אם אתה מעוניין יש אתר ממש טוב שעושה את זה
קריינות
ממליץ בחום
-
RE: tts שמקריא נורמאלי את המילים
-
RE: פריצה לקו
@קול-הקווים-pro כתב בפריצה לקו:
@לוכד-נחשים לוג זה קובץ מידע שרושם את כל הפעולות שהמספר הזה כשהתקשר לקו
בהמשך לשאלתי הקודמת היכן מוצאים את הלוג ואיך קוראים אותו.
אז יש כאן:
https://f2.freeivr.co.il/post/164334
אפשרות של הצגת לוגים.
אבל איך אני רואה בלוג (ובאיזה לוג) מה הם השלוחות שהמתקשר סייר בהם?
וכן מה הוא לחץ בכל שלוחה?הסתדרת?
כי אני יכול ליצור לך מציג לוגים מסודר שמציג בדיוק איפה הוא נכנס -
RE: כמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר
@CUBASE כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:
א. אפשר להצביע לאחרים רק אחרי שיש לך לפחות 5 מוניטין עריכה: אני רואה שיש לך יותר אז אולי זה מ-10.
15
@לוכד-נחשים כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:
ד. מה זה "העתקת הגדרות", ואיך עושים את זה?
העתקת ההגדרות אם את מתכוון לזה:

אז הכוונה היא שאתה יכול דרך אתר הניהול לערוך הגדרות

אתה נכנס לשלוחה המתאימה לוחץ על הגדרות מתקדמות שם יש לך חלונית להכנסת הקוד אתה מדביק את הקוד ולוחץ שמור
בהצלחה!@לוכד-נחשים כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:
@CUBASE כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:
ד. השאלה לא ברורה..
לדוגמא זה:
https://f2.freeivr.co.il/post/179383
איך מעתיקים את כל ההגדרות האלו? ומה קורה כשעושים את זה?אתה פשוט פותח שלוחות ומדביק בשורת הקוד לפי המדריך בסופו של דבר אתה מקבל הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית
-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
@cubase
תודה רבה ממש.
הצעות לפונקציות נוספות- שמיעת סך הדייסלקיים הכללי שיש למשתמש
- חישבון דייסליק מול לייק
- אם עושים שזה יהיה לאחר ההודעה אפשרות לדילוג בהקשה על 8 ולא על 2
-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
@פיתה באתר הישן בלשונית אבטחה

-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
@פיתה כן
(בעקרון עכשיו נראה לי עדיין אפשר לכתוב מערכת:סיסמא וזה יעובד)