• מישהו מכיר מודל לשמיעת פעולות אחרונות בצינתוקים????

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    210 צפיות
    י
    @יהודה-צ-כ תודה עובד מצויין....
  • לקוחות חברת פרטנר לא מצליחים להתחבר למערכת שלי

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    156 צפיות
    פ
    @הללוהו תבדוק אם למערכות אחרות הם כן יכולים לחייג
  • יחידות

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    439 צפיות
    ב
    @מנסה-להבין12a כתב ביחידות: אי אפשר להעביר מכל מערכת לכל מערכת אחרת. צריך ששני המערכות היהיו באותו רסיילר ואז זה כן יעבור.
  • הודעת מערכת ?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    116 צפיות
    ע
    @אברהם-ה תודה
  • מענה אנושי

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    219 צפיות
    ע
    @חזקי-ראזנבערג כן לפי שעות ונציגים מתחברים מתי שרוצים לענות ואם אין מענה או שהמענה סגור עובר להשארת הודעה
  • הודעה באין מענה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    108 צפיות
    פ
    @עונה-תשובות תגדיר את זה בפלפון שלך ברוב המוחלט של הפלאפונים זה אפשרי
  • תגובה: הפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    134 צפיות
    ח
    @צבי-ד-צ תודה רבה על הקישור אבל המערכת פשוט מנתקת ברגע שהיא עוברת לשלוחה
  • כניסה לפי נקודות לא עובד

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    207 צפיות
    .
    @613-0 מוגדר ועדין כשאני נכנס עם הטלפון שהוספתי לו את הנקודות הוא משמיע 0
  • הגדרה במערכת אחרת

    52
    1 הצבעות
    52 פוסטים
    2k צפיות
    ז
    @CUBASE כתב בהגדרה במערכת אחרת: @טנטפון ברוך הבא לעולם מחפשי השרתים החינמיים כמו שאני רואה, אתה עובר את אותו תהליך שאני עברתי בחיפוש אחר שרת חינמי, בהתחלה מנסים את Infinityfree ואז מגלים שהוא עובד רק בדפדפן, אח"כ עוברים ל-AWARDSPACE ומגלים שאמנם ניתן לגשת לשרת מהמערכת - אבל הוא לא תומך בקריאות HTTP יוצאות.. בסופו של דבר מה שאני עשיתי זה לפרוס מאגר ב-Render, תנסה את עזרת GPT בעניין כי אין לי כח להסביר עכשיו איך לעשות את זה (חשבתי לעשות על זה מדריך מסודר, אולי בהמשך..) Spoiler או שתחזור להשתמש בשרת של ivrפון.. כל מילה פנינה. בסוף הכי קל ופשוט זה לעבוד עם רנדר, וקוד פייתון לכתוב בגיטהאב. הכי קל פשוט נגיש ניתן לשינויים, ופופולרי.
  • אימות מספר טלפון

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    141 צפיות
    ע
    @עונה-תשובות https://f2.freeivr.co.il/topic/8122/הרשאות-כניסה-לשלוחה/10?_=1761427973500
  • שהמערכת לא תשלח צינתוקים בשעות מסוימות

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    465 צפיות
    פ
    @עידו @חזקי-ראזנבערג תודה רבה!!
  • "החיוג למספר זה הינו מורשה" 📞🚫🤔

    28
    0 הצבעות
    28 פוסטים
    912 צפיות
    ה
    @חזקי-ראזנבערג לא יודע. מה שאני יודע שמספרים שחסומים לחיוג ממערכות של ימות בין וירטואל בין חיוג משלחת הניהול בין משלוחת וירטואל פלוס (ותכלס אני נזכר שגם מוירטואל פלוס), פתוחים בניתוביה
  • העברת מספר חסוי לשלוחה אחרת - לא עובד

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    237 צפיות
    ע
    @השפן-הקטן לדעתי אם מזהה חסוי אז זה אמור להופיע.
  • בנושא השדרוגים בשלוחת ניתוביה

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    169 צפיות
    י
    @השפן-הקטן הוא רוצה שתעביר את המאזן לשליחת צינתוק אליך ולאחר כמה שניות שיעבור להפניה ואז תקבל צינתוק כל פעם שעובר בהפניה
  • פתיחת שלוחה חדשה

    4
    2
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    219 צפיות
    ע
    @י-ע צודק בהחלט, מאוד כדאי שיעיין שם. כי אם פשוט ישנה את השורה הזו יצטרך לשנות את כל השמות של השלוחות ויצטרך להסביר למשתמשים שבשביל להגיע לשלוחה 1 צריך להקיש 001., ואם כעצתך יעיין שם, אז יראה שיכול להוסיף איזה קובץ שמגדיר שגם לחיצה על 1 יתן להגיע לשלוחה 001 (או שבכלל יוכל להשאיר אותה פשוט כ1? מי יודע).
  • שהמערכת תעבור לפרמטר אחר לפי ההקשה הראשונה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    322 צפיות
    א
    @עידו תודה רבה
  • שלום

    27
    -5 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    L
    @אA אוקי עכשיו בדקתי פעם ראשונה דרך החדש ועכשיו גם הבנתי בכלל למה בנו את החדש זה היה נראה כל כך מיותר אבל בטח זה גם לשרתים וכדומה טוב תודה תודה תודה!!!
  • הקלדת פתיח

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    555 צפיות
    L
    @רבי-יהודי זה תמיד בהתחלה נראה מסובך אבל אם הרבה נסיונות וצבירת ידע זה נהיה קל מרגע לרקע נ. ב. זה לא תוכנה זה הרבה יותר פשוט מזה מעתיק הגדרה/ות (מתוך הסברים מאחרים) מדביק ב-הגדרות מתקדמות שמור/שמירה זהו!! פשוט וקל!
  • שידור חי

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    372 צפיות
    מ
    @ישראל-דיין-0 אחי נתת תגובה של בינה מלאכותי, ניסתי איתה זה פחות עוזר, נאיצריך מישהו שמבין בעסק הזה יאך לעשות וכל התהליך. תודה בכל זאת
  • שיחרור חסימה

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    126 צפיות
    I
    @kol-hotline להמתין חצי שעה בלי לנסות להתחבר. ואם לא עוזר להתקשר לשרות הלקוחות הם יפתחו לך ידנית.