@יצחק-המוכשר. ההגדרה הנכונה היא כמופיע ובמדריך ואכמ"ל עיין בפוסטים הקודמים שדובר על הגדרה אחרת שהופיעה קודם לכן במדריך,
בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך
פעם הבאה לעבוד לפי המדריך ולא להתחכם..
@יצחק-המוכשר. ההגדרה הנכונה היא כמופיע ובמדריך ואכמ"ל עיין בפוסטים הקודמים שדובר על הגדרה אחרת שהופיעה קודם לכן במדריך,
בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך
פעם הבאה לעבוד לפי המדריך ולא להתחכם..
רק צריך לעדכן את המדריך
מה צריך לעדכן?
@שלוימי-770 אין, אני פשוט עובר על הממשק ואני משתגע מרמת הפונקציונליות האדירה שביצעתם, חשבתם על כל פרט ופרט ללא יוצא מן הכלל!! (בטח הרצתם איזה AI Agent שימפה את כל הבקשות של המשתמשים בפורום
)
אפשר לומר שזו אחת מנקודות הציון הגדולות בדרך של ימות המשיח! נתתם פה רף גבוה!
נ.ב. זה קשור לממשק הניהול החדש שפרסמתם באתר באנגלית? או שיש עוד הפתעות בהמשך?..
@שלוימי-770 בדוח האזנות בטעינת הקבצים בשלוחה מוצג ברירת מחדל מ-א עד ת, יהיה נוח יותר שיוצג מ-ת עד א
תודה!
@שלוימי-770 מטורף!!! אחד הדברים השימושיים ביותר!! 
@dani82 חשבתי שכבר הגדרת את זה כי כתבת שלוקח 2-3 שניות שזה לא הברירת מחדל, בכל אופן שמח ש @שואל-שאלה עזר לך 
@Hיוסף אל תגדיר, אם זה מוגדר אז זה אומר שרק מי שנמצא ברשימת התפוצה (לא רשימת הצינתוקים) שזה בד"כ מי שפתח את הקבוצה יכול לחייג, אם כל מה שהצענו לך לא עזר אז תנסה לשלוח מייל לשירות הלקוחות עם פרטי שיחה cs@yemot.co.il
@dani82 איך אתה רוצה שהמערכת תדע שהמאזין רוצה להקיש 10 ולא 1 אם לא על ידי המתנה של כמה שניות? אין למערכת דרך לנחש מה המאזין רוצה להקיש
@Hיוסף תבדוק בלשונית שיגור הודעות בהגדרות קמפיין אם מוגדר על רשימה לבנה
ואין צורך לכתוב 3 פוסטים ברציפות ולשאול פעמיים איך זה יכול להיות, הבנו שאתה מופתע..
@Hיוסף אולי המספר חסום בחלק מחברות התקשורת? (קורה לפעמים שמספרים חסומים רק בחלק מהחברות)
@Hיוסף הם לא מצליחים להתקשר כי לא צירפת אותם, או שתצרף את החברים או שתיכנס לשלוחה 7 ואז 3 ושם תגדיר שכולם יכולים להיכנס למערכת בלי סיסמה
@שואל-שאלה מעניין, כמה זמן הבאג הזה? לא זכור לי שנתקלתי במשהו כזה לאחרונה..
@פישל אני חושב שזה כך מאז ומתמיד, קבצים ישנים מומרים ל-OGG, אני תמיד מתייחס ב-API לסיומת קובץ שמע כאל דבר דינמי על מנת שיתאים לכל הקבצים
@פיתה זה בגלל שאתה כבר מחובר למערכת דרך האתר הרגיל, אם היית מחובר דרך אתר הפרייווט זה היה עובר לך ישר למערכת גם מהשני
@לימוד-בתורת-מרן זהו, משום מה זה בדיוק הפוך מהפירוש, מחיקת הזיהוי היא בכניסה..