@ש-ב-0 כתב ב2 מספרי אישי:
האם יש אפשרות שיש לכל אחד 2 מספרי אישי דהיינו שיכול להחליט באיזה מס' אישי הוא רוצה להיכנס וזה נרשם בדו"ח שבן אדם אחד
בתודה מראש!
באיזה מודול השתמשת שליחת מספר אישי רגיל?
@שלומי-הכוכב
לאור השינויים שבוצעו בממשק לפני כמה חודשים, אז צריך לפתוח כיתה חדשה ולאחמ"כ יתן לך לעלות את רשימת התלמידים, תלחץ על בית ספר כיתות תוסיף כיתה ואז הוא יתן לך להוסיף תלמידים