@בטח-בהשם
הגדרת רשימת תפוצה, שם אי אפשר לשלוח צינתוקים בחינם, רק בעלות יחידות.
בשביל לשלוח צינתוקים חינמיים הלקוח צריך קודם לאשר את הצינתוקים.
ראה כאן: צינתוקים חינמיים
@אזוב תעשה שתי שלוחות של מודול תור או ראוטינג לבחירתך שבאחד יש את המספר של היום ובאחד יש את המספר של הלילה.
ואז תעשה באחת מהם הפניה לפי שעות לדוגמה שבשעות הלילה יעברו לשלוחה השניה.
@מ-מ-פליישער כתב במה הסיסמת ניהול של המערכת באתר של "אהבת ישראל":
בעיקרון יכלת רק לשים את המספר והסיסמא הישן.
לא הבנתי את כוונתך.
בכל אופן אני ממש בספק האם להמשיך עם הממשק שלכם זה כי יש דברים שיותר נוח לי בממשק הישן של ימות ובלי סיסמה אני לא יכול.
@אברהם-מנס אולי תעשה הקלטה שתקליט לתוך התיקייה של המספר ההוא (תראה שנוצר כזה תיקייה כשמשאירים הודעה אישית) ואח"כ יעבור למודל הודעות אישיות שההקלטה תהיה שניה אחת.
@פלוס
דבר ראשון הסתדרתי לגבי ההגדרה וזוהי:
control_play7=file_move
playfile_control_play_file_move=/50/05/Star
השאלה השנייה שלי עדיין קשה לי,
מה ניתן לעשות כדי שמקש 7 ישלח את זה לכמה שלוחות בו זמנית?