@נועם-אלימלך במייל- cs@moticode.com
-
RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה
@יעקב-טורק הסיבה שעולה כסף בגלל הדומיין הקודם שממנו נשלחו המעילים כבר הוספם...
-
RE: למי שלא הספיק לפתוח את המייל...
@איש-ימיני כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:
עכשיו צריך שימות ישחררו הגדרה שיהיה אפשר להשבית את שליחת המיילים מכל המערכת, במקום לעבור שלוחה שלוחה..
למה שיעשו?
ד"א
אני מוכר יחידות כידוע...
בהתחייבות למחירים הכי זולים -
RE: רכישת יחידות
@שלוחה-404 אני נותן מחיר יותר זול מכל הצעת מחיר
kasnikms@gmail.com -
RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה
@צבי-ד-צ זה הגיוני שעולה כסף, זה עולה גם להם...
-
RE: בקשת מידע על תוכנות סיפ
@isi כתב בבקשת מידע על תוכנות סיפ:
אבל מניסיון שלי עם התוכנה, אנשים שומעים אותי כאילו אני ברמקול.
בטוח?
כי התקנתי את זה עכשיו (אמנם על מחשב די חלש)
ומשם מה הוא לא מקבל שיחות, לא יודע אם זה בגלל נטפרי או משהו אחר)
כי במחשב בלי נטפרי זה עבד תקין,
(אולי זה בגלל ששמתי כמה ניידות והוא לא יודע לאיפה לשלוח?) -
מגבלת כמות קבצים בשלוחת השמעת קבצים?
בשלוחת השמעת קבצים אני משתמש בקבצי tts
זה הולך להיות קו עם הרבה הודעות כך שמהר מאז אני יגיע מ 001 ל 999,
האם יש אופציה להשתמש ב 4 ספרות?
או שיש מגבלת כמות עד 999? -
RE: למישהו יש מושג כמה עולה 150000 יחידות?
@לעזור-לכולם תפנה אלי לאישי, תקבל את המחיר הכי זול.
cs@moticode.com@אביי-ורבא תודה רבה
-
RE: קוד בקובץ INI להשתקת הודעות מערכת I מה אתם אומרים???
@מאיר-מלמד כתב בקוד בקובץ INI להשתקת הודעות מערכת I מה אתם אומרים???:
פעולה זו תחסוך זמן טעינה של קבצי שמע ותהפוך את ניהול המערכת לנקי ומהיר יותר.
לא ידוע לי שלוקח לקבצים זמן להטען
ואני לא חושב שזה כ''כ חסר,
בדיוק כמו שאתה שם___=___
אתה יכול לשים קובץ של שניה שקט
מי אמר לך שלשים if שיבדוק האם להשמיע יהפוך את המערכת למהירה יותר?@מערכת-נייעסקופ כתב בקוד בקובץ INI להשתקת הודעות מערכת I מה אתם אומרים???:
@מאיר-מלמד וואו זה ניראה לי רעיון מצויין צריך רק שמישהו ירים את הכפפה ויעשה את זה...
אתה מוכן לשלם?
מה זה 'להרים את הכפפה'?
זה הרבה עבודה
לשנות את כל מבנה המערכת הבסיסי .. -
בקשת מידע על תוכנות סיפ
אני צריך תוכנה שתתמוך ב6 חשבונות סיפ
מצאתי תוכנה אחת, אבל שם יש בעיה שהוא לא מקבל יותר משיחה אחת בו זמנית
(אני לא צריך לענות לשני שיחות, אני צריך שיוצג במסך שיש שיחה...)
אשמח למידע, עדיף תוכנה בעברית.