• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. kasnik
    3. הגבוה ביותר
    K מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 5
    • עוקבים 2
    • נושאים 8
    • פוסטים 148
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • מודול אקסס פילטר- חסימת כניסה רק לאחר סיום

      מלא פעמים השתמשתי עם מודול אקסס פילטר, ותמיד זה עצבן אותי שאם מתנתקת השיחה באמצע מאיזה שהיא סיבה, הכניסה לשלוחה כבר נספרה, זה עצבן אותי במיוחד שבניתי מערכת להצבעות לתחרות, ותוך כדי בחורים מגיעים אלי שהתנתק ונחסם להם.....
      אז חפרתי וחפרתי ובסוף מצאתי את הפתרון.
      אז ככה:
      למעשה אני עשיתי:
      בשלוחה 1 שמתי:

      הגדרת השלוחה:
      type=recording_and_entering_data
      סוג הזיהוי:
      enter_id=yes
      enter_id_type=list
      ואז את האקסס פילטר:
      check_access_filter=yes
      access_filter_no_goto=hangup
      

      ואז את:

      שיקח וירשום בשלוחה 2
      access_filter_log_time_folder=/2
      

      אבל אז נוצרת לנו הבעיה שהוא גם רושם בשלוחה 2 את מה שנעשה בשלוחה 1
      ולכן נרשום כך:

      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.1S.1.1S.*
      

      שבעצם ימחק לאחר שניה.

      ואז לסיום הגדרתי לו שכשגומר ילך לשלוחה 2

      recording_and_entering_data_end_goto=/2
      

      ובשלוחה 2 הגדרתי:

      סוג השלוחה- השמעת קבצים
      type=playfile
      כינוי:לא חובה :)
      title=קבלת הנתונים הסתיימה בהצלחה
      סוג הזיהוי
      enter_id=yes
      enter_id_type=list
      וכמובן את ההגדרה של האקסס פילטר
      check_access_filter=yes
      access_filter_no_goto=hangup
      ואז את ההגדרה שלאחר שניה אחת ירשם ולא ימחק לעולם (ניתן לשינוי על פי הגדרות המודול)
      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.1S.1.none.*
      
      

      אני שמתי בשלוחה זו הודעה שעבר בהצלחה, אפשר לשים כל דבר שרוצים. 🙂

      באם רוצים שישמיע את מספר האישור פעם אחת ומייד עובר לסיום (אצלנו זה לשלוחה הבאה) צריך להוסיף (בשלוחה 1): :

      say_approval_number=say_approval_no_number
      

      ואז המערכת תשמיע את ההודעה:
      M1447 נרשמת בהצלחה
      ותמשיך הלאה.

      באם רוצים שהמערכת לא תשמיע גם את הודעת "נרשמת בהצלחה", אלא מיד תעבור הלאה - יש להוסיף (בשלוחה 1):

      recording_and_entering_data_say_approval_number=no
      

      בהצלחה 🤝

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      K
      kasnik
    • RE: האם זה עדיין צאט GPT הכי עדכני להקמת מערכת בימות המשיח?

      @jack הוא ממש לא לבניה הוקמה
      הוא רק להעלאת קבצים
      בכל השאר הוא ממש בור ועם הארץ

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: צ'אט GPT לתמיכה במערכות ימות המשיח

      @אשמח-לעזור כתב בצ'אט GPT לתמיכה במערכות ימות המשיח:

      @kasnik אני חושב שלא כדאי להגיד את בפורום.שלם!

      זה לא נעים

      למה לא כדאי?
      ולמה לא נעים?

      @רק-טוב כתב בצ'אט GPT לתמיכה במערכות ימות המשיח:

      במקום להגיב לנושא ישן יכולת להגיב כנושא, לא???

      צודק

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: קוד של האזעקות לצורך צינתוק ארוך על הודעה על שיגור\ים מתימן

      @זעליג כתב בקוד של האזעקות לצורך צינתוק ארוך על הודעה על שיגור\ים מתימן:

      @kasnik מה זה הגיזרה?

      קבוצת בגוגל צ'אט

      למי שרוצה קישור להתחבר לקבוצה המדהימה הזאת
      שתפו

      עדכונים, דיווחים ותיעודים - אונליין 24/6, בצ'אט העדכונים הגדול ביותר והמוביל במגזר החרדי - 'הגיזרה'!!

      הצטרפו כעת!! >>> https://forms.gle/YxTmyrbSc3Ke8mQK7

      פורסם בבקשות לפיתוח
      K
      kasnik
    • RE: קטגוריה לריסיילר ובוני מערכות

      @עידו

      כמו שאני אמרתי לא פעם ולא פעמיים שהלייקים הם לא תשלום, הם כלי להבעת הערכה.
      כשאני מקבל לייק זה סימן בשבילי שעזרתי למישהו

      פורסם בעל הפורום
      K
      kasnik
    • יחידות בזול

      ערב טוב
      קניתי חבילה ענקית
      ונשאר לי מלא יחידות
      אם יש מישהו שרוצה לקנות
      אני עושה את זה במחיר ממש זול
      זה מיותר לי כעת

      ניתן לפנות אלי למייל שבפרופיל

      אם זה לא המקום תעדכנו אותי ואני אמחק

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      @פלוס כן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!

      @צבי-ד-צ שלחתי לך באישי בעז''ה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      K
      kasnik
    • RE: אקסס פילטר שיחסום רק לאחר סיום קבלת הנתונים

      @ivrפון צודק
      סליחה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: קוד של האזעקות לצורך צינתוק ארוך על הודעה על שיגור\ים מתימן

      @אשמח-לעזור זה כן קו, והוא רק על התראות של שיגורים מתימן, אני לא סותר את עצמי בשום דבר, הקו שייך לקבוצת הגזרה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      K
      kasnik
    • RE: קטגוריה לריסיילר ובוני מערכות

      @צבי-ד-צ כתב בקטגוריה לרשימה סגורה:

      (גם לך הספויילר לא נפתח? תראה את העריכה שלי שם

      גם לי...
      כדי לקרוא עשיתי ציטוט

      פורסם בעל הפורום
      K
      kasnik
    • RE: איזור אישי עם פרטי משתמש

      @clickphone כמה עולה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      K
      kasnik
    • RE: אקסס פילטר שיחסום רק לאחר סיום קבלת הנתונים

      @ivrפון כתב באקסס פילטר שיחסום רק לאחר סיום קבלת הנתונים:

      אני לא חושב שזה לא יפה
      כי החשבון הוא פשוט
      איך הוא יודע את זה? פשוט מאד וותק וידע!
      וותק = כסף
      ידע= עוד כסף

      אתה צודק

      גם אני לוקח כסף על עבודה.
      אבל משום מה זכור לי שהפורום נועד לעזרה הדדית לא לחיפוש עבודה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: הקלדת טקסט לא עבוד

      @יעקב-קליין מה ההגדרות שיש שם?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      K
      kasnik
    • RE: כמה הודעות ברוכים הבאים

      @קו-המוסיקה כתב בכמה הודעות ברוכים הבאים:

      וסתם שאלה מאיפה הגאונות???

      😉 מניסוי ותהיה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik