@נר-יצחק כתב באי אפשר להכנס לאתר:
@ימות-המשיח לטיפולכם
נשמח גם שיודיעו לציבור שטופל,
זה כבר הלילה השני ברציפות שבוע שעבר זה היה מהשעה 2 בלילה עד 8-9 בבוקר.
כל הקווים הגדולים פשוט קרסו לחלוטין.
@נר-יצחק כתב באי אפשר להכנס לאתר:
@ימות-המשיח לטיפולכם
נשמח גם שיודיעו לציבור שטופל,
זה כבר הלילה השני ברציפות שבוע שעבר זה היה מהשעה 2 בלילה עד 8-9 בבוקר.
כל הקווים הגדולים פשוט קרסו לחלוטין.
@שולי
ממש כן.....
לפניכם המייל שקבלתי עכשיו מימות:
עד היום, כאשר הוצאתם הודעה קולית לרשימת תפוצה
כל דקה בשיחה עלתה לכם ביחידת חיוב.
רציתם להעביר וובינר של שעה? שילמתם 60 יחידות.
רציתם להסביר במפורט על המוצר שלכם? החיוב רק הלך וגדל.
והתוצאה?
אתם מקצרים את ההודעות,
מבקשים מהמאזינים לחזור לקו "לשמיעת ההמשך",
וחלק גדול מהם פשוט לא חוזר
חדש ובלעדי לימות המשיח:
שליחת הודעות קוליות ארוכות במחיר קבוע הזול בישראל!
שליחת הודעות קוליות באורך של שעות שלימות
בעלות זהה להודעה קצרה!
מהיום, לא משנה כמה זמן נמשכת ההודעה שלכם,
הודעה של 5 דקות, 30 דקות, או אפילו שעתיים שלמות -
אתם משלמים מקסימום 2 יחידות!
כן, קראתם נכון.
וזה לא רק על ההודעה עצמה - גם אם המאזין עבר למענה אנושי
ושוחח עם נציג שעה שלמה, עדיין 2 יחידות בלבד.
איך זה עובד?
הודעה קצרה (פחות מ-2 דקות): חיוב רגיל לפי זמן אמת
הודעה ארוכה (2+ דקות): תקרת חיוב של 2 יחידות בלבד
גם אם המאזין עבר למענה אנושי: עד 2 יחידות סה"כ
אז מה זה אומר בפועל?
שאתם יכולים לשלוח הודעה קולית לרשימת תפוצה,
להעביר את הוובינר המלא שלכם,
לספר על המוצר ברמת פירוט שאתם רוצים,
להקליט פודקסט שלם,
או לתת הסבר מקיף על השירות -
הכל במחיר קבוע וצפוי מראש
המאזינים שלכם יקבלו את המסר המלא מהפעם הראשונה,
בלי לחפש דרכים לעקוף את המערכת,
ובלי לאבד אותם באמצע הדרך.
חסכון משמעותי בעלויות הודעות ארוכות
עידוד המאזינים להישאר ולשמוע עד הסוף
ללא צורך לבקש חזרה לקו
מיקסום המסר ללא מגבלות זמן
שקט נפשי - אתם יודעים מראש כמה זה יעלה
image
מי הכי ירוויח מזה? בעלי עסקים המפעילים:
וובינרים ושידורים חיים
פודקסטים ותוכן אודיו
הודעות הסבר ומידע מפורט
שיעורי תורה ארוכים
מוקדי התרמה
מוקדי שירות לקוחות
תשכחו מחישובי עלויות ותתמקדו במסר!
אז איך מקבלים את ההטבה?
אין צורך לעשות כלום, ההטבה כבר הוטמעה בכלל המערכות!
לרכישת יחידות ולשירות הודעות קוליות פנו לנציגים
במייל שירות לקוחות Cs@yemot.co.il
בטלפון: 077-2222770
וואטסאפ: 053-3137770
או תגיבו במייל חוזר ונחזור אליכם בהקדם!
רק מעדכן מצאתי את זה בתיקיית DELETE שבמיחזור, פשוט היה שם מאות תיקיות למשל 1-1 1-2 לא ברור על פי מה המספרים הללו כי מצאתי את זה ב1-8
האם מישהו יכול לתת לי הגדרה שתהיה כמו מערכת צבע אדום שהאדם שמתקשר שומע רשימת ערים והוא בוחר את העיר הקרובה למקום מגוריו ואז הוא נרשם לצינתוקים של העיר הזאת וכן הלאה בדומה למערכת צבע אדום שכל אחד מקבל צינתוק לאזור בו הוא בחר
ושזה יצור לי רשימת תפוצה שונה לכל עיר שאם אני מחליט לשלוח צינתוק לירושלים אני לוחץ על רשימת התפוצה של ירושלים וזה שולח לכל אלה שנרשמו לשם מבזק
כבר זמן רב חסר אתר ניהול שיוכלו לגשת אליו לפי הרשאות
היינו שהמנהל יוכל לאשר גישה לאדם מסויים רק לשלוחה מסויימת וכו'
עכשיו אחרי שימות פיתחו מפתחות גישה מוגבלים גם לקבצים בודדים פה לכאורה צריך שמישהו ירים את הכפפה ויפתח אתר ניהול אם גישה לקבצים ע"פ הרשאות
נשמח שכל חברי הפורום שיש להם ניסיון וידע בapi שירימו את הכפפה, שרבים מחכים לזה המון זמן, ולכאורה זה אמור להיות פיתוח מאוד שימושי.
האפשרות של התראות בדפדפן של הודעות חדשות בפורום לא עובד
אז או שיורידו את הלינק של הפעמון למעלה בסרגל או שיחזירו את האפשרות שהיא מאוד מועילה
אני כותב את זה לאחר שנתקלתי בזמן האחרון לא פעם ולא פעמיים אלא בעשרות פעמים של בעיה מאוד מטרידה
והיא: כשאני מאזין למערכות תוכן כלשהם (לא משהו מסויים) אז באמצע שאני שומע את תפריט השלוחות או קובץ במערכת פתאום זה נעצר ואני שומע תפריטי שלוחות או את החדשות - של זירת החדשות (קרה לי גם ששמעתי קווים אחרים), לפעמים זה לכמה שניות ולפעמים זה יותר ולאחמ"כ זה ממשיך להשמיע לי את הקובץ שהייתי באמצע להאזין לו ושוב חוזר
שמעתי גם מעוד אנשים שהתלוננו ע"כ
אני מדגיש שלא מדובר בבעיה שיש (או שהיה) בהוט מובייל שכשהוא ניסה להתקשר למישהו הוא עבר לכל מיני קווי תוכן שונים זה כן מחייג למערכת תוכן ונכנס אליה רק פתאום מתחילים לשמוע דברים אחרים וגם זה קורה בכל החברות תקשורת (לי לדוגמא יש פרטנר)
האם מישהו שמע ע"כ או שיש לו פיתרון???
@שלוימי-770
לא יודע למה הנושא הקודם שנפתח נמחק
עכפ שאפו גדול לימות המשיח
רציתי לברר כמה דברים
א. מתי תחוייב היחידה השנייה?
ב. האם גם כשיוציאו מבזק אם ניתוב לא יגבה יחידות על הניתוב?
@יוסף-המתכנת
בשביל זה יש פוסטים שמרכזים קווים שפעם ב... פותחים, האחרון שבהם כאן (יש גם שיטס לעדכון מערכות שאתה יכול לפרט על כל מערכת כרצונך), לא צריך למלאות את כל הפורום בפרסומות על קווים הפורום נועד להגדרות מתקדמות ולתפעול הטכני של המערכת
@יוסף-המתכנת כתב במערכת "עזרן" מערכת בינה מלאכותית טלפונית (חינם חלקית):
האם מישהו מכיר את המפתח של המערכת הזו?
למה היית צריך נאום שלם בשביל השאלה הפשוטה הזאת????
@קול-הקורא כתב בניהול בית חכם באמצעות מערכת תוכן:
זה לא אמור כמובן ’לעזור’, אבל זה אמור להחליף את קובץ המערכת M1607 שמקריא ’אין מענה...’
@אA כתב בניהול בית חכם באמצעות מערכת תוכן:
קובץ טקסט לא יעזור לך כדי להשתיק, תשתיק עם קובץ שקט.
גם אתה יכול להעלות קובץ לדוגמא המזגן הופעל בהצלחה או כובה בהצלחה
@קול-הקורא
ואולי תשתף אותנו איך בידיוק עשית את זה
דרך api של הום אסיסטנט?
@קול-הקורא כתב בניהול בית חכם באמצעות מערכת תוכן:
ב. ניסיתי לשים קובץ M1607.tts ריק וזה לא עוזר
למה שיעזור????
המודול מחובר למשהו או לא
@עונה-תשובות
או ליתר דיוק בשאלות למתחילים
נא לקרוא את תקנון הפורום
כבר זמן רב חסר אתר ניהול שיוכלו לגשת אליו לפי הרשאות
היינו שהמנהל יוכל לאשר גישה לאדם מסויים רק לשלוחה מסויימת וכו'
עכשיו אחרי שימות פיתחו מפתחות גישה מוגבלים גם לקבצים בודדים פה לכאורה צריך שמישהו ירים את הכפפה ויפתח אתר ניהול אם גישה לקבצים ע"פ הרשאות
נשמח שכל חברי הפורום שיש להם ניסיון וידע בapi שירימו את הכפפה, שרבים מחכים לזה המון זמן, ולכאורה זה אמור להיות פיתוח מאוד שימושי.
האם יש מערכת CRM שתומכת במרכזיה של ימות שאפשר לסנכרן בין השניים שברגע שמספר מחייג למרכזיה בימות זה יפתח את התיק לקוח שלו בCRM.
פעם היה לימות משהו פשוט שגם דרכו יכלת לנהל פניות פה יכלת להוסיף הערות לכל לקוח וכו' רק כיום המערכת הזאת לא עובדת וחבל....