• מחירון שכתוב הקלטת שם של תלמידה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    140 צפיות
    ע
    @יהודיה יעלה לך 06 יחידה המרת דיבור לטקסט
  • הודעה בתפריט הראשי על הודעה אישית וכן בשלוחות פנימיות

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    778 צפיות
    ע
    @אאא-יוני אתה מתכוון לזה? https://f2.freeivr.co.il/topic/11290/הודעה-בכניסה-לקו-באיזה-שלוחה-הושארה-הודעה
  • נושא זה נמחק!

    4
    -2 הצבעות
    4 פוסטים
    23 צפיות
  • כתורת להודעה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    161 צפיות
    י
    לא הבנתי
  • מחיקת הודעות מכל המערכת לפי מספר טלפון המחייג

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    217 צפיות
    א
    @עידו קבלת כל הקבצים בשלוחה שם במערך files יש לך את המידע על כל קובץ, כולל מספר הטלפון שהקליט. @קו-הרהיטים אם יש לך שרת אני חושב שבעז"ה אוכל לעשות לך את זה (אני לא אוהב לתחזק בעצמי שרת בשביל אחרים...)
  • הפנית כל המתקשרים אוטומטית לשלוחת רישום [קבלת נתונים]

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    167 צפיות
    ח
    @יהודיה תגדירו לפי מה שכתוב כאן, https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג וזה בחינם.
  • מידע על המערכות שפתחתי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    108 צפיות
    מ
    @ועד כתב במידע על המערכות שפתחתי: בהקשר לשינוי בימים הקרובים בנושא האימות בכניסה לניהול המערכת. יש לי הרבה מערכות שפתחתי מהפלאפון שלי, האם יש איזשהו דרך לקבל רשימה של כל הקווים ע"מ לבצע בהם את האימות? לפי מה שאני מבין אם זה מערכות שפתחת עם המספר שלך, אין מה להיבהל, כי אתהתוכל גם בהמשך לעשות אימות עם המספר שלך. הכוונה בהודעה לפי מה שאני מבין, זה אלו שלא הם פתחו את המערכת ואו שאין להם כרגע את הטלפון שאיתו הם פתחו את המערכת, שיידעו ויערכו לשלב שיהיו חייבים לעשות אימות בטלפון, ושלא יתקעו. אבל בהחלט מעניין האם ישנה אפשרות לקבל רשימה של כל המערכות הפעילות שפתחתי עם המספר טלפון שלי...
  • ניתוב שיחות בירור

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    95 צפיות
    אין תגובות
  • נעמי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    78 צפיות
    אין תגובות
  • צינתוק בהשארת הודעה אישית

    לא נפתר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    344 צפיות
    א
    @מתעמק לא ידוע לי על משהו
  • בשלוחת הפניה לשלוחה אחרת לפי שעות

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    84 צפיות
    י
    @יהונתן-כץ כתב בבשלוחת הפניה לשלוחה אחרת לפי שעות: אין צריך שכל יום בין השעות 9 עד 3 זה יפני לשלוחה 8 וכל יום בשאר השעות יפנה לשוחה 1, זה ההגדרות שהכנסתי לשלוחה: type=go_to_folder_time go_to_folder_time_=/8.09:00-15:00.*.*.* go_to_folder_time_X=/1.15:00-09:00.*.*.* וזה אומר לי שההגדרות לא הושלמו, איזה הגדרה חסרה לי? תודה רבה. יש לך טעות בהגדרות, לא כתבת מספר הגדרה, ההגדרות הנכונות הם: type=go_to_folder_time go_to_folder_time_1=/8.09:00-15:00.*.*.* go_to_folder_time_2=/1.15:00-09:00.*.*.*
  • כבר כמה ימים שהאתר החדש לא עובד לי

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    211 צפיות
    פ
    יוווווווו סוף סןף האתר החדש עובד לי! מענין מה קרה......
  • טריוייה ניקוד לשנוי נקוד

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    227 צפיות
    פ
    @פלוס כל התשובות כאן
  • טיקצר

    5
    1
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    270 צפיות
    פ
    @ישראל-דיין-0 "חסום" זה רק מה שאתה שומע
  • מישהו יודע איך אפשר להשיג את מפתח האלפון של ה... החרדי

    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    480 צפיות
    ח
    @י-ע כרגע אכפתי בקו שלי את האימות הדו שלבי, והאלפון עובד מצויין. האם המוקד החרדי לא צריך לעבור אימות? או שלוקח זמן לאימות לעבוד?
  • היי רוצה שבכל השלוחות חוץ משלחה 2 יבקש סיסמא מה הגדרה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    178 צפיות
    פ
    @עונה-תשובות בקובץ ivr.ini בתפריט הראשי הגדר כך: password=1234 וכמובן להגדיר את הסיסמא הרצויה, ובתפריט הראשי ובשלוחה שרוצים שלא יהיה לה סיסמא להגדיר: password=
  • חוזר פעמיים על הקראת TTS בפעולת read

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    156 צפיות
    ר
    הבנתי מה הבעיה. כאשר יש את ההגדרה הזאת: say_api_answer=yes - הוא משמיע פעמיים וגם לא נותן להקיש עד שגומר לדבר. אבל כאשר אני עושה את ההגדרה הזאת שווה ל- no, זה מקריא פעם אחת ואפשר להקיש תוך כדי דיבור. אבל הבעיה: את התשובה האחרונה מהשרת הוא לא עונה', זה מיד מתנתק. כשההדרה היא yes הוא כן עונה את התשובה האחרונה). אולי יש לי בעיה בשליחה: read=t-אֵלּוּ הַפְּרָטִים לַיְּחִידָה.=TRUMA_NUM,,0,0,TTS,yes
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    152 צפיות
    ר
    @sumone כן זה מה שעשיתי. תודה רבה על העזרה!
  • קובץ שמע

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    165 צפיות
    ע
    @AH-קריינות אני לא יודע אם הבעיה היא רק באתר, אם דרך API זה יעבוד אז יש לך 2 אפשרויות: לקנות מ @אביי-ורבא את התוכנה שהוא בנה להעלאת קבצים. לבקש מבינה מלאכותית שיבנה לך סקריפט שיעלה קבצים (תביא לו את התיעוד של הAPI). או לחפש בפורום לדעתי יש כאן משהו. https://f2.freeivr.co.il/topic/13335/העלאת-קבצים-מרובים-מהמחשב-לימות
  • הורדת לוג מהמערכת

    26
    1 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    פ
    @עידו כתב בהורדת לוג מהמערכת: אז כדאי לציין שזה מגיע לשרת של מישהו... אני מבטל את זה עכשיו