@יוסף-ח כתב בחדש במודול תור! שליחת SMS כששיחה לא נענתה ע"י נציג:
שאפווו כל הכבוד!!! אין עליכם בעולם!!!
שידרגתם לאחרונה את מודול תור עד הסוף!!!
כבר לא נראה לי שנשאר משהו לשדרג!!!
באמת כל הכבוד אבל כן עדיין יש מה לשדרג לדוגמא שהשיחה לא תענה עד שהנציג עונה כמו שיש בראוטינג
ככה ההגדרה
לא לשדר מענה למחייג, עד שמי שחייגו אליו עונה
call_no_answer=yes
הסבר: במידה ומוגדר ניתוב בשלוחה ראשית, ההגדרה הזו אומרת למערכת לא לשדר מענה עד שהצד השני עונה
(דוגמא, מי שרוצה לפתוח וואטספ על המספר מערכת, ולא רוצה לפספס את תחילת הקוד עד שהוא עונה, אם נגדיר את ההגדרה הזו, המערכת לא תשדר מענה, עד שאני באמת יענה לשיחה)
וגם שיהיה אפשרות כמו בראוטינג שאחרי המספר יש את המספר עדיפות לדוגמא 1=05301234567 וכך דרך שלוחת DI יוכלו לשחק אם המספרים לפי העדפות