@CSS א. תשאל את הבינה מלאכותית שלך סתם, תסתכל כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/55/api-גישת-מפתחים-למערכות/3
ב. הבינה מלאכותית צריכה את האפשרות לשלוח בקשות לאנטרנט, אם היא לא יכולה לגשת לאנטרנט היא גם לא יכולה לשנות/ליצור שלוחות. עכשוי זה עוד יותר מורכב בגלל האימות הדו שלבי.
@איתי-כהן
@CUBASE כתב בקובץ של מנגינה של טקיוצ'ר:
משיקולים מסוימים החלטתי לסגור את המערכת לכמה חודשים, מצטער..
@CUBASE כתב בקובץ של מנגינה של טקיוצ'ר:
הייתי שמח להשאיר את המערכת פתוחה, אבל.. הקב"ה רוצה אחרת..
@CUBASE אצלינו השיחות מגיעות עם 00972 לפני המספר,
וזה גורף גורף לכל החברות והמספרים
ושוב-ימות המשיח אמרו שהם יכולים לסדר את זה בעלות, ואם יש לנו ידע עמוק במערכת נוכל לסדר את זה בעצמנו.
האם מישהוא יודע כיצד מסדרים את זה?
@lavitoren-הטי-ל העלאת קבצים מהמחשב לשלוחה מסויימת (באתר הישן):
א. לוחצים על העלה קובץ כעת נפתח חלון (שבאתר החדש כתוב עליו גרור קבצים לכאן)
ב. לוחצים על האובייקט המבוקש (רצועת השמע/וידיאו) וגוררים אותו תוך כדי לחיצה לחלון הנ"ל
ג. משחררים את הלחיצה כעת לוחצים על העלאה
ד. כאשר הסתיים ההעלאה (תוכלו לראות מתחת החלון כמה הועלה ומתי הושלם) דהיינו שבצד ימין מתחת לחלון כתוב העלאה הושלמה! ליחצו אישור
וכעת באם העליתם לשלוחת השמעת קבצים אוטומטית זאת תהיה ההודעה היותר חדשה שבשלוחה
באם זה תפריט זה יחליף את הודעת המערכת "תפריט אנא הקישו את מספר השלוחה" (M1000)
וכל מקום לפי העניין
@שוקולית כתב בהתייעצות-שינויים רבים בבת אחת בקו:
האם יש מקום שאפשר לנסות בו ולראות אם זה עובד, ורק אם כן לשנות בקו עצמו?
אפשר להעתיק את כל השלוחות לתוך שלוחה פנימית עם קוד או שלוחה שרק אתה יכול לגשת אליה או שלוחה עם שם 00000 שהמספר שלך ינותב אליה אוטומטית, ושם לשנות מה שאתה רוצה ולבדוק שזה טוב
@פלוס כתב בשאלה על מספר משנה:
שיש לך עוד מספר למערכת...
אפשר להגדיר שלוחה שתצנתק מהמספר הזה (אני לדוגמה משתמש עם זה להודעות חשובות)
לפעמים המספר הראשי נתקע והמשנה עובד....
למי שחסמו לו את המספר הראשי יכול לקנות מספר משנה והקו שלו פתוח!
שליחת קמפיין ממספר משנה
שמי שמתקשר מהמספר משנה יופנה לשלוחה בתוך המערכת
(וכך אפשר לעשות ניתוב ממערכת אחרת לתוך שלוחה במערכת שלך (פשוט עושים הפניה למספר משנה))
ואני בטוח שיש עוד מלא דברים שאני לא מכיר.......
@שמואל
למה זה באנגלית?
[image: 1761766105491-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2025-10-29-212432.png]
כמובן שאני יכול לתרגם
וכמובן שאני כבר יודע מה עושה כל כפתור
אבל סתם עדיף שזה יהיה בעברית.....(כמו שהיה תמיד)