• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. kasnik
    3. פוסטים
    K מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 5
    • עוקבים 2
    • נושאים 8
    • פוסטים 148
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: למי שלא הספיק לפתוח את המייל...

      @נועם-אלימלך במייל- cs@moticode.com

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: שיגור הודעת קמפיין

      @הג בעיקרון דרך השרלק

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      K
      kasnik
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      @יעקב-טורק הסיבה שעולה כסף בגלל הדומיין הקודם שממנו נשלחו המעילים כבר הוספם...

      פורסם בחדש במערכת
      K
      kasnik
    • RE: שיגור הודעת קמפיין

      @הג קמפיין פתוח שבעצם כאילו חייג למערכת

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      K
      kasnik
    • RE: למי שלא הספיק לפתוח את המייל...

      @איש-ימיני כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:

      עכשיו צריך שימות ישחררו הגדרה שיהיה אפשר להשבית את שליחת המיילים מכל המערכת, במקום לעבור שלוחה שלוחה..

      למה שיעשו?

      ד"א
      אני מוכר יחידות כידוע...
      בהתחייבות למחירים הכי זולים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: רכישת יחידות

      @שלוחה-404 אני נותן מחיר יותר זול מכל הצעת מחיר
      kasnikms@gmail.com

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      @צבי-ד-צ זה הגיוני שעולה כסף, זה עולה גם להם...

      פורסם בחדש במערכת
      K
      kasnik
    • RE: בקשת מידע על תוכנות סיפ

      @isi כתב בבקשת מידע על תוכנות סיפ:

      אבל מניסיון שלי עם התוכנה, אנשים שומעים אותי כאילו אני ברמקול.

      בטוח?

      כי התקנתי את זה עכשיו (אמנם על מחשב די חלש)
      ומשם מה הוא לא מקבל שיחות, לא יודע אם זה בגלל נטפרי או משהו אחר)
      כי במחשב בלי נטפרי זה עבד תקין,
      (אולי זה בגלל ששמתי כמה ניידות והוא לא יודע לאיפה לשלוח?)

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      K
      kasnik
    • מגבלת כמות קבצים בשלוחת השמעת קבצים?

      בשלוחת השמעת קבצים אני משתמש בקבצי tts
      זה הולך להיות קו עם הרבה הודעות כך שמהר מאז אני יגיע מ 001 ל 999,
      האם יש אופציה להשתמש ב 4 ספרות?
      או שיש מגבלת כמות עד 999?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: בקשת מידע על תוכנות סיפ

      @שולי אנשי קשר בנפרד?

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      K
      kasnik
    • RE: למישהו יש מושג כמה עולה 150000 יחידות?

      @לעזור-לכולם תפנה אלי לאישי, תקבל את המחיר הכי זול.
      cs@moticode.com

      @אביי-ורבא תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      K
      kasnik
    • מחפש מיקרו סיפ נייד בעברית

      אם יש למישהו אני ישמח לקבל, תודה רבה

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      K
      kasnik
    • RE: קוד בקובץ INI להשתקת הודעות מערכת I מה אתם אומרים???

      @מאיר-מלמד כתב בקוד בקובץ INI להשתקת הודעות מערכת I מה אתם אומרים???:

      פעולה זו תחסוך זמן טעינה של קבצי שמע ותהפוך את ניהול המערכת לנקי ומהיר יותר.

      לא ידוע לי שלוקח לקבצים זמן להטען
      ואני לא חושב שזה כ''כ חסר,
      בדיוק כמו שאתה שם ___=___
      אתה יכול לשים קובץ של שניה שקט
      מי אמר לך שלשים if שיבדוק האם להשמיע יהפוך את המערכת למהירה יותר?

      @מערכת-נייעסקופ כתב בקוד בקובץ INI להשתקת הודעות מערכת I מה אתם אומרים???:

      @מאיר-מלמד וואו זה ניראה לי רעיון מצויין צריך רק שמישהו ירים את הכפפה ויעשה את זה...

      אתה מוכן לשלם?
      מה זה 'להרים את הכפפה'?
      זה הרבה עבודה
      לשנות את כל מבנה המערכת הבסיסי ..

      פורסם בבקשות לפיתוח
      K
      kasnik
    • בקשת מידע על תוכנות סיפ

      אני צריך תוכנה שתתמוך ב6 חשבונות סיפ

      מצאתי תוכנה אחת, אבל שם יש בעיה שהוא לא מקבל יותר משיחה אחת בו זמנית
      (אני לא צריך לענות לשני שיחות, אני צריך שיוצג במסך שיש שיחה...)
      אשמח למידע, עדיף תוכנה בעברית.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      K
      kasnik
    • RE: רישום

      @עימוד תפרט קצת את השאלה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      K
      kasnik
    • RE: עזרה!!

      @לימוד-בתורת-מרן יש תיקיית לוגים בשורש של המערכת

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      K
      kasnik
    • RE: קניית יחידות

      @אאאני הסתדרת?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      K
      kasnik
    • RE: הצעת עבודה קטנה

      @יהונתן-כץ תפנה אלי למייל
      kasnikms+ymt@gmail.com

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      K
      kasnik
    • RE: הצעת עבודה קטנה

      @יהונתן-כץ עדיין פנוי?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      K
      kasnik