@סאדיגורא כתב בהקראת טקסט:
@י-ע כתב בהקראת טקסט:
@מהמם מצויין....
מעניין כי לי זה לא עבד....
גם לי לא עובד.
כלומר איפסתי את המערכת לברירת מחדל (1-8 השמעת קבצים וכו'), ואז העלתי אקסל וביקשתי להגדיר את שלוחה 1 כאלפון.
לא עבד.
הסתדר.
@שמואל כתב ב ימות המשיח שולחים את אותו קוד מספר פעמים?:
@מתלמד-פון בהתחשב בזה שכל קוד שנשלח יש 5 נסיונות לאמת אותו, הנושא לא רלוונטי.
השאלה היא 5 נסיונות מתוך כמה קודים (שונים) שנשלחים סך הכל?
@קו-הרהיטים
אם אתה מתכון שרק את המספר זה יקריא לאט לא נראה לי שיש אפשרות כזאת שחצי מהטקסט יקריא במהירות סבירה ואת מספר הפלאפון יקריא לאט
אבל אתה יכול אולי לעשות שיהיה שלוחה אחת שבה הוא יגיד "לפרטים" במהירות סבירה מקול רובוטי
ושזה יסתיים זה יעבור לשלוחה אחרת שבה ישמעו מקול רובוטי את המספר יותר לאט