• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. שלוימי 770
    ש
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 6
    • נושאים 3
    • פוסטים 15
    • הגבוה ביותר 12
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 1

    שלוימי 770

    @שלוימי 770

    ניהול

    95
    מוניטין
    75
    צפיות בפרופיל
    15
    פוסטים
    6
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    שלוימי 770 הפסק לעקוב עקוב
    ניהול

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שלוימי 770

    • העברת שיחה | מודל תור - queue

      🔔 חדש! שדרוגים משמעותיים בשלוחת תור 🔔

      שמחים לעדכן על שני שדרוגים חשובים שנוספו לאפשרות "פעולות אפשריות לנציג במהלך שיחה פעילה" בשלוחת תור! 🚀

      • עודכן במודול הרלוונטי

      🔹 שדרוג ראשון🔹

      קביעת שלוחה ספציפית כשלוחה ראשית באופן יחסי לניתוב השיחה:

      dial_key_menu_move_client_folder_first=/1
      

      הגדרה זו הינה הגדרת המשך להגדרה שכבר קיימת בפורום dial_key_X=menu_move_client.

      בדוגמה: שלוחה 1 (בתפריט הראשי) משמשת כתפריט ראשי יחסי לניתוב השיחה.
      לכן כאשר הנציג יעביר את השיחה לכל שלוחה שהיא, יתווסף /1 בתחילת הניתוב.
      לדוגמה: במידה והנציג יעביר את השיחה לשלוחה 3, השיחה תועבר לשלוחה 1/3/ כיון שההגדרה הזו מתווספת בקביעות לתחילת נתיב העברת השיחה.


      🔹שדרוג שני 🔹

      הגדרת מספר חיוג מקוצר

      לצורך הגדרת מספרים מקוצרים, יש ליצור קובץ ini בשלוחת תור הנוכחית או בתפריט הראשי, שם הקובץ: DialKeyAbbreviatedDialing.ini
      (מידע על אופן יצירת הקובץ ראה כאן).

      סדר הבדיקה (בעת הקשת מספר לחיוג):
      1. קובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini בשלוחת תור הנוכחית.
      2. קובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini בתפריט הראשי.
      3. במידה ואין הגדרה של חיוג מקוצר בשתי הקבצים הנ"ל (אם קיימים) השיחה תנותב למספר שהוקש.

      סדר הכתיבה בקובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini:

      מפתח: חיוג מקוצר
      ערך: מספר להפניית השיחה

      1=0773137770
      770=0772222770
      1234=0773137777
      

      בדוגמה הנ"ל:
      שורה 1: הקשה על ניתוב השיחה למספר 1 תנתב את השיחה למספר 0773137770
      שורה 2: הקשה על ניתוב השיחה למספר 770 תנתב את השיחה למספר 0772222770
      שורה 3: הקשה על ניתוב השיחה למספר 1234 תנתב את השיחה למספר 0773137777


      קרדיט ל @יעקב על הפיתוח

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • חדש! הוספת ערך קבוע לפני הערך המוקלד | מודול הוספת / שינוי ערכים בקבצי INI

      חדש! במודול מודול הוספת / שינוי ערכים בקבצי INI.

      הוספת ערך קבוע לפני הערך המוקלד
      כדי להוסיף ערך קבוע שיופיע לפני הערך המוקלד, יש להגדיר:

      add_id_to_list_value_first=t-
      

      בדוגמה, הערך ייכתב בצורה הבאה: {מפתח}=-t{ערך שיוקלד}.

      טיפ שימושי! ניתן להשתמש עם ההגדרה הנ"ל כדי להזין טקסט להקראה במודול השמעת נתונים והודעות אישיות, וכך להגדיר את סוג ההשמעה כהקראת טקסט (-t) באמצעות הגדרה זו, וכך יהיה מספיק להזין את הטקסט להקראה, והמערכת תוסיף באופן קבוע את הערך -t לפני הטקסט שיוזן.

      לתשומת ליבכם, ההגדרה הזו מקבילה להגדרת הוספת ערך קבוע שיופיע לפני המפתח שיוזן (הגדרה זו אינה חדשה):

      add_id_to_list_key_first=
      

      בהגדרה זו ניתן להוסיף ערך קבוע לפני המפתח

      פיתוח של @יעקב

      • עודכן במודול הרלוונטי
      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • חדש! אפשרות סיום שיחה בעת ניתוב השיחה למספר מקליט ההודעה | השמעת קבצים playfile

      חדש! אפשרות סיום שיחה בהקשה על כוכבית בעת ניתוב השיחה למספר מקליט ההודעה בשלוחת השמעת קבצים:

      מטרת ההגדרה:
      לאפשר את סיום השיחה בכל עת (ללא צורך בניתוק השיחה על ידי מקליט ההודעה – הנמען שאליו השיחה מנותבת).

      אופן השימוש:
      יש להקיש על מקש כוכבית לאחר ניתוב השיחה. ניתן לבצע את ההקשה בכל שלב מרגע הניתוב, בין אם במהלך החיוג, לאחר המענה, או במקרים של תא קולי וכדומה.

      להפעלת אפשרות זו בשלוחה, יש להגדיר:

      playfile_routing_hangup_in_star=yes
      

      כעת הקשה על כוכבית לאחר ניתוב השיחה תנתק את השיחה.


      טיפ שימושי:
      במקרים שבהם ניתוב השיחה מוביל לתא קולי, להמתנה ממושכת וכדומה, לעיתים המחייג מעוניין לסיים את הניתוב ולחזור למערכת.
      אם ברצונכם שהשיחה לא תתנתק בצד המחייג (אלא תופסק רק פעולת ניתוב השיחה והמאזין יחזור לשמיעת הקובץ בשלוחת השמעת קבצים), יש להגדיר בנוסף גם את ההגדרה הבאה (הגדרה זו אינה חדשה):

      playfile_routing_end_next=yes
      

      במידה והגדרתם את שתי ההגדרות הנ"ל, לחיצה על מקש כוכבית תפסיק את הניתוב ותחזיר את המחייג לשמיעת הקובץ מתחילתו.

      • עודכן במודול השמעת קבצים
      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: שאלת תם

      @סאדיגורא בבקשה לשנות את הנושא "שאלת תם" לכותרת שתכיל את תוכן הפוסט - בהתאם לתקנון.
      a18942c8-3a30-4939-a27f-890d17a1d90c-image.png

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלוימי 770
    • RE: חדש! ניוד מספר נייח באופן עצמאי באתר הניהול, למערכת IVR | SIP | חייגן חדשה או קיימת + מתנה 50 יחידות

      @אברהם-נ אין באמור כאן ייעוץ משפטי לגבי התחייבויות כאלו ואחרות במקרה ספציפי, אלא מידע כללי...

      באופן כללי: בעת הניוד אתה מפסיק לשלם לחברה הננטשת על החזקת המספר / שימוש במספר, כיוון שהמספר עובר לבעלות חברת ימות המשיח.
      (אלא א"כ כאמור קיימים חובות או התחייבויות שלך כלפיהם או בגין ציוד קצה וכיוצ"ב).

      לגבי החזקת קו: (שלא ייסגר גם במידה והמערכת לא עוברת את סף הפעילות המינימאלי), תוכל לברר מול שירות הלקוחות שלנו במספר 0772222770 שלוחה 1 > 2.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: קמפין חסוי

      @MGM-IVR אכן, רק שחיוג בחזרה למספר הזה לא יוביל למערכת...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלוימי 770
    • RE: שגיאת כתיב בפורום

      @צדיק-תמים
      תוקן, תודה.

      פורסם בבאגים במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מה עשיתי לא נכון? (קוד PHP מחזיר שגיאה)

      @עידו בבקשה לשנות את הנושא "מה עשיתי לא נכון?" לכותרת שתכיל את תוכן הפוסט - בהתאם לתקנון.
      a18942c8-3a30-4939-a27f-890d17a1d90c-image.png

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שלוימי 770
    • RE: חדש! ניוד מספר נייח באופן עצמאי באתר הניהול, למערכת IVR | SIP | חייגן חדשה או קיימת + מתנה 50 יחידות

      @אברהם-נ
      לגבי השאלה הזאת:
      דבר ראשון כשאני מנייד אני עוד צריך לשלם מידי חודש לחברה שהמספר היה עד עכשיו ?

      תשובה:
      ניוד משמעותו הפסקת קבלת השירות מהחברה הננטשת. הניוד אינו פוטר את הלקוח מקיום כל התחייבויותיו (ככל שקיימות כאלו) כלפי החברה הננטשת, לרבות השלמת תשלום בגין ציוד קצה, המשך תשלום חודשי למשך תקופת ההתקשרות וכיו"ב.

      • בממשק הזה ניתן לנייד אך ורק מספר נייח (יש שם טעות בניסוח היא תתוקן בהקדם).

      ניתן לנייד מספר נייד לוירטואל פלוס בקישור הזה, כמפורט כאן.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: קמפין חסוי

      @פלוס ניתן לשגר הודעות / צינתוקים אך ורק ממספר המערכת (כולל מספרי משנה) או ממספר שעבר הליך אימות מלא.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלוימי 770

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שלוימי 770

    • העברת שיחה | מודל תור - queue

      🔔 חדש! שדרוגים משמעותיים בשלוחת תור 🔔

      שמחים לעדכן על שני שדרוגים חשובים שנוספו לאפשרות "פעולות אפשריות לנציג במהלך שיחה פעילה" בשלוחת תור! 🚀

      • עודכן במודול הרלוונטי

      🔹 שדרוג ראשון🔹

      קביעת שלוחה ספציפית כשלוחה ראשית באופן יחסי לניתוב השיחה:

      dial_key_menu_move_client_folder_first=/1
      

      הגדרה זו הינה הגדרת המשך להגדרה שכבר קיימת בפורום dial_key_X=menu_move_client.

      בדוגמה: שלוחה 1 (בתפריט הראשי) משמשת כתפריט ראשי יחסי לניתוב השיחה.
      לכן כאשר הנציג יעביר את השיחה לכל שלוחה שהיא, יתווסף /1 בתחילת הניתוב.
      לדוגמה: במידה והנציג יעביר את השיחה לשלוחה 3, השיחה תועבר לשלוחה 1/3/ כיון שההגדרה הזו מתווספת בקביעות לתחילת נתיב העברת השיחה.


      🔹שדרוג שני 🔹

      הגדרת מספר חיוג מקוצר

      לצורך הגדרת מספרים מקוצרים, יש ליצור קובץ ini בשלוחת תור הנוכחית או בתפריט הראשי, שם הקובץ: DialKeyAbbreviatedDialing.ini
      (מידע על אופן יצירת הקובץ ראה כאן).

      סדר הבדיקה (בעת הקשת מספר לחיוג):
      1. קובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini בשלוחת תור הנוכחית.
      2. קובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini בתפריט הראשי.
      3. במידה ואין הגדרה של חיוג מקוצר בשתי הקבצים הנ"ל (אם קיימים) השיחה תנותב למספר שהוקש.

      סדר הכתיבה בקובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini:

      מפתח: חיוג מקוצר
      ערך: מספר להפניית השיחה

      1=0773137770
      770=0772222770
      1234=0773137777
      

      בדוגמה הנ"ל:
      שורה 1: הקשה על ניתוב השיחה למספר 1 תנתב את השיחה למספר 0773137770
      שורה 2: הקשה על ניתוב השיחה למספר 770 תנתב את השיחה למספר 0772222770
      שורה 3: הקשה על ניתוב השיחה למספר 1234 תנתב את השיחה למספר 0773137777


      קרדיט ל @יעקב על הפיתוח

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: חדש! הוספת ערך קבוע לפני הערך המוקלד | מודול הוספת / שינוי ערכים בקבצי INI

      @שמחה-זו-הסיסמא כלומר?
      שים לב, שמדובר על הערך (אחרי המפתח).

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • חדש! הוספת ערך קבוע לפני הערך המוקלד | מודול הוספת / שינוי ערכים בקבצי INI

      חדש! במודול מודול הוספת / שינוי ערכים בקבצי INI.

      הוספת ערך קבוע לפני הערך המוקלד
      כדי להוסיף ערך קבוע שיופיע לפני הערך המוקלד, יש להגדיר:

      add_id_to_list_value_first=t-
      

      בדוגמה, הערך ייכתב בצורה הבאה: {מפתח}=-t{ערך שיוקלד}.

      טיפ שימושי! ניתן להשתמש עם ההגדרה הנ"ל כדי להזין טקסט להקראה במודול השמעת נתונים והודעות אישיות, וכך להגדיר את סוג ההשמעה כהקראת טקסט (-t) באמצעות הגדרה זו, וכך יהיה מספיק להזין את הטקסט להקראה, והמערכת תוסיף באופן קבוע את הערך -t לפני הטקסט שיוזן.

      לתשומת ליבכם, ההגדרה הזו מקבילה להגדרת הוספת ערך קבוע שיופיע לפני המפתח שיוזן (הגדרה זו אינה חדשה):

      add_id_to_list_key_first=
      

      בהגדרה זו ניתן להוסיף ערך קבוע לפני המפתח

      פיתוח של @יעקב

      • עודכן במודול הרלוונטי
      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: קושי בהתקנת סקר החדש

      @קו-הרהיטים טופל.
      עכשיו זה עובד.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלוימי 770
    • RE: שאלת תם

      @סאדיגורא בבקשה לשנות את הנושא "שאלת תם" לכותרת שתכיל את תוכן הפוסט - בהתאם לתקנון.
      a18942c8-3a30-4939-a27f-890d17a1d90c-image.png

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מה עשיתי לא נכון? (קוד PHP מחזיר שגיאה)

      @עידו בבקשה לשנות את הנושא "מה עשיתי לא נכון?" לכותרת שתכיל את תוכן הפוסט - בהתאם לתקנון.
      a18942c8-3a30-4939-a27f-890d17a1d90c-image.png

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שלוימי 770
    • חדש! אפשרות סיום שיחה בעת ניתוב השיחה למספר מקליט ההודעה | השמעת קבצים playfile

      חדש! אפשרות סיום שיחה בהקשה על כוכבית בעת ניתוב השיחה למספר מקליט ההודעה בשלוחת השמעת קבצים:

      מטרת ההגדרה:
      לאפשר את סיום השיחה בכל עת (ללא צורך בניתוק השיחה על ידי מקליט ההודעה – הנמען שאליו השיחה מנותבת).

      אופן השימוש:
      יש להקיש על מקש כוכבית לאחר ניתוב השיחה. ניתן לבצע את ההקשה בכל שלב מרגע הניתוב, בין אם במהלך החיוג, לאחר המענה, או במקרים של תא קולי וכדומה.

      להפעלת אפשרות זו בשלוחה, יש להגדיר:

      playfile_routing_hangup_in_star=yes
      

      כעת הקשה על כוכבית לאחר ניתוב השיחה תנתק את השיחה.


      טיפ שימושי:
      במקרים שבהם ניתוב השיחה מוביל לתא קולי, להמתנה ממושכת וכדומה, לעיתים המחייג מעוניין לסיים את הניתוב ולחזור למערכת.
      אם ברצונכם שהשיחה לא תתנתק בצד המחייג (אלא תופסק רק פעולת ניתוב השיחה והמאזין יחזור לשמיעת הקובץ בשלוחת השמעת קבצים), יש להגדיר בנוסף גם את ההגדרה הבאה (הגדרה זו אינה חדשה):

      playfile_routing_end_next=yes
      

      במידה והגדרתם את שתי ההגדרות הנ"ל, לחיצה על מקש כוכבית תפסיק את הניתוב ותחזיר את המחייג לשמיעת הקובץ מתחילתו.

      • עודכן במודול השמעת קבצים
      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: חדש! ניוד מספר נייח באופן עצמאי באתר הניהול, למערכת IVR | SIP | חייגן חדשה או קיימת + מתנה 50 יחידות

      @אברהם-נ אין באמור כאן ייעוץ משפטי לגבי התחייבויות כאלו ואחרות במקרה ספציפי, אלא מידע כללי...

      באופן כללי: בעת הניוד אתה מפסיק לשלם לחברה הננטשת על החזקת המספר / שימוש במספר, כיוון שהמספר עובר לבעלות חברת ימות המשיח.
      (אלא א"כ כאמור קיימים חובות או התחייבויות שלך כלפיהם או בגין ציוד קצה וכיוצ"ב).

      לגבי החזקת קו: (שלא ייסגר גם במידה והמערכת לא עוברת את סף הפעילות המינימאלי), תוכל לברר מול שירות הלקוחות שלנו במספר 0772222770 שלוחה 1 > 2.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: חדש! ניוד מספר נייח באופן עצמאי באתר הניהול, למערכת IVR | SIP | חייגן חדשה או קיימת + מתנה 50 יחידות

      @אברהם-נ
      לגבי השאלה הזאת:
      דבר ראשון כשאני מנייד אני עוד צריך לשלם מידי חודש לחברה שהמספר היה עד עכשיו ?

      תשובה:
      ניוד משמעותו הפסקת קבלת השירות מהחברה הננטשת. הניוד אינו פוטר את הלקוח מקיום כל התחייבויותיו (ככל שקיימות כאלו) כלפי החברה הננטשת, לרבות השלמת תשלום בגין ציוד קצה, המשך תשלום חודשי למשך תקופת ההתקשרות וכיו"ב.

      • בממשק הזה ניתן לנייד אך ורק מספר נייח (יש שם טעות בניסוח היא תתוקן בהקדם).

      ניתן לנייד מספר נייד לוירטואל פלוס בקישור הזה, כמפורט כאן.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: קמפין חסוי

      @MGM-IVR אכן, רק שחיוג בחזרה למספר הזה לא יוביל למערכת...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלוימי 770