• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. גבאי
    3. הגבוה ביותר
    ג
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 4
    • נושאים 15
    • פוסטים 289
    • הגבוה ביותר 89
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי גבאי

    • עדכון על הודעה חדשה שעדיין לא נשמעה פעם אחת בשיחה עד שנכנס לשלוחת ההודעות

      עריכה י"ב אב תשפ"א
      אחרי השידרוג של ימות המשיח שאפשר לעשות השמעת הודעת קמפיין לפי רשי"ת מסוימת. כל הרעיון הזה אפשר לקצר אותו בקלות....

      עשיתי רעיון איך שיהיה לכל אחד שנכנס למערכת יקבל הודעה על כך שיש לו הודעה שעדין לא שמע אותה.
      תחילה את כל השלבים
      ובסוף אביא את ההגדרות בפועל
      שלב 1

      הפניה לפי מחויג
      פעם אחת בלבד לשיחה
      אני מפנה אותו לשלוחה שבה יש הודעה על כך שיש הודעה חדשה בשלוחת העדכונים
      כדי שישמע את ההודעה ומיד יחזור לשלוחה ראשית עשיתי את השלוחה הנ"ל תחת שלוחה ראשית ובסיום שמיעת ההודעה הוא חוזר שלב אחד אחורה דהיינו שלוחה ראשית.
      שלוחת השמעת קבצים (קובץ 000 - "יש הודעה חדשה בשלוחת העדכונים")
      (כמובן את ה"ביפ" ואת "סוף הודעות" עשיתי שקט)
      ובשלוחה זו אני עושה פילטר לפי רשימת תפוצה שמי שמופיע כבר ברשימ"ת (שעוד מעט נראה איזה) יחזור לשלוחה ראשית ולא יכנס לשלוחה.
      עד כאן שלב 1
      שלב 2
      *לפני שנכנס לשלוחת העדכונים עובר בשלוחה "הוספת מספר לרשימת תפוצה" (בצורה שקטה כמובן)
      ובכך שנרשם ברשימת התפוצה המערכת תזהה שהמספר הזה בעצם "שמע" את ההודעה החדשה.
      שלב 3
      מאפסים את רשימת התפוצה ע"י השלוחה של @איש-ימיני (שלוחת איפוס רשימת תפוצה) והמנהל אחרי שמקליט הודעה חדשה עובר בשלוחת api הזו ומאפס את הרשימת תפוצה.
      להלן ההגדרות
      שלב 1
      בשלוחה ראשית להוסיף

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      
      
      1. הפניה לפי מחויג
      2. פעם אחת בלבד בכל שיחה
        להכניס בשלוחה ראשית קובץ בשם
      Did_Go_To.ini
      

      ובתוכו לרשום

      07731307770=/100
      

      (לשנות את המספר לפי המספר של המערכת שלכם כמובן)
      לפתוח שלוחה חדשה בשם 100 תחת שלוחה ראשית (בדווקא ולא בתת שלוחה כדי שבסיום שמיעת ההודעה יעבור אוטומטי לשלוחה ראשית)
      לשנות את קובץ M1006 (ביפ) וקובץ M1005 (סוף הודעות) לשניה שקט
      שניה.rar
      להכניס קובץ 000 ובו הודעה "יש הודעה חדשה בשלוחה 1" (אפשר קובץ TTS)
      להוסיף בשלוחה זו פילטר לפי רשימת תפוצה (שבהמשך נדבר עליה) נניח מספר 4

      check_template_filter=4
      מי שמופיע ברשימה (סימן שכבר שמע את ההודעה בשלוחת העידכונים) עובר לשלוחה ראשית.
      check_template_filter_active_go_to=/
      מי שלא שמע את ההודעה נכנס לשלוחה
      check_template_filter_none_enter=yes
      

      שלב 2
      בשלוחה שבה נמצאים ההודעות החדשות יש לעשות שלפני שנכנס לשלוחה עובר דרך שלוחת הוספת לרשימת תפוצה ומשם עובר לשלוחת ההודעות.
      שלוחת הוספה לרשימת תפוצה

      type=template_add_number
      לבחור מספר קמפיין 
      template_to_add=2
      לאחר סיום ההשמעה לעבור לשלוחת העדכונים נניח שלוחה /1/1
      end_goto=/1/1
      להוספה שקטה
      template_add_ok_no_say_number=yes
      
      

      לשנות את קובץ M1418 לקובץ שקט כנ"ל
      שלב 3
      איפוס הרשימה כל פעם שמקליטים הודעה חדשה
      לעשות בשלוחת ההקלטות מעבר לשלוחה כזו
      ואז כל פעם שמוקלטת הודעה חדשה מתאפס הרשימת תפוצה וכל מי שלא מופיע שומע שיש לו הודעה שעדין לא נשמעה.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ג
      גבאי
    • RE: הוספה שקטה לרשימת תפוצה

      @brochabar אתה עושה שלוחה של "הוספה לרשימת תפוצה"

      type=template_add_number
      

      מגדיר איזה קמפין

      template_to_add=2
      

      מגדיר לאיפה יעבור אחרי ההוספה

      end_goto=/8
      

      מגדיר שיודיע הודעת "הוספתם בהצלחה וכו'"

      template_add_ok_no_say_number=yes
      

      ומחליף את הודעה M1418 לשניה שקט בקובץ שהביאו פה בפוסט הקודם

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש

      @shlomo1315 אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @קו-בית-יעקב אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @מוטלה אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @קו-בית-יעקב אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      ממש מסובך יצירת הקובץ ListAllInformation.ini, בשמירה של הקובץ באקסל כסוג csv בטלפונים הספרה 0 בהתחלה נשמטת. מה עושים?

      מגדירים לפני זה את האקסל כ'טקסט'

      @קו-בית-יעקב אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @33064325 אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @קו-בית-יעקב אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      בטלפונים

      תעלי לכאן את האקסל לרגע אני יעשה את זה או במייל ivr84840381@gmail.com

      תכתוב כאן. שיעזור לעוד אנשים...
      איזה סוג csv צריך? יש שם 3 סוגים?

      csv, utf-8

      לא הולך. אחרי ששומרים בסוג csv זה מוחק את ה0.

      אני יראה לך, בקלי קלות!
      דבר ראשון אתה מסמן את העמודה של הטלפונים,
      86d30383-09b2-432f-9fdd-52b1aa84cd23-image.png
      ואז אתה עושה קליק ימני על העמודה ולוחץ על עיצוב תאים
      3177dd58-efc9-433f-b2fe-6c8dd3c6a704-image.png

      ואז במספר אתה מסמן למטה מותאם אישית, כך:
      7de93a87-5bd6-4419-940e-e11307f89c2b-image.png

      לאחר מכן אתה הולך בצד שמאל איפה שכתוב General
      f1fcf9e3-d80c-4144-9906-977ab635eaee-image.png
      מסמן את כל המילה ואתה פשוט מקליק שם 10 אפסים!
      3311e807-5eb9-44a5-a3a5-9b26e0999999-image.png
      שים לב שכבר בדוגמא למעלה זה כבר מופיע עם 0
      536c2d85-1a26-4791-82c2-a23b0cbd2d57-image.png

      ואז אתה עושה אישור ו...
      הנס הגדול קרה!
      כולם הפכו בן רגע עם 0 בהתחלה.

      שים לב למשהו חשוב, זה לא באמת מוסיף 0 לכל תא, אלא בתצוגה זה נראה עם 0, ולכן יש פונקציות מסוימות שזה לא יעזור, (כל מיני חישובים באקסל וכו')
      אבל בשביל הפנקס רשימות זה עוזר מצוין!
      תבדוק ותעדכן עם הצלחת
      בהצלחה.

      יש פיתרון יותר מוצלח שעוזר גם למספרי טלפון של ניח וניד (9 ספרות או 10 ספרות)
      במקום לעשות "מותאם אישית" אפשר לעשות "מיוחד" ושם לבחור בשפה "הולנדית (הולנד)" ובאופציה השניה או החמישית זה יוצא מעולה
      להלן דוגמא
      debd1ca2-a7b9-447f-b4dc-be4a0aae67a9-image.png

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: תגובות מימות המשיח

      מה שאני לא מבין
      בשביל שההודעות בפורום יגיעו למייל של ימות המשיח אפשר פשוט להגדיר בפרופיל שלהם שיקבלו מייל על פוסט חדש בפורום.
      כל המעלה של הפורום שזה יחסוך להם הרבה הרבה כאבי ראש והטרדות כי כל אחד רואה על איזה באג דווח כבר ולא ידווח שוב. ואם כל אחד יפנה במייל הם יוצפו במיילים שחוזרים על עצמם. וכמו שהם כותבים ש75 אחוז מהדברים זה לא באג אלא טעות, לכן עדיף שיכתבו בפורום ואז הציבור כבר ידע לתקן את הטועה.
      ממילא שלא הבנתי בשביל מה הא מעונינם שיפנו במייל ולא פה בפורום, לתועלת כולם.

      פורסם בעל הפורום
      ג
      גבאי
    • עדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה בכניסה למערכת - לא מושלם

      עשיתי רעיון איך שיהיה לכל אחד שנכנס למערכת יקבל הודעה על כך שיש לו הודעה שעדין לא שמע אותה. (הרעיון עדין צריך שיפוץ קטן כדי שכולם יוכלו להשתמש בו.) עריכה ביום י"ג סיון
      עריכה נוספת!
      @ערוץ-הסקרים עשה אפשרות אחרת יותר מוצלחת כפי שהביא פה בסוף
      עיינו כאן
      (יש הבדל משמעותי בתוצאה! ברעיון שלי רק מי שנכנס לשלוחת הההודעה /שיעור החדש הוא מפסיק לקבל את ההודעה "יש הודעה חדשה..." וברעיון שלו כל אחד שומע פעם אחת את ההודעה שיש הודעה חדשה וגם אם הוא לא הקשיב עכשיו בפועל להודעה הזו הוא לא ישמע בפעם הבאה על כך.)
      אז ככה
      שלב 1

      • הפניה לפי מחויג

      • פעם אחת בלבד לשיחה
        אני מפנה אותו לשלוחה שבה יש הודעה על כך שיש הודעה חדשה בשלוחת העדכונים
        כדי שישמע את ההודעה ומיד יחזור לשלוחה ראשית עשיתי כך

      • שלוחת השמעת קבצים (קובץ 000 - "יש הודעה חדשה בשלוחת העדכונים")
        *את השלוחה הזו הכנסתי מתחת לשלוחה "מעבר לשלוחה אחרת" כדי שברגע שתיגמר ההודעה הוא יעבור לשלוחה שמעליו. (כמובן את ה"ביפ" ואת "סוף הודעות" עשיתי שקט)
        *בשלוחה "מעבר לשלוחה אחרת" הגדרתי שיעבור לשלוחה ראשית.
        עד כאן שלב 1
        שלב 2
        *לפני שנכנס לשלוחת העדכונים עובר בשלוחה "הוספת מספר לרשימת תפוצה" (בצורה שקטה כמובן)
        ובכך שנרשם ברשימת התפוצה המערכת תזהה שהמספר הזה בעצם "שמע" את ההודעה החדשה.
        שלב 3
        הפניה לפי רשימת תפוצה
        *אני עושה בשלוחת השמעת הקבצים שעשיתי בשלב 1 הפניה לפי רשימת תפוצה שמי שמופיע ברשימת התפוצה שהגדרתי בשלב 2 (דהיינו שכבר נכנס לשלוחת העדכונים) יחזור לשלוחה ראשית ורק מי שלא מופיע שם הוא ישמע את ההודעה הנ"ל.
        שלב 4
        ופה טמון העיקר. ואולי בעזרת הציבור נוכל לשפר את זה.
        בשביל שכל פעם שתהיה הודעה חדשה בשלוחת העדכונים צריך למחוק את כל המספרים ברשימת התפוצה. כדי שכולם ישמעו שיש הודעה חדשה. ולהיכנס כל פעם לאתר ולמחוק את המספרים זה לא תכל'ס.
        לכן השתמשתי בקוד 1111.php שהביא @איש-ימיני
        וכך כשהמנהל מקליט הודעה חדשה הוא אח"כ עובר בשלוחת api שבה הקישור לאתר עם הקוד הנ"ל
        כמובן שדרך זו היא קצת מורכבת ולא מספיק יעילה (לא כל אחד פה יכניס קוד לאתר ויעשה שלוחה שמאפסת את הרשימת תפוצה)
        לכן אני מציע לציבור אולי מישהו יעשה קוד ויעלה אותו לאתר שלו לתועלת כולם שבו כל אחד יכתוב לעצמו בשלוחה מספר מערכת, סיסמא, ומזהה רשימת התפוצה. וכך יוכלו בצורה פשוטה יותר לאפס את הרשימת תפוצה.

      ואולי בכלל יש למישהו פיתרון יותר מוצלח איך לאפס את הרשימה - אדרבה מחכה לפיתרונות
      מי שמעונין להעלות קוד לאתר יכול לפתוח חשבון באתר הזה ולהעלות לשם את הקובץ הנ"ל (לשנות בתוך הקובץ את מספר המערכת והסיסמא וכן את המזהה קמפין)

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ג
      גבאי
    • רעיון לשיפור האינדקס

      @שמואל היקר שמשקיע כ"כ הרבה למען כולנו
      לדעתי היה כדאי לכתוב באינדקס כל ההגדרות מספור רץ לכל מודול כדי שאנשים יתרגלו לדעת כל מודול איפה הוא. למשל אם אני מחפש את "מודל קבלת פקסים" אני צריך לדפדף בלי סוף וכל פעם מחדש לנסות להיזכר לפני מה /אחרי מה זה היה. אם היה מספרים זה היה מיקל על הבעיה מאוד. (ואם כבר אז אפשר גם להוסיף בהתחלה קטע אחד רצוף שבו כל המודולים שיוכלו להגיע אליהם בקלות.)
      דבר נוסף (אני לא יודע אם שייך לעשות את זה בכלל) כל אחד מאיתנו יש לו איזשהם הגדרות שהוא מאוד הרבה משתמש בהם לעצמו והם טובות לו. אבל כל פעם הוא צריך לחפש אותם בנפרד ולהיזכר בכל הפרטים. אולי שיך שיהיה "איזור אישי" שבו כל אחד יכול לכתוב לעצמו פוטסים ש"רק" הוא בלבד רואה אותם. כדי שיוכל לרשום לעצמו את ההגדרות שהוא אוהב.
      אם יש פה עוד כאלו שמתחברים לרעיון אשמח שיגיבו!

      פורסם בעל הפורום
      ג
      גבאי
    • RE: חדש! - תזמון משימות קבוע במערכת

      @שמואל סוף הדרך
      אחד הפיתוחים הגדולים ביותר שהיו חסרים ב"ימות המשיח"
      אם אפשר לבקש........
      א. שתהיה אפשרות גם לפי תאריך עברי
      ב. לקדם את זה על עוד כל מיני פעולות במערכת כמו איפוס רשי"ת מחיקת קובץ וכו' כל סוגי הפעולות שיכולות להתבצע ע"י שלוחות (מודלים)
      זה יהפוך את הכל למשוכלל פי מיליון ללא צורך בהתערבות של מנהל הקו

      פורסם בחדש במערכת
      ג
      גבאי
    • RE: לעשות שמאזין יבחר באיזה שעה יקבל צינתוק

      @קופת-הקהל באתר הזה אתה כותב איזה לינק אתה מעונין שיפעיל באופן קבוע בשעה מסוימת
      אתה מכניס את הלינק שהוא הביא פה למעלה (משנה את המספרים למספר המערכת שלך סיסמא ומזהה קמפיין) ובשעה היעודה הוא מפעיל לך צינתוק

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: אתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!

      מטורף!!!!!!!
      פשוט ממשק מדהים
      נוח
      קל ומושך את העין.
      כמו כן אף פעם לא ידעתי על האפשרות המדהימה והנוחה הזו לפתוח קו תוכן. (אגב אפשר לשכפל מערכת גם שמגיעה ממשוק אחר? כי יתכן שאני ירצה להעביר את המערכת שיש לי ממשוק אחר למערכת שלכם, אחרי כזה ממשק מדהים)
      הערה קטנה
      אחרי כל השידרוגים אולי כדאי להוסיף גם את השידרוג הכל כך מבוקש שלכל משתמש (כתובת מייל) תהיה אפשרות להיכנס לכמה מערכות, ולא כל פעם לבחור מספר מערכת וסיסמא)
      כמו כן אם כבר הרמתם את הכפפה להפוך את אתר הניהול למשהו נורמלי ומוצלח
      אז הכי קריטי זה הסיפור של הגדרות מתקדמות. היו פה כמה רעיונות בפורום, כמו למשל שאחרי שמגדירים את סוג השלוחה יפתח בצד חלונית שמקושרת לפורום ובלחיצה על ההגדרה הנצרכת זה יועתק ויודבק לחלונית ההגדרות. (ביחד עם שורת ההסבר שיש מעל.)
      ואולי בכלל מיותר שאני ממליץ איך לשדרג כי זה נראה שאתם יודעים יותר טוב ממני מה ואיך לעשות שיהיה מוצלח..........
      תודה רבה רבה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ג
      גבאי
    • RE: חדש! התראה על הודעות בשלוחות במערכת

      @יעקב מדהים
      א. כשיש יותר ממאה הודעות הוא אומר בצורת ספרות במקום מספר (אחת אחת 2 במקום 112)
      ב. מתי הוא מפסיק לקרוא לזה הודעה חדשה? התחלתי לשמוע הודעות ועדין נשאר לי אותו מספר הודעות חדשות שלא שמעת.

      פורסם בחדש במערכת
      ג
      גבאי
    • RE: זמני תפילות

      אני עשיתי משהו כזה אבל רק לפי ימים (לא ידוע לי על משהו במערכת שיכול להשמיע לפי שעות)
      הכנסתי קבצי TTS שכל אחד השם שלו הוא התאריך ועשיתי שלוחת השמעת קבצים לפי תאריך.
      ובכל יום המערכת משמיעה את זמני התפילות של היום הקרוב. (זה משמש אותי לזמני התפילות בשבת הקרובה)
      העליתי את הקבצים ע"י האקסס של @אריה כך העלתי מאות קבצים בבת אחת.
      אדרבה אולי מישהו יש לו רעיון איך להשמיע קבצים לפי שעות.
      (חשבתי על רעיון של שידור חי מדומה. הבעיה שאין שם אפשרות להשמיע את השידור הקרוב ביותר. אלא רק בזמן אמת.)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: מבצע לזמן מוגבל למניידים מספר וירטואל פלוס - שיחות ללא חיוב יחידות

      @מנסה כתב במבצע לזמן מוגבל למניידים מספר וירטואל פלוס - שיחות ללא חיוב יחידות:

      בדוק או אולי תלוי חברה?

      מופיע הודעה רשמית שלא ניתן לנייד מספר כשר

      b2a22e2f-f91a-4008-b51f-727e6da819b7-image.png

      פורסם בחדש במערכת
      ג
      גבאי
    • RE: זמני תפילות

      @SHAYG
      יש אפשרות בשלוחת השמעת קבצים שלא ישמיע את הקבצים לפי סדר המספרים אלא לפי תאריך עברי או לועזי
      כלומר שאם התאריך היום הוא 22/05/2020 אתה קורא לקובץ 22052020
      וכך אתה מכניס בשלוחת השמעת קבצים את כל הקבצים שאתה מעונין להשמיע בכל יום. והמערכת מזהה את היום ומשמיעה את הקובץ של היום הקרוב ואח"כ את היום שאחרי וכו'.
      תראה בהגדרות של "השמעת קבצים"
      הבעיה היא שלהקליט את כל הקבצים זה קצת קשה. וכן לקרוא להם בשמות זה גם קשה. (זכור לי שהצלחתי להגדיר פעם אחת שיהיה אפשר להקליט ולפני ההקלטה לבחור מה שם הקובץ , כרגע אני לא מוצא את האפשרות הזו.)
      לכן מה שעשיתי זה קבצי טקסט שכל אחד הוא של יום אחר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: כתבה מJDN על קווי התוכן הלימודי בקורונה

      @שעת-חלון אמר בכתבה מJDN על קווי התוכן הלימודי בקורונה:

      הטוב

      גם בימות המשיח יש אפשרות לקבל מספרים כשרים ומאושרים ע"י הועדה.
      למעשה בכל החברות יש קוים כשרים וקוים לא כשרים!
      השקר שבכתבה הוא שכאילו לימות המשיח אין אישור של הוועדה! בעוד שגם בימות המשיח אפשר לקבל מספרים כשרים.
      ובאמת דרך חברת "מבזק" זה קל יותר כי הוועדה סומכת עליהם שהם לא יתנו קו שלא יעמוד בכללים (וברגע שיתפסו אצלהם קו שלא עומד בכללים הם יאבדו את האישור!!!!!
      ולכן אני לא מבין כל כך את הצעקות פה!
      כולם מסכימים שצריך לעשות סוף לכל האפשרויות המהירות האלו להגיע לכל קווי הרדיו ולכל הקוים הפסולים! (גם אם יש ויכוח ומותר שיהיה ויכוח מה נקרא קו כשר ומה קו פסול אחרי הכל א"א שתהיה דעה אחת מוסכמת)
      ולכן כל חברה שמוכנה לפתוח קומה שבה יש להם אחריות שלא תהיה גישה למקומות לא טובים הם יקבלו כשרות!
      (אני לא מדבר על הכתבה שהיא מציגה כאילו אין בימות המשיח אפשרות של כשר וזה באמת נטו שיווקי)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: טופס הצהרת בריאות דיגיטלי דרך הטלפון

      @קו-בית-יעקב
      כמה אפשרויות
      א. אם צריך רק שישמעו הצהרה ויקישו על אישור אפשר פשוט לעשות מודל "חלוקת אישורים"
      ב. במידה וצריך שיעדכנו נתונים (כמה חום וכדו') אפשר מודל "קבלת הקלטות ונתונים"

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • צינתוקים חינמים I פיתרון מהפכני לבעיית ההרשמה

      כפי שידוע לכולם אחד הדברים המבוקשים ביותר זה אפשרות שליטה על רשימת התפוצה בצינתוקים חינמים (הוספת והסרת מספרים דרך המחשב/ הוספה והסרה שקיטה עבור כל מיני פונקציות והרשמות ופעולות, )
      הבעיה היא שימות המשיח לא מאפשרים בגלל שאם יפתחו את זה כל אחד יכול לשלוח צינתוקים לכל עם ישראל וכדו' ומהסיבה הזו הם לא פותחים את זה כדי שלא להזיק לכולם.......
      חשבתי על פיתרון שיוכל גם לפתור את הבעיה הזו וגם להשאיר את האופציה לשחק עם רשימות התפוצה של הצינתוקים בצורה מושלמת
      לעשות שלכל מערכת צריך פעם אחת להירשם לצינתוקים ורק מי שנרשם בעצמו פעם אחת יוכל לקבל צינתוקים מהמערכת
      כלומר תהיה אפשרות להוסיף ידני דרך המחשב את המספרים כמו בקמפינים רגילים אבל מי שלא נרשם פעם אחת לצינתוקים לא יקבל צינתוק.
      וכך יהיה אפשרות לשחק עם הרבה רשימות צינתוקים שונות וכדו'
      נ.ב. בעצם אפשר להפוך את זה לקמפין רגיל, עם אפשרות של פילטר לפי רשימה תפוצה וכו' ורק שצינתוק יקבל רק מי שנרשם פעם אחת

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ג
      גבאי
    • RE: קובץ אקסל לכניסה מהירה וחכמה לניהול המערכת

      @מ-מ-פליישער זה ודאי דבר מעולה השאלה האם אתה יכול לתת משהו שלא יהיה דווקא על השרת שלך
      כי אף אחד לא ירצה שהסיסמא שלו תהיה נגישה לעוד אנשים

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ג
      גבאי
    • RE: ממשק לשליחת סמסים בצורה מהירה מהמערכת

      @שמואל אחרי הדבר המוצלח הזה!
      אולי תוכל לעשות עוד משהו מוצלח כזה!
      ממשק לשליחת פקסים דרך המערכת!
      לדעתי זה יכול להיות משהו עצום!!!!!!!!
      שיוכלו להעלות קובץ ולשלוח (כיום שליחת הפקסים דרך המערכת לא כ"כ מוצלחת)

      פורסם בחדש במערכת
      ג
      גבאי
    • RE: קמפיין צינתוקים (אחרי הגדרת ההנחה) - כיצד?

      בהפעלת קמפין רגילה! אתה צריך להכניס הודעה לקמפין של חצי שניה. (או שתכתוב בטקסט רווח, לא ניסיתי).
      הרעיון של ההגדרה בימות היא שאתה לא משלם יחידה על כל מספר מהשניה הראשונה כמו בהגדרות הרגילות. אלא שאתה משלם רק לפי הזמן של הקמפין ואם אתה עושה קמפין של חצי שניה או פחות זה כמעט לא עולה לך כלום

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: חדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם

      @Liy שיפור קטנטן שמומלץ לדעתי.
      כעושים העברת יחידות ממערכת למערכת מתקבל הודעה שהעברה בוצעה, וכל השדות נשארים כפי שמילאו אותם. כך שאם לא שמתי לב האם בוצעה העברה או ששכחתי וכדו' אפשר בטעות להעביר שוב. לכאו' היה צריך להיות שמיד אחרי שמתבצעת העברה, השדות יתאפסו כדי שלא יעבירו פעמיים.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ג
      גבאי