• הודעות מערכת מתעדכנות באקסל

    103
    5 הצבעות
    103 פוסטים
    7k צפיות
    ש
    @אברהם-נ א. אם מישהו שמר את הקישור בתור קיצור דרך. ב. אם מישהו עשה בAPI שישאב את הנתונים מהאקסל הזה.
  • שליחת הקובץ למייל המאזין בהקשה על 1 לדוג' בהשמעת קבצים

    25
    -1 הצבעות
    25 פוסטים
    913 צפיות
    I
    @ivrפון כתב בשליחת הקובץ למייל המאזין בהקשה על 1 לדוג' בהשמעת קבצים: פעם כבר חשבתי על הרעיון לפתח את זה אבל זה לא יצא לפועל עקב עומסי עבודה
  • הגדרת מקש למיקום נוסף (שונה) לשמירה שיהי כשיכפול

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    345 צפיות
    7
    @מנסה אני רוצה כשמקישים למשל 6 שזה שונה לשמירה לא רגיל ישוכפל
  • הקלטת 'סוף ההודעות' בסוף שלוחת השמעת קבצים

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    243 צפיות
    ד
    @דוד-כ שכוייח!
  • הסקופים נעלם מפורטל התוכן

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    199 צפיות
    ק
    פשוט כי ימות המשיח עובדים על קבלת כשרות כמו שציינו בעבר , ולכן הם מחקו את הקווים שהיו פתוחים לתכנים לא טובים , ימות המשיח משום מה מחקו את הפוסט שכתבתי פה ושם הם נתנו את המכתב שהם קיבלו מהרבנים , אבל היה נושא כזה , בהצלחה.
  • שיבוש בהתקשרות לקו

    הועבר
    8
    2 הצבעות
    8 פוסטים
    329 צפיות
    א
    @המנייעס לי זה קרה היום התקשרתי לאיזה שהוא קו ושמעתי קו אחר וזה כבר קורה לי הרבה פעמים
  • עזרה בנושא "הורדת נתונים מקובץ ymgr"

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    148 צפיות
    מ
    @אביי-ורבא קודם כל תודה רבה! אם תוכל יותר לפרט לי על הקבלת נתונים, ומה (וכמה) זה ידרוש לשנות בסקריפט. נשמע לי יותר להשתמש בוובהוק שכך זה יהיה יותר עדכני, ואם תוכל לכוון אותי מה צריך בשביל זה. אם הבעיה היא - @אביי-ורבא כתב בעזרה בנושא "הורדת נתונים מקובץ ymgr": משיכה של קובץ הymgr בכל פעם אז יש לי פתרון אחר (אם הוא קיים) לעשות שכשהמאזין יעשה אישור - הסקריפט ירוץ (זכור לי שיש כזה דבר)
  • ההגדרות שעשיתי בהפניה לפי מחייג ומחויג, מדוע לא עובד?

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    391 צפיות
    I
    @בעזרת-ה זה הענין: שנסיתי ונראה לי שזה כן לוקח עוד זמן של כשניה. אבל האמת שזו לא יכולה להיות בדיקה אמינה. כי המערכת לא מגיבה תמיד בצורה אחידה. לפעמים השיחה עוברת מיד, לפעמים ממתינה 2 שניות, ולפעמים אפילו 5 שניות. יש לי מספר מסוים ששם תמיד בהתקשרות למערכת נכנסים מיד וכהרף עין, ואין בזה כל שינוי. וכבר ניסיתי לברר את הדברים באשכול מקביל איך ניתן לעשות זאת במערכות אחרות שיש לי, ולא נמצא לזה פתרון. להרחבה ניתן לראות כאן.
  • הגדרת מעבר לשלוחה לפי מספר מחויג

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    296 צפיות
    I
    @בוס בסוף עבדתי עם ההגדרות באנגלית, אבל משום מה זה לא עובד לי. כפי שאני כותב כאן. אשמח לעזרה באשכול המקביל.
  • שלוחה לפי מספר אישי

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    339 צפיות
    ד
    תודה רבה לכם מאד הסתדרתי ב"ה
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    121 צפיות
    אין תגובות
  • 3 הצבעות
    16 פוסטים
    795 צפיות
    כותב מוסמךכ
    @מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]: וכאחד שיש לו פה ותק של יותר מ10 שנים כמדומני שהנושא כלל לא היה מודגש עד היום כנראה לא עקבת אחרי התהליך שקרה מאז שבוטלו דמי הקישוריות בניידים עצם נושא הניוד דובר רבות כמעט בכל נושא חדש שנפתח לגבי וירטואל פלוס וכדו'
  • השמעת שמות

    נפתר
    40
    0 הצבעות
    40 פוסטים
    2k צפיות
    ד
    ב"ה הסתדרתי
  • דיווח שעות לימוד בישיבת בין הזמנים

    לא נפתר
    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    330 צפיות
    צ
    @רבנים כתב בדיווח שעות לימוד בישיבת בין הזמנים: חייבים לדווח בשעת אמת לא, אפשר גם לדווח אח"כ תעיין בשירשור המודל
  • הגדרה שיעברו לשלוחה מסויימת ללא יכולת לצאת משלוחה זו

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    371 צפיות
    ה
    @יעקב-ב עיין כאן ולכאו' יפתר הכל https://f2.freeivr.co.il/post/129163 גם לא יוכלו לצאת מהשלוחה כל שאלה אשמח לעזור.
  • שמיעת הערך הישן לפני מחיקת החדש

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    96 צפיות
    אין תגובות
  • תקלה מוזרה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    235 צפיות
    ר
    @אבגדה אם זה עדיין לא נפתר תבדוק כאן האם השורה ריקה אם לא תבטל שם את הסיסמא [image: 1722719679531-7e36ea6f-f38c-4ec6-a9ae-9294c61fce76-image.png]
  • ביטול שמיעת הודעה מתיקיית Messages

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    121 צפיות
    ב
    @קובי-י הבנתי. אי אפשר. ועיין כאן, ובעוד הרבה ששאלו וניסו למצוא פתרונות
  • שחזור שלוחות מגיבוי

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    208 צפיות
    ק
    @ivrפון יותר מסתבר שהוא כן מצא בסל המיחזור והוא חיפש בתיקיה של התיקיות שנמחקו, ונמחקו לו הודעות, או להיפך, ולכן הוא ראה שסל המיחזור ריק. Spoiler אני כותב את זה בשביל שאם לעוד מישהו יקרה שיקבל עוד אופציה הגיונית למתחיל שלא מכיר את המערכות (בדרך כלל המחיקות האלה קורות למתחילים)
  • הוצאת וקבלת שיחות ע"י המערכת

    10
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    483 צפיות
    א
    @avrham כתב בהוצאת וקבלת שיחות ע"י המערכת: מופיע לך אתר ניהול למטה, בסוגריים. כמו בתמונה כאן [image: 1722437575446-%D7%A9%D7%A8%D7%AA.jpg]