@אA כתב במערכת צבירת שעות לימוד:
או שתעשה שכל שעה זה 60 דקות ולא שכל נקודה זו שעה.
בהצלחה!
@זעליג שים לב שאז השמעת הזמן יהיה לפי דקות ולא לפי שעות
אם אתה עושה את זה תעשה 2 שלוחות של הוספת ניקוד
@פלוס מחמת מה שכתבת לי, בדקתי שוב לעומק את כל ההגדרות, ומצאתי שההגדרה שגורמת לזה היא:
email_send=yes
כנראה כשהמערכת שולחת למייל את הקובץ, היא משאירה עותק גם באתר...
(ההגדרה שכתבת לא ביטלה לי את ה MP3, אבל בזכותך חיפשתי יותר לעומק, תודה רבה!!)
@795702821
אתה בטוח שאם עבר פעמים באותה השיחה עדיין יתן לעבור עד שינתק?
זה לא אמור להיות ככה.
אולי הבעיה היא בהגדרה כמו שהבאתי.
@CUBASE
זו אותה הגדרה כמו הקודמת.
@אברהם-מנס
זה מוזר, אבל יתכן וזה לא עובד עם הקמפיין.
בכל מקרה אתה יכול להגדיר שכשעונה הוא מועבר למערכת ולהגדיר בשלוחה הראשית מעבר מידי לשלוחה מסויימת שהיא שלוחת הודעות אישיות, ותגדיר שמי שאין לו הודעה אישית יעבור חזרה לתפריט הראשי(תשתיק את הודעת המערכת על כך שאין הודעה), וזהו.
@מים-אחרונים
עובד מצויין.
אני כבר משתמש עם זה יומיים, ועובד חלק.
בהמשך אני אערוך את הפוסט שהבאתי לך למעלה ובלנ"ד אעלה את זה כהדרכה.
תודה על המשוב שלך לאורך כל הדרך...
@ישועה חשבתי על רעיון, סוג של גיבוב מהרעיונות שהביאו פה,
בשלוחה הראשית תוסיף את ההגדרות הבאות:
check_did_and_go_to_folder=yes
check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
ותפתח בשלוחה קובץ בשם Did_Go_To.ini ותכתוב בו כך:
מספר המערכת=A
ותפתח שלוחה חדשה בשם A ותגדיר בה כך:
type=template_filter
template_filter=רשימת התפוצה של המנהלים
template_filter_active_go_to=/
template_filter_none_go_to=B
template_filter_blocked_go_to=B
ובתוך השלוחה תפתח שלוחה חדשה בשם B ותגדיר בה כך:
type=go_to_folder
go_to_folder=/
password=1234
אין היו בכלל דמי קישוריות ככה שאין לך מה לבנות על זה
גם כשהיא זה היה 0.001 אגורות לדקה אבל היית חייב מינימום מסויים של דקות בחודש ומינימום מסויים של כסף בסך הכל בשנה