• 0 הצבעות
    11 פוסטים
    387 צפיות
    ב
    @אאאאאאא כתב באם אני מעביר יחידות למערכת אחרת מה הם הפרטים שנרשמים אצל מקבל היחידות מי מוסר היחידות: @קו-ממלאי-מקום כן. זה מקבל חודש נוסף בלבד. זה נהפך לתוקף של היחידות עם התוקף הכי רחוק. לדוגמה אם העברת יחידות שנשאר להם יום אחד, למערכת עם יחידות לעוד שנה, אז היחידות שהעברת יושוו לקיימות יוארכו לשנה. אם העברת יחידות עם תוקף לשנה למערכת עם יחידות לעוד יום, אז ג"כ היחידות הקיימות יקבלו תוקף לשנה .
  • יש אפשרות לעקוב אחרי כמות האזנות על קובץ מסויים?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    392 צפיות
    א
    @אחא כן, אבל אולי אם תכניס לקובץ IVI בשלוחה הראשית זה יעזור
  • מעבר לשלוחה ראשית לא עובד

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    241 צפיות
    ש
    @מושי-גרינוואלד זה ההגדרות של השלוחה הראשית (שהיא תור) ext type=queue check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_check_only_phone=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yes queue_timeout=4000 queue_end_full_goto=/111 queue_not_active_goto=/333 dial_key_9=move_client_to_folder-/555 queue SIP-073xxxxxxx queueactive=0 maxlen=8 musicclass=356052_chupah
  • הגדרת שלוחות

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    719 צפיות
    א
    @יוסף-אלחנן שלוחה 1 type=playfile שלוחה 2 type=record say_record_number=no say_record_menu=no folder_move=/1 menu_record_options_8=record_ok_end_run_tzintuk list_tzintuk=הגדר את מספר רשימת הצינתוקים שלוחה 3 type=confbridge conf_bridge_type=listen_all confbridge_block_digits=yes שלוחה 4 type=menu שלוחה 4/1 תפרט יותר מה אתה רוצה שלוחה 4/2 type=tzintuk list_tzintuk=כאן תגדיר את מספר רשימת הצינתוקים שלוחה 5 type=record say_record_number=no say_record_menu=no folder_move=לאיזה שלוחה יקליט (תגדיר שלוחה עם סיסמה בה תשמע את ההודעות) email_send=yes email_address=כתובת המייל@gmail.com email_name=כותרת המייל שלוחה 6 type=last_play שים לב! בשלוחה 2 באישור ההקלטה, הקשה על 2 אישור ללא צינתוק ,על 8 עם צינתוק. בשלוחה 3 הכניסה לניהול השידור דרך הניהול בשלוחה 0 (שים לב שכרגע אין הגדרה שיקליט את השיעור כיון שצריך שתחליט איפה ישמרו ההקלטות) בשלוחה 4 תפרט מה אתה רוצה בשלוחה 1 ובשלוחה 5 ישנה אפשרות להגדיר שלוחה רשמית להשארת הודעה למערכת שאת ההקלטות תוכל לשמוע בניהול שלוחה 0. וכן שים לב להגדיר רשימת צינתוקים בשלוחה 4/2 וכן ב שלוחה 2 בהצלחה!!!
  • העברת משתמש

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    206 צפיות
    מ
    @אA
  • שמיעת הודעות

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    159 צפיות
    ב
    @m9921158 בהגדרות ההתקדמות של שלוחת התפריט.
  • שלוחת השמעת קבצים - מקש כוכבית

    47
    1 הצבעות
    47 פוסטים
    2k צפיות
    פ
    @מתעניין כתב בשלוחת השמעת קבצים - מקש כוכבית: copy_link סוף סוף... עובד!!!
  • תקלה

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    170 צפיות
    C
    @השמח-התמים 025381858
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    189 צפיות
    א
    @אוהלי-יעקב כאן הוא טען שבוירטואל פלוס הוא חייג לארהב בחינם
  • API RenderYMGRFile

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    188 צפיות
    מ
    @CUBASE תודה עכשיו זה { "responseStatus": "Exception", "exceptionClass": "Error", "message": "Error retrieving file path information", "file": "RenderYMGRFile.ym", "Line": "33:2", "yALogsVersion": "4.3.18" }
  • 12,000 דקות זה נחשב הרבה?

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    374 צפיות
    י
    @צדיק-תמים כתב ב12,000 דקות זה נחשב הרבה?: @יוסף-ח כתב ב12,000 דקות זה נחשב הרבה?: קו שירות לקוחות שמכניס 12,000 דק' זה זה טוב מאוד... או שזה אומר שכולם מחכים על הקו חצי שעה יש כאלה מערכות ויש גם מערכות שנותנות שירות אוטומטי...
  • צינתוק להזמנת חבר לכניסה לחדר וועידה

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    558 צפיות
    C
    @kasnik אם לזה התכוונת אז זה לא עוזר שהשם של המערכת שיושמע ניתן לשינוי אם שומעים גם "הוזמנת להצטרף לרשימת הצינתוקים של מערכת..."
  • שלוחת LinkAllRecord, כוכבית4

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    122 צפיות
    א
    אם מישהו יכול לעזור לי בזה מאוד אשמח.
  • פתחתי מערכת ונמחק לי המספר מה עושים?

    לא נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    211 צפיות
    א
    @ר-מיילך אם פתחת דרך האתר ורשמת מייל נשלח לך עותק לדואל
  • מישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    143 צפיות
    א
    @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?: wrapuptime=5 הגדרת זמן מנוחה בין נציג לנציג @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?: timeout=20 כמה זמן נחשב שהנציג לא ענה @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?: retry=5 כמה זמן לאחר שנגמר הסבב של הנציגים יתחיל סבב חדש @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?: announce-position=yes אם ישמיע מיקומך בתור- ספציפית ההגדרה הזו מיותרת כי ברירת מחדל שמשמיע @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?: announce-frequency=90 כל כמה זמן ישמיע מיקומך בתור @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?: announce-holdtime=no שלא ישמיע זמן המתנה משוער- גם זה לכאו' מיותר כי ברירת מחדל שלא משמיע @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?: strategy=roundrobin הגדרה של אסטרטגיית מעגל ההתחלות עיי"ש @עופר כתב במישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?: musicclass=default שם המוזיקה בהמתנה שישמיע
  • הגדרתי שלוחת קבלת נתונים ולא פועל

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    106 צפיות
    אין תגובות
  • איך אני מבטל סיסמת שלוחה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    306 צפיות
    א
    @מושי-גרינוואלד תודה רבה עזרת לי מאוד
  • מערכת חסד עבור נסיעות לבתי חולים

    33
    1 הצבעות
    33 פוסטים
    2k צפיות
    ע
    @795702821 באופן עקרוני אתה יכול למחוק מיד, כי זה מגיע מיד למייל של המתוייג.
  • עזרה דחופה באקסס למערכת מכירות - תקלה ביבוא

    2
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    137 צפיות
    ח
    מישהו יכול לעזור זה דחוף!!
  • איך עושים שבכל שלוחה יוכלו לחזור לאותו מקום של השלוחה?

    נפתר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    573 צפיות
    מ
    תודה רבה