• נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • וואטסאפ פון אישית למערכת מתנתק

    נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    256 צפיות
    מ
    @613-0 חבל, הייתי רוצה לתת לך לייק אתה עונה מהר ועוזר מאוד, אבל אני משתמש חדש והמוניטין שלי ב-0
  • שינוי סדר הבדיקות בתפריט ראשי

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    384 צפיות
    6
    @מוישה-כהן לא שידוע לי, אחשוב על עוד רעיון...
  • העתקת שלוחה מאה פעמים

    51
    0 הצבעות
    51 פוסטים
    3k צפיות
    י
    @אריה האם אפשר לבחור שיעתיק/יעביר הודעות מסויימות משלוחה לשלוחה? למשל ממספר 008 עד מספר 036
  • הקלטה לשתי שלוחות

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    427 צפיות
    ה
    @שואל-ברצינות תודה רבה רבה רבה מכל הלב
  • עדכון מחברת ימות המשיח

    31
    2 הצבעות
    31 פוסטים
    2k צפיות
    צ
    @שואל-ברצינות זה נראה שאתה לא מכיר את הפוליטיקה בישראל הבטחות כאלה של "המשרד יפעל מול משרד X" שוות מעט מאוד
  • איטיות במעבר בין שלוחות

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    449 צפיות
    M
    ניסיתי הכל בינתיים לא עובד כנראה זה תלוי במערכת של ימות המשיח, יהיה בסדר נסתדר עם זה
  • דקות נכנסות לפי שלוחות

    לא נפתר
    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    256 צפיות
    י
    @צעדים הסבר לראות כמות ההאזנות במערכת החדשה [image: 1698181133175-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%941.png] [image: 1698181418643-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%942.png] [image: 1698181430480-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%943.png] [image: 1698181448602-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%944.png] בהצלחה
  • סקר

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    616 צפיות
    6
    @אבגדה את זה צריך להוציא, אולי יש גם עוד משהו... מה אם ההקלטה?
  • מספר זיהוי אישי כניסה למערכת

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    747 צפיות
    3
    @קפיץ כתב במספר זיהוי אישי כניסה למערכת: @bruria למה התכוונת כל עוד שהוא בשיחה שיהיה על אותו ת"ז או שבכל פעם שמתקשר יהיה על אותו מספר שלא יצטרך לבקש מספ"ז כי זה קצת מסובך אבל זה אפשרי שבתפריט ראשי אתה עושה שבכניסה הראשונה למערכת מועבר ישירות לשלוחה של קבלת נתונים שמוסיפה לListAllInformation.ini וזאת ע"י פילטר לפי רשימת תפוצה 123 (שמי שלא רשום) מועבר לשלוחה 3 וזה קבלת נתונים ומי שמחובר לרשי"ת 123 נשאר בשלוחה ואחרי זה מועבר לשלוחה 3/1 שהוא הוספה שקטה ואז חוזר לתפריט ראשי אם זה עדיין מעניין אותך אני יכול להביא גם את ההגדרות בכבוד אשמח להגדרות. תודה רבה!
  • מי שמע את ההודעה - מי השאיר הודעה

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    282 צפיות
    צ
    @משה-הישראלי כתב במי שמע את ההודעה - מי השאיר הודעה: בלינק שהבאתי כתבו שאי אפשר לשמוע מי שמע את ההודעה ועל כך כתבתי שאפשר לעשות את זה פעם הבאה תסתכל על התאריך. זה מלפני כשנתיים, והיה נכון לזמנו
  • מה הבעיה בהגדרה הזו של שליחת סמס

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    352 צפיות
    6
    @אבא-של-מאיר לקחת הגדרה של מודול הקלטת הודעה, ולקחת הגדרה של מודול שליחת הקלטה למייל ועירבבת ביחד, כתבתי לך את הקישור הנכון... @613-0 כתב במה הבעיה בהגדרה הזו של שליחת סמס: אתה יכול להגדיר שליחת הודעה רגילה + שליחה למייל וגם לsms
  • ד"וח שיחות נכנסות - מישהו יודע איך מפיקים?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    585 צפיות
    ק
    @0747955678 הסתדרת ?
  • התקנון וההסכם

    נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    186 צפיות
    ח
    @613-0 תודה
  • שליחת מייל לסמס

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    257 צפיות
    א
    @אביי-ורבא שלחתי אליך מייל
  • הגדרת צינתוק כשעולה קובץ חדש מFTP

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    267 צפיות
    א
    זו תוכנת FTP ולא ידוע לי שהיא יכולה לשלוח בקשות API
  • מספר אמריקאי לקו תוכן

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    577 צפיות
    6
    @6422615 הקפצת את הנושא...
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • שלוחת תהילים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    136 צפיות
    אין תגובות
  • מערכת שבכניסה הראשונה יבקש תשלום ח"פ

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    911 צפיות
    ק
    @זעליג כתב במערכת שבכניסה הראשונה יבקש תשלום ח"פ: האם אפשרי גם שיהא דרישה להוראת קבע - כתנאי לכניסה למערכת? או שבכל חודש זה יתאפס ויהא צריך לשלם מחדש? עיין במודול סליקת אשראי