• סימניה ועוד

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    522 צפיות
    מתענייןמ
    @a-r כתוב שם, @יואל-נחמיה כתב בסמניות - דרך API: תחת ה-X יש לכתוב את המקש הרצוי כלומר control_playX=send_api api_link=https://jnh2835.000webhostapp.com/bookmark/BS.php api_add_0=pass=**** במקום ה X בהתחלה, שזה מגדיר את המקש שישלח נתונים לAPI
  • כמות האנשים ששומעים את ההודעה

    נפתר
    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    529 צפיות
    ש
    @יודעלע מה זה קשור לנושא הנושא פה הוא לשמוע כמה אנשים שמעו את ההודעה ואתה שואל בכלל על עצם זה שההגדרות לקבלת לוג של השיחות נכנסות בכלליות מהמערכת, ובמיוחד שהנושא סומן כנפתר?
  • הוראות הפעלה באנגלית

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    371 צפיות
    7
    https://elevenlabs.io/
  • השמעת הודעות קמפיין בשלוחה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    372 צפיות
    6
    @MendyAdler ככל הידוע לי אין אפשרות, לא יודע אם זה רלוונטי תלוי למי מושמעים הודעות הקמפיין אבל אפשר להגדיר שיעברו לשלוחת השמעת קבצים ובסיום יעברו לשלוחה הרלוונטית...
  • ניהול מערכת טלפונית

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    537 צפיות
    6
    @צדיק-תמים ---
  • באיזה דקה נמצאים בקובץ

    19
    1 הצבעות
    19 פוסטים
    820 צפיות
    Z
    @בעזרת-ה M1019 1020 1021 1022
  • הרשמה ללינה ואכילה

    הרשמה
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    421 צפיות
    6
    @מערכת-חצר-הקודש תוכל להוריד את הדוח בלחיצה על הכפתור שרואים בתמונה ולבחור באופציה קובץ html. אולי בגלל ששינית את כמות השאלות תמחק את הקובץ והמערכת תיצור לך קובץ חדש עם כמות שאלות מעודכן... [image: 1707067285618-screenshot-2024-02-04-192003.png]
  • החלפת יחידות בין מערכות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    114 צפיות
    אין תגובות
  • איך עושים הרשמה למערכת

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    687 צפיות
    א
    @שמואל-מאיר אני מגדיר את זה בשלוחה הראשית? כלומר אם אני מגדיר כך בשלוחה הראשית enter_id_error_goto=1 אז מי שהקיש מספר אישי שאינו נמצא בקובץ ListAllInformation יעבור לשלוחה 1, מהתפריט הראשי? ואז בשלוחה 1 של ההרשמה אני מוסיף את הערך הבא: add_to_list_all_information=yes
  • הרשמה של מאזין

    הרשמה
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    503 צפיות
    7
    @צדיק-תמים תודה רבה
  • בחירת מיקום הקלטה

    נפתר
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    640 צפיות
    A
    @מתעניין הרעיון שלך מעולה מאד למקרה שמי שמקליט הוא אדם שמכיר את המערכת ויש לו זמן וסבלנות ... אבל אם השלוחה הזו מיועדת למקליטים שלא מתמצאים כ"כ במערכות האלו, וגם א"א לבקש מכל אחד שיתחיל להקיש על כל מיני מקשים ... כך שצריך לעשות שלוחה מיוחדת של שלוחה זמנית, וחבל, אם יש כבר שלוחה ומודול והגדרות של שלוחה מובנית כזו, שלא יפתחו בה אפשרות של הגדרות נוספות, כמו- שכל מה שנכנס לשלוחה יעבור לשלוחה אחרת שיש לה גישה מהטלפון... כמו ש @בעזרת-ה כתב... (וכמובן שגם אני מצטרף להבהרה הנ"ל!)
  • חלוקת פרקי משניות לא עובד.

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    185 צפיות
    ה
    @אליהו-המיבין עשיתי לך העתק הדבק, אין לי הרבה ידיעות בענין. תחפש חלוקת משניות/ תהלים ותמצא. לא נראה לי שיש לפי פרקים, ולענ"ד זה גם לא הכי מוצלח, כי בעקרון אנשים אוהבים דבר שלם ולא לסתום חורים, שבדרך כלל זה גם דברים קשים.
  • נושא זה נמחק!

    נפתר
    6
    -1 הצבעות
    6 פוסטים
    11 צפיות
  • שינוי שם

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    443 צפיות
    6
    @צדיק-תמים יותר ממה שכתבו לי אני לא יודע, בתכלס לא הולכים לשנות את שם המשתמש ולא נראה לי שיש עוד טעם לדיון הזה...
  • יש כזה דבר שיהיה בכניסה למערכת יהיה מעבר לפי הספר שחייג?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    383 צפיות
    6
    @מזדה לפי מה שאני יודע אין...
  • שמיעת השעה בכניסה לקו

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    179 צפיות
    ז
    @NN תגדיר פילטר לפי רשימת תפוצה https://f2.freeivr.co.il/topic/94/פילטר-לפי-מספר-רשימות-תפוצה-שונות-כהטמעה-בכל-מודול?_=1706819526226
  • החלפת מערכת תכנים למערכת וואצפ פון

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    448 צפיות
    מ
    @מתושלח אפשר להעתיק מווצפפון חדש {שהוא בעצם מערכת תוכן }
  • האם ניתן להשים הודעה זמנית עם קובץ tts?

    נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    193 צפיות
    ש
    @הרב פתאום זה כן עובד לי. יישר כח על העזרה!!!
  • משתמש חדש ישן מבקש עזרה

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    393 צפיות
    ה
    @799264715 תשאל את זה בנושא חדש (זה הכללים של הפורום) ובל"נ אני ישתדל לענות לך שם
  • איך יודעים כמה דקות נכנסו למערכת שלי בחודש הקודם?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    191 צפיות
    ש
    @613-0 כתב באיך יודעים כמה דקות נכנסו למערכת שלי בחודש הקודם?: @מזדה ככל הידוע לי יש 2 דרכים לעשות את זה: בתיקיית לוג יש קובץ עם פירוט המתקשרים (נראה לי מחולק לפי חודשים), צריך להוריד אותו ולפתוח באקסל - לסמן את עמודת השניות ויופיע לך כמה יש בסה"כ. אפשרות יותר פשוטה היא לבדוק בשלוחת הניהול בקו - שלוחה 4/1/2. תיקון טעות - השלוחה להאזנה לחודשים קודמים היא 4/1/3