@יהודה-הוצלר-0 תנסה כך:
id_list_message=f-{phone}&
@יהודה-הוצלר-0 תנסה כך:
id_list_message=f-{phone}&
@sh0548534047 זה לא היה מדריך של @איל-משולש אלא שלי ואין לי מושג למה זה לא עובד לך טוב, מה שאני עשיתי זה שלוחת הוספת ערך עם ערך קבוע לפני הערך של ההקשה ובעצם זה מגדיר את הפרמטר כפרמטר קבוע שמקישים אותו בשלוחת הוספת הערך ולא בשלוחת ה-API
@0548552104 יכול להיות שזה קצת מסובך, צריך זמן לחשוב על זה
@אליהו-קטורזה טיפלתי לך בזה, תנסה להתקשר עכשיו
@rivky אכן, תצטרכו לנייד (יכול להיות שפאשר לקנות בשירות הלקוחות)
@rivky כמעט תמיד הקווים שמתקבלים שם הם כשרים, נדיר מאוד שמתקבל קו חסום
@יצחק-המוכשר. ההגדרה הנכונה היא כמופיע ובמדריך ואכמ"ל עיין בפוסטים הקודמים שדובר על הגדרה אחרת שהופיעה קודם לכן במדריך,
בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך
פעם הבאה לעבוד לפי המדריך ולא להתחכם..
רק צריך לעדכן את המדריך
מה צריך לעדכן?
@שלוימי-770 אין, אני פשוט עובר על הממשק ואני משתגע מרמת הפונקציונליות האדירה שביצעתם, חשבתם על כל פרט ופרט ללא יוצא מן הכלל!! (בטח הרצתם איזה AI Agent שימפה את כל הבקשות של המשתמשים בפורום
)
אפשר לומר שזו אחת מנקודות הציון הגדולות בדרך של ימות המשיח! נתתם פה רף גבוה!
נ.ב. זה קשור לממשק הניהול החדש שפרסמתם באתר באנגלית? או שיש עוד הפתעות בהמשך?..
@שלוימי-770 בדוח האזנות בטעינת הקבצים בשלוחה מוצג ברירת מחדל מ-א עד ת, יהיה נוח יותר שיוצג מ-ת עד א
תודה!
@שלוימי-770 מטורף!!! אחד הדברים השימושיים ביותר!! 
@dani82 חשבתי שכבר הגדרת את זה כי כתבת שלוקח 2-3 שניות שזה לא הברירת מחדל, בכל אופן שמח ש @שואל-שאלה עזר לך 
@Hיוסף אל תגדיר, אם זה מוגדר אז זה אומר שרק מי שנמצא ברשימת התפוצה (לא רשימת הצינתוקים) שזה בד"כ מי שפתח את הקבוצה יכול לחייג, אם כל מה שהצענו לך לא עזר אז תנסה לשלוח מייל לשירות הלקוחות עם פרטי שיחה cs@yemot.co.il
@dani82 איך אתה רוצה שהמערכת תדע שהמאזין רוצה להקיש 10 ולא 1 אם לא על ידי המתנה של כמה שניות? אין למערכת דרך לנחש מה המאזין רוצה להקיש
@Hיוסף תבדוק בלשונית שיגור הודעות בהגדרות קמפיין אם מוגדר על רשימה לבנה
ואין צורך לכתוב 3 פוסטים ברציפות ולשאול פעמיים איך זה יכול להיות, הבנו שאתה מופתע..
@Hיוסף אולי המספר חסום בחלק מחברות התקשורת? (קורה לפעמים שמספרים חסומים רק בחלק מהחברות)
@Hיוסף הם לא מצליחים להתקשר כי לא צירפת אותם, או שתצרף את החברים או שתיכנס לשלוחה 7 ואז 3 ושם תגדיר שכולם יכולים להיכנס למערכת בלי סיסמה
@שואל-שאלה מעניין, כמה זמן הבאג הזה? לא זכור לי שנתקלתי במשהו כזה לאחרונה..