail.com (תכתוב כאן ששלחת)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      C
      CUBASE