@נר-יצחק כתב באי אפשר להכנס לאתר:
@ימות-המשיח לטיפולכם
נשמח גם שיודיעו לציבור שטופל,
זה כבר הלילה השני ברציפות שבוע שעבר זה היה מהשעה 2 בלילה עד 8-9 בבוקר.
כל הקווים הגדולים פשוט קרסו לחלוטין.
@נר-יצחק כתב באי אפשר להכנס לאתר:
@ימות-המשיח לטיפולכם
נשמח גם שיודיעו לציבור שטופל,
זה כבר הלילה השני ברציפות שבוע שעבר זה היה מהשעה 2 בלילה עד 8-9 בבוקר.
כל הקווים הגדולים פשוט קרסו לחלוטין.
@שולי
ממש כן.....
לפניכם המייל שקבלתי עכשיו מימות:
עד היום, כאשר הוצאתם הודעה קולית לרשימת תפוצה
כל דקה בשיחה עלתה לכם ביחידת חיוב.
רציתם להעביר וובינר של שעה? שילמתם 60 יחידות.
רציתם להסביר במפורט על המוצר שלכם? החיוב רק הלך וגדל.
והתוצאה?
אתם מקצרים את ההודעות,
מבקשים מהמאזינים לחזור לקו "לשמיעת ההמשך",
וחלק גדול מהם פשוט לא חוזר
חדש ובלעדי לימות המשיח:
שליחת הודעות קוליות ארוכות במחיר קבוע הזול בישראל!
שליחת הודעות קוליות באורך של שעות שלימות
בעלות זהה להודעה קצרה!
מהיום, לא משנה כמה זמן נמשכת ההודעה שלכם,
הודעה של 5 דקות, 30 דקות, או אפילו שעתיים שלמות -
אתם משלמים מקסימום 2 יחידות! 
כן, קראתם נכון.
וזה לא רק על ההודעה עצמה - גם אם המאזין עבר למענה אנושי
ושוחח עם נציג שעה שלמה, עדיין 2 יחידות בלבד.
איך זה עובד?
הודעה קצרה (פחות מ-2 דקות): חיוב רגיל לפי זמן אמת
הודעה ארוכה (2+ דקות): תקרת חיוב של 2 יחידות בלבד
גם אם המאזין עבר למענה אנושי: עד 2 יחידות סה"כ
אז מה זה אומר בפועל?
שאתם יכולים לשלוח הודעה קולית לרשימת תפוצה,
להעביר את הוובינר המלא שלכם,
לספר על המוצר ברמת פירוט שאתם רוצים,
להקליט פודקסט שלם,
או לתת הסבר מקיף על השירות -
הכל במחיר קבוע וצפוי מראש 
המאזינים שלכם יקבלו את המסר המלא מהפעם הראשונה,
בלי לחפש דרכים לעקוף את המערכת,
ובלי לאבד אותם באמצע הדרך.
חסכון משמעותי בעלויות הודעות ארוכות
עידוד המאזינים להישאר ולשמוע עד הסוף
ללא צורך לבקש חזרה לקו
מיקסום המסר ללא מגבלות זמן
שקט נפשי - אתם יודעים מראש כמה זה יעלה
image
מי הכי ירוויח מזה? בעלי עסקים המפעילים:
וובינרים ושידורים חיים
פודקסטים ותוכן אודיו
הודעות הסבר ומידע מפורט
שיעורי תורה ארוכים
מוקדי התרמה
מוקדי שירות לקוחות
תשכחו מחישובי עלויות ותתמקדו במסר!
אז איך מקבלים את ההטבה?
אין צורך לעשות כלום, ההטבה כבר הוטמעה בכלל המערכות! 
לרכישת יחידות ולשירות הודעות קוליות פנו לנציגים
במייל שירות לקוחות Cs@yemot.co.il
בטלפון: 077-2222770
וואטסאפ: 053-3137770
או תגיבו במייל חוזר ונחזור אליכם בהקדם!
כבר זמן רב חסר אתר ניהול שיוכלו לגשת אליו לפי הרשאות
היינו שהמנהל יוכל לאשר גישה לאדם מסויים רק לשלוחה מסויימת וכו'
עכשיו אחרי שימות פיתחו מפתחות גישה מוגבלים גם לקבצים בודדים פה לכאורה צריך שמישהו ירים את הכפפה ויפתח אתר ניהול אם גישה לקבצים ע"פ הרשאות
נשמח שכל חברי הפורום שיש להם ניסיון וידע בapi שירימו את הכפפה, שרבים מחכים לזה המון זמן, ולכאורה זה אמור להיות פיתוח מאוד שימושי.
האם מישהו יכול לתת לי הגדרה שתהיה כמו מערכת צבע אדום שהאדם שמתקשר שומע רשימת ערים והוא בוחר את העיר הקרובה למקום מגוריו ואז הוא נרשם לצינתוקים של העיר הזאת וכן הלאה בדומה למערכת צבע אדום שכל אחד מקבל צינתוק לאזור בו הוא בחר
ושזה יצור לי רשימת תפוצה שונה לכל עיר שאם אני מחליט לשלוח צינתוק לירושלים אני לוחץ על רשימת התפוצה של ירושלים וזה שולח לכל אלה שנרשמו לשם מבזק
רק מעדכן מצאתי את זה בתיקיית DELETE שבמיחזור, פשוט היה שם מאות תיקיות למשל 1-1 1-2 לא ברור על פי מה המספרים הללו כי מצאתי את זה ב1-8
האפשרות של התראות בדפדפן של הודעות חדשות בפורום לא עובד
אז או שיורידו את הלינק של הפעמון למעלה בסרגל או שיחזירו את האפשרות שהיא מאוד מועילה
אני כותב את זה לאחר שנתקלתי בזמן האחרון לא פעם ולא פעמיים אלא בעשרות פעמים של בעיה מאוד מטרידה
והיא: כשאני מאזין למערכות תוכן כלשהם (לא משהו מסויים) אז באמצע שאני שומע את תפריט השלוחות או קובץ במערכת פתאום זה נעצר ואני שומע תפריטי שלוחות או את החדשות - של זירת החדשות (קרה לי גם ששמעתי קווים אחרים), לפעמים זה לכמה שניות ולפעמים זה יותר ולאחמ"כ זה ממשיך להשמיע לי את הקובץ שהייתי באמצע להאזין לו ושוב חוזר
שמעתי גם מעוד אנשים שהתלוננו ע"כ
אני מדגיש שלא מדובר בבעיה שיש (או שהיה) בהוט מובייל שכשהוא ניסה להתקשר למישהו הוא עבר לכל מיני קווי תוכן שונים זה כן מחייג למערכת תוכן ונכנס אליה רק פתאום מתחילים לשמוע דברים אחרים וגם זה קורה בכל החברות תקשורת (לי לדוגמא יש פרטנר)
האם מישהו שמע ע"כ או שיש לו פיתרון???
@שלוימי-770
לא יודע למה הנושא הקודם שנפתח נמחק
עכפ שאפו גדול לימות המשיח
רציתי לברר כמה דברים
א. מתי תחוייב היחידה השנייה?
ב. האם גם כשיוציאו מבזק אם ניתוב לא יגבה יחידות על הניתוב?
@א-גוטן
מי אתה שאני ימסור לך סיסמא של המערכת, לא ח"ו בזילזול אבל עדיין אתה מבין שא"א למסור סיסמא לכל אחד שיטען פה שהוא יכול לסדר... למה לא למייל הרגיל של טלטק - שזה רשמי???
@נר-יצחק כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪
:
כמו"כ לצורך טיפול בצורה מסודרת מול ימות בנושא הריסיילרים הנעלמים
אשמח אם מי שנמצא בטלטק ותקוע עם בעיות בגלל האימות דו שלבי
שייצור קשר במייל avi.ivr.pro@gmail.com
האם משהו התקדם אם זה, אולי @111 יגיב לנו פה, שנקבל מינימום התיחסות
@אחת
ממש לא ממליץ לעבור אליהם כיום אין שם שום שירות!
אבל את יכולה להשתמש בניהול חדרי ועידה של ימות המשיח שתומך בכל המערכות והוא מספק את אותם יכולות ויותר מזה ממה שטלטק מציעים https://confbridge.call2all.co.il/login
@אחת
כן
וכנראה שהוא רק חשב שאפשר.... אבל א"א.
זה ניהול חדרי ועידה של טלטק (אני לא זוכר אם זה תומך גם במערכות שלא שייכות לטלטק)
@אחת כתב בהפעלת חדר ועידה דרך המחשב:
צר לי לבשר אין שם את האפשרות
ואין גם שום פלטפורמה אינטרטית לשמוע את זה באונליין
@אחת
אם אתה מעוניין לשמוע גם את האודיו של חדר הועידה אונליין דרך המחשב אז צר לי לבשר אין שם את האפשרות
@קול-הקורא כתב בניהול בית חכם באמצעות מערכת תוכן:
זה לא אמור כמובן ’לעזור’, אבל זה אמור להחליף את קובץ המערכת M1607 שמקריא ’אין מענה...’
@אA כתב בניהול בית חכם באמצעות מערכת תוכן:
קובץ טקסט לא יעזור לך כדי להשתיק, תשתיק עם קובץ שקט.
גם אתה יכול להעלות קובץ לדוגמא המזגן הופעל בהצלחה או כובה בהצלחה
@קול-הקורא
ואולי תשתף אותנו איך בידיוק עשית את זה
דרך api של הום אסיסטנט?
@קול-הקורא כתב בניהול בית חכם באמצעות מערכת תוכן:
ב. ניסיתי לשים קובץ M1607.tts ריק וזה לא עוזר
למה שיעזור????
המודול מחובר למשהו או לא
@yankl
אני אשמח מאוד שתתן לי גישה לזה