• הכנסת קריין אוטומטי מאתר

    נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    145 צפיות
    6
    @51013 אין הגדרה שניתן למצוא בפורום כדי לעשות את זה, צריך לפנות למפתח שיכול לעשות לך כזה דבר (בתשלום...).
  • מה המדיניות של ימות במערכות ללא 1000 דקות בחודש?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    223 צפיות
    6
    @חצקל-לכבוד-שאבעס צריך להתקשר אליו כל שבועיים (אולי גם לעשות משהוא...)
  • שלוחת העברה לשלוחה אחרת עם תפריט בחירה לאיפה לעבור

    נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    128 צפיות
    6
    @a-r תגדיר שלוחת תפריט, מקש 1, מעבר לX מקש 2 מעבר לY והגדרה שלאחר 20 שניות שלא הקישו כלום יעברו לשלוחה Y... ההגדרות להעברה הם: timeout=20 timeout_goto=/Y = 20 שניות ומעבר לשלוחה Y...
  • נושא זה נמחק!

    5
    2 הצבעות
    5 פוסטים
    52 צפיות
  • הוראות הפעלה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    393 צפיות
    A
    @0799412020 @הרב שימו לב, שאם צריך הגדרה שבכל שלב בשלוחה יעברו לשמיעת הוראות הפעלה, ולא רק בשלוחת השמעת קבצים ורק במהלך שמיעת קובץ, אז ההגדרות שהביא @הרב לא יעזרו, ולכאורה מה שהביא @המנייעס רלוונטי לעניין הזה... (אא"כ ההגדרות של אפשרויות הקשה במהלך שמיעת קובץ שייכים גם לא במהלך שמיעת קובץ, אשמח לדעת...)
  • איך עושים חלוקה של קובץ TTS ל2?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    137 צפיות
    צ
    @אלף-שין-0 זה לא הגדרה בצד של ימות, זה בקוד שלו, אם ההודעה יותר ארוכה מ2000 הוא מעלה 2 קבצים למערכת מצורף הקטע הרלוונטי מהסקריפט שלו if (str.length <= 2000) { var send = sendToYemot(id_message, `תוכן ההודעה: ${str} ${sof}`); } else { var numMessages = Math.ceil(str.length / 2000); // Reduce size for additional text var startIndex = str.length; var endIndex = str.length; for (var i = numMessages - 1; i >= 0; i--) { startIndex = Math.max(0, endIndex - 2000); if (i == numMessages - 1) { sendToYemot(id_message, `המשך ההודעה הקודמת: ${str.substring(startIndex, endIndex)} ${sof}`); } else if (i == 0) { var send = sendToYemot(id_message, `תוכן ההודעה: ${str.substring(startIndex, endIndex)} לשמיעת ההמשך עבור להודעה הבאה.`); } else { sendToYemot(id_message, `המשך ההודעה הקודמת: ${str.substring(startIndex, endIndex)} לשמיעת ההמשך עבור להודעה הבאה..`); } endIndex = startIndex; } }
  • איך אני עושה שלוחה של תלמו בבלי

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    150 צפיות
    ה
    @שמואל-9 X5895890@GMAIL.COM
  • לא נפתח

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    555 צפיות
    ש
    @מתעניין תודה.
  • צינטוקים לשלוחה אחת בלבד..

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    355 צפיות
    ק
    @המנייעס הצלחתי!! תודה רבה!!
  • מוזיקת רקע

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    394 צפיות
    ה
    @NN https://softwares.center/audacity/ כאן יש לך קישור להורדת התוכנה אודיו סיט אפשר להוריד וולים שם
  • קבלת נתונים מהמשתמש בהודעת קמפיין

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    188 צפיות
    M
    @מנסה אני רוצה גם ששומעים הקמפין בשיחה נכנסת וגם שמתקשרים לקו ומוגדר ששומעים את הקמפיין חוץ מזה אני רוצה שיהיה אפשרות לדפדף בין הודעות הקמפיינים שחוזרים לקו זאת אומרת עדיין יהיה אפשרות ללחוץ על סולמית או על מקש אחר כדי לשמוע את הקמפיין הקודם האם זה אפשרי באיזה שהוא דרך תודה מראש
  • בירור| סליקה דרך טרנזילה, מי יודע להסביר? תודה

    נפתר
    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    175 צפיות
    מ
    למעשה פניתי לטרנזילה והגדרתי שכל הIP יהיו פתוחים וכעת הכל עובד חלק ולמי שרוצה מעט ביאור שם המשתמש הוא שם המסוף [אצלנו זה שם העסק בתופסת ספרה] וסיסמת PW מקבלים דווקא משירות הלקוחות במייל בהצלחה אינני יודע מדוע ימות כתבו שטרנזילה פותחים את הIP אצלי זה לא עבד, ויתכן בגלל שפתחתי עוד IP משלי וזה גרם לחסם את הIP מימות. על כל פנים הפיתרון כדלעיל לפנותאליהם ולהגדיר פניה מכל IP [כמובן עם שם משתמש וסיסמה מאובטחת]
  • פספוס מוירטואל פלוס

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    97 צפיות
    6
    @זעליג עניתי שם, מוטב היה למחוק שם ולפרסם כאן פוסט אחד...
  • שמירת סדרים

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    559 צפיות
    6
    @זעליג ע"י מודול אקסס פילטר.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה| שלוחות לשמיעת מוזיקה גאולה וטוקר fm

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    141 צפיות
    אין תגובות
  • הגדרה זמנית ששלוחה לא תהיה פעילה אלא תעביר לשלוחה אחרת

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    501 צפיות
    6
    @isi כן, ההגדרה חלה על כל התנאים, ברירת מחדל, אם הוא מאושר כניסה נכנס לשלוחה - כאילו מוגדר: access_filter_yes_goto=enter ככל הידוע לי, מודול אקסס פילטר עובד עם שעות בצורה כללית, לדוגמא שירות לקוחות פתוחים מיום א' - ה' בין השעות 9:00 - 16:00 בתאריכים XX, לכן אם השעות שונות צריך להגדיר את הפילטר ב3 שורות שונות: access_filter_1=g.08:00-00:00.*.01-01.feb-feb.2024-2024.*.*.*.* access_filter_2=g.*.*.02-08.feb-feb.2024-2024.*.*.*.* access_filter_3=g.00:00-09:00.*.09-09.feb-feb.2024-2024.*.*.*.* בשורה 1 הגדרתי: בחודש פברואר ביום 01 (חמישי), (בעיקרון הגדרתי בכל הימים כך שתוכל לשנות את הימים ובמקרה שלך התאריך קובע בלבד), בין השעות שמונה בבוקר לחצות. בשורה 2 הגדרתי: בחודש פברואר מיום 02 (שישי) ועד יום 08 (חמישי הבא), יוכלו להיכנס בכל השעות. בשורה 3 הגדרתי: בחודש פברואר ביום 09 (שישי), יוכלו להיכנס מחצות ועד השעה 9.
  • שאלה - הסרה מרשימת תפוצה לזמן מסויים

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    111 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    7 צפיות
  • הקלטה ל TTS

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    363 צפיות
    צ
    @אברהם-יגל https://f2.freeivr.co.il/topic/9771/מודול-יצירת-קבצי-tts