• האם יש דרך להיכנס לקו שיש בו הגדרה בכניסה של play_and_return

    39
    0 הצבעות
    39 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @זרח תודה זה הצליח, ובהזדמנות זו תודה לכל מי שעזר לי כאן, בזכותכם הצלחתי..
  • חסימת מערכת מסוג חדש?!

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    393 צפיות
    ע
    @צבי-ד-צ לא יודע אם נכון או לא, אבל גם לא נכנס לזה (בכל הכנות אני לא מכיר את הטענות עליהם רק שסוגרים קוים בצורה שרירותית - והם פותחים כשרואים שהכל תקין. ושאין שם רבנים באמת רק עסקנים וכו' ואני לא מאמין לזה בכלל, משיחות עם אנשים מסביב - שבתחום - נשמע שכן יש רבנים מאחורה, אבל אולי אין, לך תדע), אחרי שדיברתי איתם בצורה עניינית הם עשו עלי רושם של אנשים נחמדים מאוד, לא הערימו קשיים (חוץ מזה שלא הסכימו להפוך את הריסיילר שלי למאושר מבחינה עקרונית).
  • מה המספר הודעה שתושמע אחרי M1000?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    136 צפיות
    פ
    @בסייעתא-דשמיא-0 תודה רבה!!!
  • מקש מעבר בהשמעת קבצים לקובץ 445 (לדוגמא...)

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    114 צפיות
    ח
    @פלוס תגדיר playfile_445_control_play_moreA4=go_to_folder playfile_445_control_play_moreA4_goto=/ מספר שלוחה להעברה המקור
  • רישום לצינתוקים רק לשעות מסוימות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    142 צפיות
    פ
    @פיתה https://f2.freeivr.co.il/topic/18643/צינתוקים-חינמיים-בשעות-שהמאזין-בוחר?_=1762276028358
  • השמעת קובץ במהירות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    95 צפיות
    ח
    @פיתה תגדיר בשלוחה control_play0=change_playback_speed_plus כדי להגדיר שזה יחזור למהירות הרגילה תוכל להגדיר עוד מקש לדוגמא מקש 9 ותגדיר: control_play9=playback_speed_normal
  • מה זה וירטואלי פלוס?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    175 צפיות
    פ
    @י-ע תודה רבה! Spoiler פשוט כל הזמן אני רואה בפרום "וירטואלי פלוס" ואני לא הבנתי מה זה........
  • הקראת השמות מכמה שלוחות - אפשרי?

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    213 צפיות
    C
    @פלוס כתב בהקראת השמות מכמה שלוחות - אפשרי?: @CUBASE כתב בהקראת השמות מכמה שלוחות - אפשרי?: נציב קובץ השמות שזה אומר? השורה שלפניה כתבתי בעברית
  • ניתוב שיחה ובחירת מס' יוצא למנהל

    נפתר
    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    754 צפיות
    M
    @203 וירטואל פלוס לא עולה יחידות וזה מתאר בידיוק את מה שאתה רוצה שאתה מתקשר זה יוצא עם הזיהוי של הוירטואל ושמתקשרים מתקשרים לווירטאל לגבי לעשות את זה בקו לדעתי אפשר לעשות את מה שתיארת עם פילטר אתה מגדיר שמי שלא בפילטר יעבור לשלוחה אחרת לדוג' 1 שהשלוחה הזאת מנותבת אילך אפשר לעשות ניתוב חינמי כשזה עם המזהה של המתקשר ושאתה מתקשר אתה הולך לניתוב שיחה עם זיהוי משתמש וזה עולה יחידות!
  • שלוחת חיפוש שירים

    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    497 צפיות
    ד
    @פיתה בהזדמנות כאן האם אני יכול להעלות שאלה כאן אם אני רוצה שכל שיר שאני מעלה לקבוצה לשלוחת העלת קבצים שיעבור השיר גם לשלוחה רק של שירים.ככה שאם חברי הקבוצה רוצים לשמוע שירים יוכלו לגשת לשלוחה ההיא שהיא ייעודית לשירים בלבד מהי ההגדרה שצריך להגדיר בשלוחת הקבצים תודה וכן איזה שם נותנים לשלוחה שהיא ייעודית לשירים האם יש במערכת שם לשלוחה כזו?
  • ווירטואל פלוס

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    42 צפיות
    אין תגובות
  • יש מישהו בקהל שמבין בהרצת קודים ושרתי API

    5
    -2 הצבעות
    5 פוסטים
    183 צפיות
    ע
    @חכמון יודע
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • הוספת שם אוטומטית לכל נייד בכל המערכת

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    134 צפיות
    י
    @מתעמק לא!!! באתר עצמו!!! אולי תבק מהבינה תוסף שהיא רואה מספר היא מציגה חלונית עם השם שלו וזה ניתן להעתקה בקלות ואז כל פעם לעדכן.....
  • שאלה לקהל!!!

    1
    -1 הצבעות
    1 פוסטים
    104 צפיות
    אין תגובות
  • האם יש אפשרות שקו יחזור אלי כשיחה נכנסת ואוכל להאזין

    50
    0 הצבעות
    50 פוסטים
    1k צפיות
    פ
    @פיתה עשיתי להכל הודעות מערכת איכותיות, מצורף כאן: הקראת הודעות.rar
  • API

    2
    -1 הצבעות
    2 פוסטים
    137 צפיות
    ת
    @עונה-תשובות ניסוח הכותרת והשאלה לא מקובלים כאן (האמת שגם לא מובן מה השאלה)
  • נושא זה נמחק!

    3
    -1 הצבעות
    3 פוסטים
    37 צפיות
  • תזמון משימות קבוע

    נפתר
    10
    1
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    401 צפיות
    ק
    @מרדכי-השמח כתב בתזמון משימות קבוע: אתה צודק !!! אבל לא מצאתי מישהו שמדבר על משימות ??? אז פותחים נושא חדש!!!
  • האם יש לימות המשיח מוקד חירום?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    230 צפיות
    ש
    @מנסה-להבין12a כדאי להתקשר אליהם בזמן שהמוקד הרגיל עובד ותשאלו אותם לגבי מקרי חירום. בכל מקרה אני תייגתי כאן בפורום את ניהול וחזרו אלי תוך כמה דקות