• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. חיבור
    3. הגבוה ביותר
    ח
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 4
    • פוסטים 36
    • הגבוה ביותר 10
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי חיבור

    • RE: חדש! חזרה למיקום האחרון שהאזנתם לפי שלוחת השמעת קבצים ואפשרות לחזרה בשלוחת תפריט

      @S050411 אמר בחדש! חזרה למיקום האחרון שהאזנתם לפי שלוחת השמעת קבצים ואפשרות לחזרה בשלוחת תפריט:

      מישהו ניסה ויודע לתת הסבר מדויק?

      אני הזמנתי את הפיתוח הזה וגם שילמתי עליו אז אני מכיר....
      הסימניה הרגילה שהייתה עד היום ממשיכה לעבוד כפי שהייתה.
      סימניה זו נותנת פתרון למה שהופיע ונידון פה
      למעשה זה נותן מענה למקרה שרוצים לשמור סימניה להשמעה אחרונה שתחת שלוחה x וגם לשמור השמעה אחרונה שתחת שלוחה y אבל כשמבינים איך זה עובד אפשר לקחת את זה לעוד מקומות.
      מודול הסימניות הקודם לא נתן מענה מושלם. אומנם הוא נתן אופציה לסימניה נוספת אבל רק סימניה שבודקת השמעה אחרונה בתוך שלוחת השמעת קבצים.
      כאן רציתי שיחפש השמעה בכל תתי שלוחות שתחת תפריט x

      המודול החדש עובד ככה: אתה מחליט להניח סימניה בשלוחת תפריט מסויימת, ואח"כ אתה משייך לסימניה הזו את השלוחות שאתה רוצה.

      זה כמו להגדיר שלוחות מסויימות יהיו כמו ספר אחד, ויש לספר הזה סימניה אחת.

      אז בוחרים שלוחת תפריט ששם המערכת תשאל אותך לחזרה למיקום וכו' ומניחים שם את הקוד

      check_last_play=yes
      

      אחכ עוברים בכל שלוחות השמעת קבצים שרוצים לשייך לסימניה הזו ושם כותבים את ההגדרה השניה עם מיקום שלוחת התפריט הנ''ל ללא סלש בהתחלה.
      זהו...

      אהה ומי שרוצה להשתתף בעלות הפיתוח, מוזמן!!😀

      פורסם בחדש במערכת
      ח
      חיבור
    • RE: בשלוחת ראוטינג טיים

      @יהונתן-כץ אוקיי אז נראה שזה לא עובד עם פסיק.

      אם יש אפשרות שיהיה בימים שני רביעי ושישי למשל

      אתה יכול לכתוב כל יום בנפרד וזה יעבוד לך.
      לדוגמה:

      routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon.1-20.jun
      routing_time_2=0509111111.09:00-17:00.wed.1-20.jun
      routing_time_3=0509111111.09:00-17:00.fri.1-20.jun
      
      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ח
      חיבור
    • שהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים

      שלום.
      כידוע לכם ישנו קושי מסויים במודול ניתוב שיחה, שכאשר מפנים את השיחה לטלפון נייד, במידה והנציג שירות לא עונה / אין קליטה / תפוס וכד' זה יכול להעביר את המתקשר לתא הקולי האישי של נציג השירות.

      אפשר כמובן לבטל את התא הקולי בטלפונים של הנציגים אבל לא תמיד זה אפשרי.
      יש פתרון חלקי, להגביל משך חיוג ל28 שניות, כך שלפני שזה עובר לתא קולי החיוג מפסיק.
      כאן ניתן להגדיר שהשיחה תסתיים או להגדיר routing_end_time שיחזור לשלוחת הניתוב בחיוג מחודש.

      הפיתרון הוא חלקי כי זה מונע הפניות לתא קולי כשאין מענה, אבל אם הנציג נמצא ללא קליטה או דחה את השיחה, זה כן יעביר לתא קולי.

      פיתרון אחר שיש זה להגדיר routing_answer_tfr=yes שלנציג יהיה תפריט אם לקבל את השיחה או לדחות אותה, ואז כל זמן שהוא לא לחץ 1 לקבלת השיחה, הלקוח לא שומע מה קורה בצד של הנציג ולכן גם אם זה עבר לתא קולי הוא לא ישמע את זה.

      הבעיה היא שההגדרה הזו ישימה רק במודול ראוטינג רגיל. במודול ראוטינג טיים זה לא קיים אבל אפשר לקמבן הפנייה לשלוחות לפי שעות ובקצה לשים שלוחות ראוטניג רגילות.

      אבל במודול תורים - שזה המודול הכי משוכלל , אני לא מוצא פיתרון. וזה מאוד חבל לי כי הקו שלי עובר ביקורות של משרד ממשלתי, והרבה פעמים בביקורת הם מגלים שהם מופנים לתא קולי של מישהו וזה מזיק לי.

      יש לכם רעיון לפתור את העניין?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חיבור
    • RE: חדש! חזרה למיקום האחרון שהאזנתם לפי שלוחת השמעת קבצים ואפשרות לחזרה בשלוחת תפריט

      @33064325 אמר בחדש! חזרה למיקום האחרון שהאזנתם לפי שלוחת השמעת קבצים ואפשרות לחזרה בשלוחת תפריט:

      @חיבור סתם מעניין כמה עלה הפיתוח הזה

      1500+מעמ

      פורסם בחדש במערכת
      ח
      חיבור
    • RE: בשלוחת ראוטינג טיים

      @יהונתן-כץ תעשה ניסוי.
      תכתוב עם פסיק את היום ואת יום חמישי לדוגמה, ותראה אם זה עובד.
      אם עובד תנסה גם הפוך - לכתוב קודם את חמישי ואחכ את ראשון ותבדוק.
      אם שני המצבים עובדים אז יש לך תשובה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ח
      חיבור
    • RE: שהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים

      @הקול-הירושלמי אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:

      אולי תמצא קומבינה עם הגדרת משך הזמן הכולל לשהייה בשלוחה,

      queue_timeout=23
      

      @שמואל אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:

      @חיבור אולי @מנחם יוסיף לנו אפשרות של הגבלת זמן חיוג בתור.
      כלומר, כמה זמן זה יחייג לכל נציג בתור

      הלוואי.
      אבל זה עדיין לא יתן מענה למקרים בהם התא קולי אצל הנציג יופעל לפני גבול הזמן.
      כמו לדוגמה כשאין אצלו קליטה
      @מנחם פיתרון מושלם יהיה כשתוסיף אפשרות לתפריט בצד העונה אם לקבל את השיחה או לא, שאז הלקוח בכלל לא שומע את מה שמתרחש בצד של העונה.
      כמובן כמו שציינו חסר פה הגבלת זמן חיוג אצל כל נציג.

      יש למישהו עוד רעיון?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חיבור
    • RE: חדש! חזרה למיקום האחרון שהאזנתם לפי שלוחת השמעת קבצים ואפשרות לחזרה בשלוחת תפריט

      @zxc אכן כן

      פורסם בחדש במערכת
      ח
      חיבור
    • RE: חדש! חזרה למיקום האחרון שהאזנתם לפי שלוחת השמעת קבצים ואפשרות לחזרה בשלוחת תפריט

      @פישל התקשרת לשלוחת השמעת קבצים וניתקת? אם לא, אז המערכת לא מזהה מיקום אחרון שנקלט, ולכן לא מציעה לך לעבור למיקום האחרון וכו'

      פורסם בחדש במערכת
      ח
      חיבור
    • RE: חדש! חזרה למיקום האחרון שהאזנתם לפי שלוחת השמעת קבצים ואפשרות לחזרה בשלוחת תפריט

      @פישל אוקיי אז הטעות היא במספר השלוחה שאתה מציין בהגדרות השמעת קבצים.
      זה לא שלוחה 1 אלא שלוחה ראשית...
      אני לא יודע איך מציינים אותה.
      נסה לכתוב בהשמעת קבצים / או להשאיר ריק
      עדכן

      פורסם בחדש במערכת
      ח
      חיבור
    • RE: חדש!! שליחת פקסים דרך האתר

      @מערכת-תהילים מופיע באתר בתחתית העמוד
      21a30db5-9d15-4e11-8367-e070d403d746-image.png

      פורסם בחדש במערכת
      ח
      חיבור