• הפניה לפי מספר מחייג או מחוייג בו זמנית?

    לא נפתר
    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    712 צפיות
    ש
    check_did_and_go_to_folder=yes did_and_phone_check=yes did_and_phone_not_found=check_did ובקובץ אתה כותב כך 0773137770=/1 0504100000-0773137770=/2 כל מספר שלא מוגדר לו אישית יעבור לשלוחה 1 למי שמוגדר אישית יעבור להיכן שהגדרת לו
  • עזרה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    150 צפיות
    י
    @הפקות-בע-מ-0 טוב שלחתי
  • רשימה לבנה

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    655 צפיות
    ה
    @הרב ב"ה הסתדרתי האם יש אפשרות שישמעו את ההודעה של השלוחה לפני ההודעה אין לך גישת הרשאה
  • כניסה לפי רשימת תפוצה וקוד

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    141 צפיות
    ה
    @צבי-ד-צ לפי רשימת צינתוקים זה באמת לא בעיה, כי יש את זה מובנה בפילטר שאפשר להגדיר שמי שלא ברשימה יעבור להקשת סיסמה, אבל הוא רצה לפי רשימת תפוצה.
  • הפסיק לשלוח צניתוקים

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    230 צפיות
    א
    הנושא נפתר המתכנת של הקו שלי פתר את זה, זה מה שהוא שלח לי: צהרים טובים טוב ששמת לב הצינתוק אופס בתחילת השנה הלועזית התקלה סודרה וטופלה וכעת אמור לעבוד לאורך ימים ושנים
  • איפוס הגבלת שמיעת הודעת קמפיין

    לא נפתר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    498 צפיות
    ח
    @במיטב-היגיון כתב באיפוס הגבלת שמיעת הודעת קמפיין: campaign_message_to_play=-ACTIVE-1 שים לב שלא הגדרת את מספר הקמפיין להשמעה... צריך לכתוב campaign_message_to_play=4-ACTIVE-1
  • איפוס נקודות

    נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    256 צפיות
    פ
    @הלי תודה רבה!
  • העברת הקלטה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    159 צפיות
    6
    @שמואל-9 צריך להגדיר: control_play2=file_move playfile_control_play_file_move=Star/1 הרשאות להעברת הקובץ: להגדרת ההרשאות לפי משתמשים, כאן. להגדרה שכולם יוכלו להעביר את הקובץ: file_move_open=yes
  • אישור הודעה קולית של המאזין

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    215 צפיות
    6
    @עריכה-תורנית תגדיר את השלוחה כשלוחת הקלטות רגילה ותוסיף הגדרה לשליחת העתק למייל, כאן.
  • "חדר וועידה פעיל כעת"

    לא נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    261 צפיות
    A
    @אברהם-נ @הרב בדקתי שוב, גם בחדר וועידה שנמצא בשלוחה הראשית, וגם בזה שנמצא בשלוחה פנימית, גילתי משהו מענין: כשחדר הוועידה פועל, ונכנסים לשלוחה שהיא לא תפריט (כמו חזרה למיקום האחרון, לדוגמא), ההודעה באמת לא מושמעת שוב, אבל כשנכנסים לשלוחת תפריט, ואפי' אם זה שלוחת תפריט פנימית, ההודעה מושמעת שוב! ניסיתי שוב להעביר את ההגדרות לתיקיית ext.ini בשלוחה הראשית, וההודעה לא הושמעה! תודה רבה
  • מידע - מספרים חסומים ברשימת תפוצה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    209 צפיות
    9
    @שמואל-מאיר כן - מידיעה ברורה. [תוכל לנסות להסיר את המספר שלך ולנסות להחזיר ולשלוח אליך קמפיין. אבל קמפיין רגיל, לא קמפיין "בדיקה" לפני השיגור] רק תוודא שזה אכן שלוחת הסרה מברירת מחדל ולא מקמפיין ספציפי. בשלוחה כזאת חוץ ממה שחוסם את המספר מהרשימת תפוצה, הוא גם מכניס אותו בקובץ מיוחד שאין אליו גישה רגילה דרך המערכת, ואז הוא לא מקבל שום צינתוקים. ואם תעשה שלוחת הוספה רגילה לרשימת התפוצה, והמספר החסום יוסיף את עצמו, אז הוא יוכל לחזור לקבל צינתוקים וקמפיינים.
  • הקלטה לשלוחת השמעת קבצים, לפי ID, בלי הקשת מספר הטלפון (של הID)

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    501 צפיות
    6
    @a-r אתה יכול לשלוח אלי מייל עם הפרטים ואשתדל להגדיר לך את זה, ivr.6130@gmail.com
  • זיהוי בכניסה דרך מספר משנה

    נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    113 צפיות
    T
    @הרב תודה רבה
  • זיהוי רעשים בימות המשיח? איך אפשר?

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    247 צפיות
    ש
    @צדיק-תמים מישהו הביא פה רעיון מעניין...
  • זיהוי שיחה נכנסת לSIP

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    122 צפיות
    ה
    @isi שם וכאן זה מצוי בדיוק אותו דבר אין סיבה לבקש פעמים ולפוצץ את הפורום
  • בעת הרשמה לרשימת השמעה מושמע מספר הטלפון

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    188 צפיות
    ש
    @BB-0 תסתכל פה נראה לי שזה יעזור לך.
  • המנתנה לעוד מאזינים

    לא נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    223 צפיות
    ה
    @קו-המוסיקה המודל שהבאתי לך משמיע לבנתיים את הקבצים שנמצאים בשלוחה של המודל
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • הגבלת צינתוקים עד שעה מסויימת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    263 צפיות
    ש
    @אליהו-המיבין תייצר שתי שלוחות כאשר השלוחה ששולחת צינטוק פתוחה רק בשעות הרצויות ובשעות אחרות עובר אוטומטי לשלוחה שלא שולחת צינטוק https://f2.freeivr.co.il/post/72644
  • ?איך משתמשים בקבצי tts

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    288 צפיות
    Y
    @הרב כתב ב?איך משתמשים בקבצי tts: @51013 @Ykingsmart תראו את ההסבר כאן לא חייבים ליצור את הקובץ דרך פנקס רשימות כמו שמופיע שם אלא יותר נוח ליצור אותו דרך האתר ניהול החדש עשיתי את זה מזמן... זה מה שלא תמיד עובד