• טוקן שמור בנדרים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    77 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    145 צפיות
    ע
    @CSS א. תשאל את הבינה מלאכותית שלך סתם, תסתכל כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/55/api-גישת-מפתחים-למערכות/3 ב. הבינה מלאכותית צריכה את האפשרות לשלוח בקשות לאנטרנט, אם היא לא יכולה לגשת לאנטרנט היא גם לא יכולה לשנות/ליצור שלוחות. עכשוי זה עוד יותר מורכב בגלל האימות הדו שלבי.
  • העברה למערכת אחרת לתוך שלוחה

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    482 צפיות
    פ
    @איתי-כהן @CUBASE כתב בקובץ של מנגינה של טקיוצ'ר: משיקולים מסוימים החלטתי לסגור את המערכת לכמה חודשים, מצטער.. @CUBASE כתב בקובץ של מנגינה של טקיוצ'ר: הייתי שמח להשאיר את המערכת פתוחה, אבל.. הקב"ה רוצה אחרת..
  • ⁧זיהוי שם בכניסה למערכת⁩‏

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    364 צפיות
    י
    @אאא-יוני לא אפשרי......
  • דחוף!!! לא ניתן לחייג לקו משום מה!

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    211 צפיות
    א
    @חכמון לא יודע שיכירו אותי
  • איך מורידים את הספרות 00972 כאשר יש הפניה למוקדנים

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    387 צפיות
    ש
    @CUBASE אצלינו השיחות מגיעות עם 00972 לפני המספר, וזה גורף גורף לכל החברות והמספרים ושוב-ימות המשיח אמרו שהם יכולים לסדר את זה בעלות, ואם יש לנו ידע עמוק במערכת נוכל לסדר את זה בעצמנו. האם מישהוא יודע כיצד מסדרים את זה?
  • העלת קבצים

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    132 צפיות
    L
    @lavitoren-הטי-ל העלאת קבצים מהמחשב לשלוחה מסויימת (באתר הישן): א. לוחצים על העלה קובץ כעת נפתח חלון (שבאתר החדש כתוב עליו גרור קבצים לכאן) ב. לוחצים על האובייקט המבוקש (רצועת השמע/וידיאו) וגוררים אותו תוך כדי לחיצה לחלון הנ"ל ג. משחררים את הלחיצה כעת לוחצים על העלאה ד. כאשר הסתיים ההעלאה (תוכלו לראות מתחת החלון כמה הועלה ומתי הושלם) דהיינו שבצד ימין מתחת לחלון כתוב העלאה הושלמה! ליחצו אישור וכעת באם העליתם לשלוחת השמעת קבצים אוטומטית זאת תהיה ההודעה היותר חדשה שבשלוחה באם זה תפריט זה יחליף את הודעת המערכת "תפריט אנא הקישו את מספר השלוחה" (M1000) וכל מקום לפי העניין
  • מה אפשר לעשות עם מפתח גישה API

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    160 צפיות
    I
    @עונה-תשובות כן
  • אפשר לבטל את התמונה שתוצג בפנים

    3
    2
    -1 הצבעות
    3 פוסטים
    123 צפיות
    ח
    @איתי-כהן איזה תמונה? תבאר יותר.
  • השמעת קובץ שנמצא במערכת בפקודת read

    17
    1
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    328 צפיות
    ר
    @פלמנמוני זה עובד!!! זאת הפקודה: read=f-/Messages/file=HOW_KOD,yes,1,1,7,NO,no,no,,,,,,,no תודה רבה רבה על העזרה!!
  • התייעצות-שינויים רבים בבת אחת בקו

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    88 צפיות
    פ
    @שוקולית כתב בהתייעצות-שינויים רבים בבת אחת בקו: האם יש מקום שאפשר לנסות בו ולראות אם זה עובד, ורק אם כן לשנות בקו עצמו? אפשר להעתיק את כל השלוחות לתוך שלוחה פנימית עם קוד או שלוחה שרק אתה יכול לגשת אליה או שלוחה עם שם 00000 שהמספר שלך ינותב אליה אוטומטית, ושם לשנות מה שאתה רוצה ולבדוק שזה טוב
  • מה הכוונה ניתוב תורים-9/5/22, זה מופיע בלשונית יחידות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    84 צפיות
    ש
    כשרשום כך ניתוב תורים-5/100/1 זה אומר שהלקוח נכנס לשלוחה 1 או לשלוחה 5?
  • השמעת קובץ בינארי בפקודת read

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    129 צפיות
    ר
    @CUBASE תודה רבה
  • שלוחת הקלטות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    59 צפיות
    פ
    נפתר! ההגדרה בשורה מספר 3 לא הייתה נכונה זה היה אמור להיות זה copy_record_link=/1,/8/9
  • שאלה על מספר משנה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    179 צפיות
    פ
    @פלוס כתב בשאלה על מספר משנה: שיש לך עוד מספר למערכת... אפשר להגדיר שלוחה שתצנתק מהמספר הזה (אני לדוגמה משתמש עם זה להודעות חשובות) לפעמים המספר הראשי נתקע והמשנה עובד.... למי שחסמו לו את המספר הראשי יכול לקנות מספר משנה והקו שלו פתוח! שליחת קמפיין ממספר משנה שמי שמתקשר מהמספר משנה יופנה לשלוחה בתוך המערכת (וכך אפשר לעשות ניתוב ממערכת אחרת לתוך שלוחה במערכת שלך (פשוט עושים הפניה למספר משנה)) ואני בטוח שיש עוד מלא דברים שאני לא מכיר.......
  • 0 הצבעות
    13 פוסטים
    343 צפיות
    פ
    @פלוס אתה מקווה שלך זה גם יקרה?
  • ווירטואל פלוס יכול להיחסם???????

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    87 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    147 צפיות
    מ
    @מושקה תודה הסתדרתי
  • 0 הצבעות
    38 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    @עידו תודה רבה זה עובד לי מצוין
  • תקלה? קבצים שמע לא עולים למערכת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    108 צפיות
    פ
    @שמואל למה זה באנגלית? [image: 1761766105491-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2025-10-29-212432.png] כמובן שאני יכול לתרגם וכמובן שאני כבר יודע מה עושה כל כפתור אבל סתם עדיף שזה יהיה בעברית.....(כמו שהיה תמיד)