• עריכת מספרי טלפון בוואטצפון ששודרג.

    20
    1
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    734 צפיות
    C
    @האחרון-שבעם רוצה לדבר במייל?   @האחרון-שבעם כתב בעריכת מספרי טלפון בוואטצפון ששודרג.: אגב כשפתחתי עכשיו בשביל להוסיף את הפקודה שרשמת לי הופיעה לי הפקודה הקודמת בצורה מוזרה: זה אומר שכבר הגדרת את ההגדרה הזאת, לא נפק"מ
  • תכנים ללא תשלום

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    206 צפיות
    י
    @יוסי-סוקולובסקי כתב בתכנים ללא תשלום: סלחה היתכונתי לא רק בווצאפון לא הבנתי את השאלה שלך, תסביר קצת יותר...
  • יש לך...הודעות חדשות בשלוחה.... | לא עובד

    נפתר
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    589 צפיות
    א
    @בעזרת-ה כתב ביש לך...הודעות חדשות בשלוחה.... | לא עובד: @אדם יפה. צריך שיהיה כתוב ככה: menu_sequence=PlayfileMessageSay,M0001,M0000,M1000 כמו שכתוב כאן. אני שם ציטוט, שים לב לשורה האחרונה! Spoiler סדר הפעלת ההודעות כברירת מחדל במידה והוגדר להשמיע את ההודעות, סדר ההשמעה שלהם הוא כפי המופיע לעיל ניתן להגדיר שסדר ההפעלה יהיה שונה לצורך כך יש להגדיר בהגדרות השלוחה menu_sequence= אחרי ה= יש לרשום את הערכים של ההודעות להשמעה לפי הסדר הרצוי כשבין ערך לערך יש להפריד עם פסיק ( , ) לדוגמה, menu_sequence=M0001,M0000,ConfBridge,M1000 בדוגמה מוגדר שסדר ההפעלה יהיה כך הודעה זמנית הודעת ברוכים הבאים הודעה על חדר ועידה פעיל הודעת תפריט שימו לב! במידה והגדרתם סדר הפעלה מותאם אישית, יש לרשום את כל ההודעות שברצונכם להשמיע. הודעה שתושמט מההגדרה לא תושמע תודה רבה!!!
  • ניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?

    נפתר
    84
    0 הצבעות
    84 פוסטים
    4k צפיות
    צ
    @מים-אחרונים אחרי שאתה מבין את העיקרון זה לא כל כך מסובך. אני היום דווקא מעדיף שישאירו את זה ככה, זזה נותן המון מרחב תמרון, אם יעשו ממשק קל ונח, או שיצטמצמו האפשרויות, או שזה יהיה יותר מסובך...
  • השאלות בקליקי לא עובדים לי!

    נפתר
    2
    -2 הצבעות
    2 פוסטים
    115 צפיות
    ב
    @ל-ג אל תפתח כל נושא פעמיים! תקרא את תקנון הפורום.
  • העתקת שלוחה ממערכת אחת למערכת שניה

    נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    156 צפיות
    ע
    @ל-ג @אביי-ורבא דבר איתו
  • העברת קובץ לשלוחה אחרת

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    286 צפיות
    א
    @צבי-ד-צ אין עליך!!!! יישר כח גדול!!! זה עובד מעולה!!!
  • הצטרפות לפיתוח - מניעת כניסה למינוס בניקוד לפי האזנה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    226 צפיות
    ש
    @חוויה-טלפונית איפה זה כתוב בפורום ההגדרות הללו?
  • הפעלת צינטוק לאחר הקלטת הודעה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    182 צפיות
    א
    Spoiler @שמואל-מאיר כתב בהפעלת צינטוק לאחר הקלטת הודעה: @אופיר אתה לא רואה שהוא רעב??? זה כבר לא רעב, זה תקוף בולמוס... @נחמיה-הרעב בקטע טוב, פשוט יש המווווון שאלות מהסוג הזה בפורום, שעם טיפה מאמץ היו יכולות להיות מיותרות, וגם בחיטוט בהגדרות מוצאים על הדרך עוד כמה דברים מעניינים ולומדים...
  • שליחת מייל עם פרטים ע"פ עדכון בקו

    59
    0 הצבעות
    59 פוסטים
    3k צפיות
    א
    @צבי-ד-צ ברוך ה'. לא הגעתי בטרוניה ח"ו, להיפך, שהערה שלך היתה במקום.
  • קניית מספר

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    181 צפיות
    א
    @בעזרת-ה זה אני יודע. אני חיפשתי מספרים של משווקים(אולי כדאי לפתוח כזה שירשור). תודה.
  • מודול הורדת נוקודות לפי זמן האזנה

    לא נפתר
    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    786 צפיות
    נ
    @שמואל-מאיר אין שום עניין לתייג את מי שכתב את הפוסטים באזור התעשייה אין להם זמן לזה
  • חסימת מחיקת קובץ מסוים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    144 צפיות
    צ
    @דוד-כ יש לי אולי איזה קומבינה קצת מסובךת, להריץ קוד שמעלה כל הזמן את הקובץ הזה בלי מספור אוטומטי, רק כך בחשבון שימחקו הנתונים של הקובץ כל פעם
  • שליחת הקלטה למייל במודל ניתוב למערכת אחרת

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    475 צפיות
    א
    @אחד-מהציבור תסתכל כאן.
  • העברת קובץ שנמחק לסל בשלוחה מסויימת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    102 צפיות
    א
    @דוד-כ תעשה העברת הקובץ לשלוחה אחרת.
  • הנמכת והגברת הווליום בהקלטה עם מיקס רקע

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    207 צפיות
    י
    @מושי-גרינוואלד כתב בהנמכת והגברת הווליום בהקלטה עם מיקס רקע: @יוסף-ח בשום פנים ואופן ? לשחק מצד המערכת, לא! לשחק מצד הקובץ שאתה מעלה, זה אתה יכול...
  • שלא יגיד שלום ל...

    לא נפתר
    45
    3 הצבעות
    45 פוסטים
    2k צפיות
    פ
    @CUBASE אבדוק את זה ג"כ בל"נ. Spoiler טוב שחזרת מ'מורחק', לא הבנתי מה קרה
  • SMS בוירטואלי

    לא נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    257 צפיות
    ש
    @נר-יצחק כן
  • הוספת דקות לפי זמן האזנה

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    322 צפיות
    ש
    @אA כן, איזה בושות, עכשיו אני רואה שאת ההגדרה העיקרית של המודול לא שמתי. יישר כח גדול
  • רשימת הצנתוקים

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    900 צפיות
    צ
    @מושי-גרינוואלד לגבי הדור הישן ודומיו (הרבה אנשים שלא מצליחים להתחבר לטכנולוגיה), אם אתה מכיר אישית את האנשים, הכי פשוט זה שכשהם שואלים אותך איך להירשם לצינתוקים, תקח מהם את המכשיר (עם אישורם כמובן) ותחבר אותם, זה הכי פשוט.