• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. קבוצות
    3. ניהול

    פרטי קבוצה פרטי

    ניהול

    מנהלי פורומים

    רשימת חברי הקבוצה

    ימות המשיח ימות המשיח
    מ מנחם
    M mkaganer
    A avrham
    ס סביר למדי
    ש שלוימי 770
    מ. מ. פליישער מ. מ. פליישער
    א אלחנן1
    L Liy
    Z zalmi
    M mendij
    א אאד
    ש שמחה - זו הסיסמא
    D davd
    E eliyahu
    צ צמח
    חנון המרבה חנון המרבה
    י יעקב
    אהרן שובקס אהרן שובקס
    קופת הקהל קופת הקהל
    • RE: איך אפשר לעדכן נקודות ב-API?

      @CUBASE
      בדקתי הרגע ב API אפילו לא חצי שניה...

      תנסה לשלוח מהדפדפן

      https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?what=ivr2:/1111111.ini&contents=2222222222222222222222222222222222222222&token=
      

      ומיד אח"כ תשלח

      https://call2all.co.il/ym/api/GetTextFile?what=ivr2:FaxIn/LogApi1.ini&token=
      

      ותראה אם זה התעדכן או לא

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שמחה - זו הסיסמא
    • RE: איך אפשר לעדכן נקודות ב-API?

      @CUBASE
      תעשה בדיקה פשוטה
      תעדכן קובץ של filegotofolder
      ותעביר את המשתמש משלוחת ה API ישירות לשם ותראה אם זה עובד

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שמחה - זו הסיסמא
    • RE: איך אפשר לעדכן נקודות ב-API?

      @CUBASE
      כן אבל בלי אחריות, תבדוק

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שמחה - זו הסיסמא
    • RE: איך אפשר לעדכן נקודות ב-API?

      @CUBASE
      יש לך טעות בין UploadTextFile שמתעדכן מיד גם באתר
      לבין UpdateExtension שלוקח זמן להתעדכן
      אבל בכל מקרה תוכל להעביר אותו לשלוחת של הוספת ניקוד.... או להגדיר לו במערכת בשלוחת gotofolder אישי העברה לשלוחה כזו ושם מיד אחרי הורדת הניקוד תגדיר לו מחיקה של ה goto

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שמחה - זו הסיסמא
    • RE: הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

      @amp-Software-0 כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

      @לעזור-לכולם
      @גלאט-מערכות כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

      @שלוימי-770
      מה עם CallExtensionBridging ב API?

      אני שלחתי היום קמפיין דרך CallExtensionBridging וזה חייב לפי התמחור הרגיל (בן אדם היה על הקו שעה וחצי וחייב אותי ב 100 יחידות..)

      שים לב למה שנכתב בהודעה המקורית:

      @שלוימי-770 כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

      דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
      דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
      באמצעות פקודת RunCampaign ב־API.

      הם לא כללו כאן גם את CallExtensionBridging

      הם כן כתבו בסוף ההודעה שזה כולל גם קמפיין פתוח, אבל כנראה זה רק בשימוש באופציה הזאת ולא בשליחה עצמאית דרך API

      אכן, קמפיין פתוח (שהוזכר לעיל ברשימת סוגי הקמפיינים) זה סוג קמפיין ולא פקודת CallExtensionBridging ב-API.
      לצורך הגדרת קמפיין רצוי כקמפיין מסוג 'קמפיין פתוח' יש לפנות לשירות הלקוחות (השירות בתשלום).

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

      @מאיר כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

      צר לי לאכזב...
      עד היום קמפיין עם הפניה למענה אנושי עלה 2 יחידות לדקה
      יחידה אחת על הקמפיין, והשניה על הניתוב.
      אני מבין שמהיום יש מחיר מקסימום על הקמפיין, אבל הניתוב ימשיך לעלות כמו שהיה תמיד 😢

      חידוד: העלות המקסימאלית של קמפיין לכל נמען ל-2 יחידות, כוללת כאמור גם קמפיין עם אפשרות של ניתוב שיחה.

      כלומר, במידה והפעלת הקמפיין התבצעה בהתאם לאחת מהאפשרויות האלו:

      • דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
      • דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
      • באמצעות פקודת RunCampaign ב־API.

      העלות המקסימאלית לכל נמען בקמפיין היא 2 יחידות (הגבלת המחיר למקסימום 2 יחידות - כוללת גם את עלות ניתוב השיחה).

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

      @nyh כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

      @שלוימי-770
      השאלה היא כמו ש @R-E-T-מערכות אמר לפני כן, האם היחידה השניה תחויב ישירות בתחילת הקמפיין או שרק אחרי סיום הדקה הראשונה היא תחויב?
      כלומר אם אני עושה קמפיין של הודעה של חצי דקה, האם אני יחוייב ישירות ב2 יחידות?

      ובכל זאת, תודה רבה על כל השדרוגים שמקדמים מאוד מאוד את האפשרויות במערכות שלכם!!

      עד שתי דקות החיוב נשאר כפי שהיה.
      הגבלת העלות לכל נמען של עד 2 יחידות היא החל מזמן שיגור שמחייב שתי יחידות ומעלה.
      כנ"ל ההוזלה היא בכפוף להפעלת הקמפיין בהתאם לאפשרויות ההפעלה שהוזכרו.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: איך אפשר לבדוק איזה מספרי טלפון התקשרו למערכת שלי?

      @חוויה-טלפונית סתם אשאל שאלה, במקום להציג פילוח בקוביות של האזינו מעל X למה פשוט לא להציג בגרף עוגה פשוט מאוד עם תוויות?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      L
      Liy
    • הגבלת הקשות בקבלת נתונים

      שלום רב
      האם יש אפשרות של הגבלה ללקוח
      דהיינו שלקוח לא יוכל להקיש יותר מ5 פעמים את הסיפרה 1 למשל
      לדוגמה יש 10 שאלות של הקשות
      אני רוצה להגביל שיוכל להקיש מקסימום ב5 שאלות את הסיפרה 1

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אאד