@שמונו שים לב שבאתר החדש האופציה כבר קיימת.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי תוכן ותמיכה
-
מספר לא ישראלי למערכת בימות המשיחפורסם בשאלות ועזרה הדדית
יש אפשרות לקבל מספר לא ישראלי למערכת בימות?
-
RE: iptel.org | החשבון שלך הושבתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@שרות-פלוס-ivr לקבלת שיחות SIP בחשבון שנמצא על השרת הרגיל...
השירות הוא חינמי לחלוטין, אבל זה נותן אופציה רק לשיחות נכנסות כמובן... -
RE: רשימת כל המספרים שחייגו למערכתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פישל כתב ברשימת כל המספרים שחייגו למערכת:
@תוכן-ותמיכה לשונית שיחות נכנסות

יורד משם קובץ אקסל עם סולמיות במקום נתונים
-
RE: רשימת כל המספרים שחייגו למערכתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@פישל כן, אבל זה יורד למחשב בקובץ לא קריא, זכור לי שראיתי בעבר הסבר איך לתקן את הקובץ.
אשמח לקישור -
רשימת כל המספרים שחייגו למערכתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
שלום וברכה
איך אפשר להנפיק דו"ח מלא של כל היסטוריית המספרים שחייגו למערכת?
-
RE: הסרה מרשימת צינטוקיםפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@תוכן-ותמיכה כתב בהסרה מרשימת צינטוקים:
@הרב כתב בהסרה מרשימת צינטוקים:
@תוכן-ותמיכה תגדיר בשלוחה שדרכה אתה רוצה שיוכלו לעשות את זה ככה:
;מודול צינתוקים type=tzintuk ;שם רשימת הצינתוקים שממנה יוסר המספר list_tzintuk=123 ;הגדרת כניסה לשלוחה כמנהל tzintuk_admin=yesואז יהיה לך בשלוחה הזאת את התפריט הזה:
להפעלת צינתוק הקישו 1, למחיקת מספר מרשימת הצינתוקים הקישו 2, לאיפוס כל רשימת הצינתוקים הקישו 3, לשמיעת כמות הנרשמים הקישו 4, להזמנת מספר לרשימת הצינתוקים הקישו 5, לחסימת מספר מרשימת הצינתוקים הקישו 6, ליציאה הקישו כוכביתהגדרתי בדיוק את זה ואני רואה שלכולם יש גישה לשלוחה... לא רק למנהל
הסתדרתי.
הגדרתי כניסה לשלוחה על פי רשימה לבנה בלבד