• הוספת הערות בהגדרות מתקדמות

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    145 צפיות
    Y
    @צצ כתב בהוספת הערות בהגדרות מתקדמות: כידוע ניתן לכתוב הערות בקובץ ההגדרות ע"י הסימון ; בתחילת השורה לא צריך להוסיף את הסימון גם ככה זה יעבוד תיקיית הקלטות api_dir=/1 אני רוצה לכתוב את ההערה באותה שורה בסוף השורה, יש אפשרות? זכור לי שאפשר, מישהו יודע איך? אני רוצה ככה: api_dir=/1;תיקיית הקלטות וככה זה לא עובד, המערכת פשוט לא מתייחסת לשורה הזו אשמח לדעת איך כן עושים את זה כמדומני שאין כזו אפשרות (זה לא כמו לכתוב קוד, ששם זה עובד). Spoiler @שואל-שאלה כתב: סתם שאלה מה ההבדל אם זה באותה השורה או שורה מעל? אני יכול להבין אותו, גם אני ניסיתי לבדוק את האפשרות, הגע בעצמך מה יותר נוח משתי האפשרויות: ;הסרה מרשימת תפוצה type=template_remove_number ;מחיקה לגמרי מהרשימה remove_and_delete=yes ;מחיקה מרשימת תפוצה מספר: template_to_remove=4 ;מעבר לאחר ההסרה end_goto=/0/2/1/1 ;שלא ישאל אלא ימחק מיד template_remove_no_ask=yes type=template_remove_number ;| הסרה מרשימת תפוצה remove_and_delete=yes ;| מחיקה לגמרי מהרשימה template_to_remove=4 ;| מחיקה מרשימת תפוצה מספר end_goto=/0/2/1/1 ;| מעבר לאחר ההסרה template_remove_no_ask=yes ;| שלא ישאל אלא ימחק מיד
  • איך יעודעם מי המעזינים

    5
    1
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    193 צפיות
    ע
    @ישראל-דיין-0 אז כחה יש תיקיה בשם Log תכנס לתיקיה תחת לשונית ניהול קבצים תיגלול עד לקובץ האחרון תלחץ על חצי עיגול עם שעון הזה ויפתח לך חלון של המרה תבחר המרה נקיה בתור קובץ HTML המתאים לתצוגה בדפדפן אישור ואז זה ירד תפתך את מה שירד תלחץ בצד שמאל על שלוש נקודות תרגום ואז יהיה לך בעברית הכל מסודר תעשה פתיחה באמצעות chrome [ גוגל]
  • פילטר לפי שמיעת הודעה

    לא נפתר
    36
    0 הצבעות
    36 פוסטים
    755 צפיות
    Y
    @פיתה אני יראה לך איך מוגדר בקו שלי וזה עובד ותן לחכם ויחכם עוד... בשלוחה ראשית מוגדר שמי שלא שמע את ההודעה שיש בשלוחה 200/1, לא יכול להיכנס לשלוחה (שזה אומר שאין לו גישה לכלל השלוחות) ואז הוא עובר לשלוחה ההיא כדי להאזין להודעה זה ההגדרות של השלוחה הראשית: כניסה לפי זיהוי enter_id=yes זיהוי = מספר טלפון enter_id_type=phone לא להשמיע "שלום ל:" record_name=no הבדיקה האם המאזין שמע check_listening_ok=yes השלוחה לבדיקה - השלוחה ששם נמצא הקובץ listening_ok_folder=200/1 שם הקובץ בשלוחה listening_folder_path_and_name=/200/1/-000 אם לא האזין לאיזה שלוחה לעבור: listening_no=go_to_folder-/200 (שים לב - אצלי הקובץ עם ההודעה נמצא בשלוחה 200 אבל בשביל להיכנס לשלוחה הראשית צריך להאזין לקובץ שנמצא ב 200/1 - עשיתי את זה בשביל שהמאזין יעבור רק אחרי שהוא סיים לשמוע את כל ההודעה! ואז עשיתי שבסיום ההשמעות שבשלוחה 200 הוא יעבור לשלוחה 200/1 ואז הוא שומע קובץ של שנייה שקט, ואז המערכת רשמה אותו שהוא האזין לקובץ והוא יכול להיכנס לשלוחה, אבל אצלך לא בטוח שצריך את כל זה). בשלוחה שבה נמצא בקובץ שאותו צריך להאזין כדי לאשר כניסה לשלוחה (לשלוחה שבה נמצא הפילטר) יש את ההגדרות האלו: סוג השלוחה type=playfile זיהוי המשתמש enter_id=yes סוג הזיהוי enter_id_type=phone לא להשמיע "שלום ל:" record_name=no שמירת לוג המשתמש listening_mark=yes בסיום מעבר ל (אצלך תעשה מעבר לשלוחה עם הפילטר) playfile_end_goto=/ בהצלחה! תעדכן אם זה הצליח / נכשל
  • החלפת קו וואצפון ישן - לסוג החדש - איי וי אר

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    154 צפיות
    פ
    @זעליג אז כנירה זה באג תנסה בשרות הלקוחות לי הם עשו את זה (אצלי כן שמעתי את ההודעה אבל בפועל זה לא שידרג)
  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    230 צפיות
    א
    @kol-hotline תגדיר את שלוחת הפעלת החדר ובתוכה את הכניסה לחדר. ואז תתקין הגבלת כניסות לשלוחה ל-1 ותגדיר שכשהמכסה מתמלאת יעברו ל שלוחה 1 שהיא הכניסה לחדר.
  • הוט מובייל חוסמים את הקו

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    500 צפיות
    ע
    @m-y-a אני לא מחמיא לעצמי, פשוט מתנדב לעזור לאחרים ומצפה מצידם למינימום של התיחסות למה שאנשים טורחים להשקיע ולכתוב להם. ואל תחשוב שזה מובן מאליו, אנשים לא תמיד טורחים להתייחס ברצינות לכל עצה שנותנים להם. ולעצם הענין לטעות במספר, לא צריך להיות טיפש זה יכול לקרות לכולם, ותתפלא גם כשקוראים אותו פעם שניה ושלישית מהפלאפון עדיין יכולים לדלג על הטעות בפרט אם הטעות היא במספר דומה. (אגב, במקרה שלי החבר שלי שזה קרה לו, הוא לא טיפש כלל, הוא ראש כולל רציני שפתח את הקו בשביל הבית הוראה שלו). מי שפתח לך אותו זה לאו דוקא מי שלחץ על הכפתור או שלח לך את המספר והסיסמא, אלא מי שאחראי על הקו, אם אני מבין נכון ימות המשיח? תפנה אליהם. ולדבר עם ועד הרבנים זה חשוב מאוד, אבל אין מספר שחסום הוט מובייל ופתוח בפלאפון, הוא או פתוח או סגור, לכן אם המספר סגור בכל החברות יתכן והפתרון אצלם, אם לא, זה ניסיון ותו לא.
  • קבלת נתונים

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    216 צפיות
    א
    @עידו @י-ע @יהודי-טוב-0 לזה התכוונתי. פשוט תגדיר שכל השלוחות ישכפלו לאותה השלוחה
  • בינה מלאכותית טקיוצ'ר פתוח לקומה הכשרה

    4
    2 הצבעות
    4 פוסטים
    298 צפיות
    ק
    @בב המלצה שלי לא לעדכן את המספרים בפורומים , כיון שהם מיד נחסמים, תן לזה להסתובב בין החברים, כך כולם יהיו מאושרים.
  • צינתוקים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    135 צפיות
    י
    @אלע צינתוקים לוצפ פון לא מוכן
  • סל מיחזור

    נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    109 צפיות
    ע
    @המומחה כן יש תיקיה בשם סל מחזור
  • טריוויה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    121 צפיות
    ש
    @ישראל-דיין-0 לפי איך שאני הבנתי את שאלתך אתה רוצה שכולם יוכלו להקליט את שאלות הטריוויה ולא רק המנהל עצמו ואתה רוצה שזה יהיה בשלוחה אחרת אז מה שאתה צריך לעשות זה להגדיר את מה שכתוב לך פה אבל בלי הגדרה של סיסמא לשלוחה ואז כל המשתתפים בקו יוכלו להקליט את השאלות לשלוחת הטריוויה אם זה כוונתך השאלה נפתרה ואם לא אם תוכל לחדד את השאלה תודה רבה!
  • עזרה בשלוחה שהמשתמש יזין כמה נקודות להוסיף לעצמו

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    227 צפיות
    H
    @HTML זה בסדר הצלחתי לתקן!!!!!!!!!
  • שלום אם אפשר עזרה יכנסו

    27
    -1 הצבעות
    27 פוסטים
    985 צפיות
    י
    @ישראל-דיין-0 תתקשר אלי!!!!
  • מה השם של התיקיה של רשימות ההשמעה האישיות?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    74 צפיות
    פ
    @אA תודה רבה!
  • אלפון קהילתי חינמי - תכל'ס

    32
    0 הצבעות
    32 פוסטים
    1k צפיות
    C
    @סאדיגורא צריך לפנות לריסיילר שאצלו פתחת את המערכת ולבקש ממנו להוסיף את מספר הטלפון שלך ו/או המייל שלך
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    103 צפיות
    ח
    @TARR אמור לעבוד, אצלי עובד מצוין
  • אני צריך עזרה ביצירת בינה מלאכותית לטלפון

    53
    0 הצבעות
    53 פוסטים
    2k צפיות
    ט
    @HTML תיצור איתי קשר במיל A083130273@GMAIL.COM
  • ListAllInformation

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    124 צפיות
    ח
    @אחת כתב בListAllInformation: אני לא מצליחה להעביר את המספרים עם 0 בהתחלה בשביל זה צריך להגדיר בקובץ אקסל את כל העמודה כ"טקסט" במקום "כללי", בכרטיסייה בית, ואז להכניס מחדש את המספרים, או להוסיף 0 ידנית בתחילת כל מספר. אם זה ממש הרבה מספרים יש לזה פיתרון פשוט יותר, ליצור נוסחה שמוסיפה לבד 0 בתחילת כל מספר.
  • כניסת הגדרה לתוקף מתאריך מסויים

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    265 צפיות
    א
    @חכמון יפה מאוד. החכמת אותי.יישר כח.
  • נושא זה נמחק!

    13
    -1 הצבעות
    13 פוסטים
    55 צפיות