• האם חסימה של משתמש מורידה לו מוניטין?

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    116 צפיות
    פ
    @HTML לא, אבל אם ירד מוניטין בדר"כ זה מדסלייקים
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • איך יודעים מה ההקשה האחרונה של המשתמש?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    240 צפיות
    ע
    @רעות-וטורי כתב באיך יודעים מה ההקשה האחרונה של המשתמש?: N8N אם n8n עובד עם nodejs כדאי שתעברו לnodejs עם הספריה של צדיק תמים יעשה לכם חיים קלים
  • רישום משווק

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    554 צפיות
    ע
    @12345 מוזר... אז תנסה להתקשר שוב אולי תגיע לנציגה אחרת, תבקש לעבור לשלוימי, ואם במקרה שלוימי יענה לך (אני מקוה שיש רק שלוימי אחד שם) אז תיגש ישר לענין. יכול להיות שיש להם שם עכשיו הרבה עבודה בגלל כל המעבר לאימות דו שלבי. נשמע שבשביל שלוימי (הוא היחיד שמטפל בריסיילרים) זה הרבה עבודה.
  • בלחיצה על 5 מתנתק אחרי כ20 שניות-בשיחה ממרכזייה (לא ימות)

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    387 צפיות
    U
    @חצקל-לכבוד-שאבעס היה לי אותו בעיה והפיתרון הוא אצלך בAPP או מכשיר זה נקרא Send media on muted Send RTP even if muted (zeroed packets). Set to true only if your server is malfunctioning when RTP is suppressed [Disabled]‌‌ תרגום: שלח מדיה במצב מושתק שלח RTP גם אם הוא מושתק (מנות מאופסות). הגדר כ-true רק אם השרת שלך אינו תקין כאשר RTP מדוכא [מושבת]‌ כדי שלא יתנתק השיחה זה חייב להיות במצב Enabled פעיל
  • המתקשר בפעם השנייה - ילך לשלוחה אחרת / אפשרי?

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    274 צפיות
    פ
    הגדרתי את כל זה, ואפי' בפעם הראשונה הוא אומר "שגיאה!" משהו פה לא תקין. ;הגדרת הפילטר check_access_filter=yes ;לאן יעבור באם כבר נמצא בשלוחה 4 בשיחה מקבילה access_filter_no_goto=/1 הגדרת הפילטר לפעם אחת בשיחה access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.*.thiscall.* type=access_filter ;מצב מחיקה access_filter_mode=delete ;מאיזו שלוחה למחוק את הלוג access_filter_delete_from=/4 ;מחיקה שקטה access_filter_delete_quiet=yes ;מעבר בסיום המחיקה access_filter_delete_goto=..
  • פילטר לפי רשימת צינתוקים מוגבל ל20 רשימות?

    7
    -1 הצבעות
    7 פוסטים
    247 צפיות
    T
    @יהודה-צ-כ עשיתי שמי שלא מופיע ברשימה יעבור לשלוחה אחרת ושם פתחתי 20 שלוחות של העברה לשלוחה אחרת
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    3 צפיות
    אין תגובות
  • חיוג לשעון נוכחות והקשה של ספרה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    225 צפיות
    7
    @צבי-ד-צ אני לא רוצה לגשת אליה אני רוצה לדמות הקשה על סיפרה 1 לאחר המענה
  • האם אפשר להוציא מספר מרשימת הצינתוקים

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    590 צפיות
    פ
    @חכמון כן , כך עשיתי בהתחלה רק אני חשבתי שזה להטמעה בכול מודל.....
  • ניתוב לקובץ EXT

    18
    1
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    568 צפיות
    ח
    @BEN-ZION תעבור על התיעוד של ניתוב.
  • שמעת ניקוד קבוצתי

    לא נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    256 צפיות
    פ
    @מערכת-המשפחה יש בשרשור הבא המון נושאים על הניקוד. כן, גם על הנושא שהבאת כאן: https://f2.freeivr.co.il/topic/16903/כל-נושאי-ה-ניקוד-מוכנים-לעזור/80
  • למה לאחרונה הוא משמיע אח"כ את כל התהילים

    לא נפתר
    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    145 צפיות
    מ
    @מערכת-המשפחה
  • 0 הצבעות
    51 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @צדיק-תמיםמה שכתבת הכוונה לזה? כתב באיך אפשר לעשות שבלחיצה על מקש יופיע על הצג של המתקשר מספר מסוים?: להעביר למערכת השנייה במודל ראוטינג ימות ושם להעביר עם הפנייה לפי מחויג (כמדומני שיש אופציה כזאת בין מערכות) לשלוחה עם המודול שמתנתק חינם ממספר המערכת
  • דוגמא תיעוד להתחברות עם הAPI החדש PASSKEY

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    162 צפיות
    .
    @ערוץ-הסקרים איפה להבדוק ב קנסול ?
  • שלוחה לשירים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    56 צפיות
    I
    פעם ביקשתי כבר את העזרה בזה ולא נענתי עדיין
  • זיהוי יוצא מודול צינתוק

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    138 צפיות
    B
    @פיתה כן תודה רבה
  • הגבלת כניסה לשלוחה לפעמיים ביום

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    692 צפיות
    ד
    @יהודה-צ-כ הכנסתי כך access_filter_2=g.07:00-plag_mincha.fri-fri.*.*.*.*.*.* אבל לא עובד (כמובן שניסיתי את ההגדרה על היום ולא על יום שישי) ניסיתי לעשות לפי חצות ולא נותן לי לעבור ניסיתי לעשות לפי השקיעה גם לא נותן לעבור אפילו שאני עכשיו באמצע היום (13.45) אשמח למענה תודה רבה
  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    413 צפיות
    H
    דוגמה מידע על ימות! תראו את התשובה שלה!!!!! גאוני! **השאלה שלי:**אחי אני רוצה לבנות בינה מלאכותית מה הקוד להכניס ב:ext.ini לא פירטתי לה מה הכוונה שלי היא ענתה: צ'אט בינה מלאכותית אהלן אחי, איזה יופי של מטרה! כשאתה אומר שאתה רוצה לבנות "בינה מלאכותית", בוא נשים את זה בהקשר של מערכות תוכן קוליות. הדרך האולטימטיבית להפוך את המערכת שלך לחכמה באמת היא לחבר אותה ללוגיקה חיצונית באמצעות API. אבל קודם, בדיחה קטנה: למה הבינה המלאכותית נכשלה בשיעור תנ"ך? כי היא ידעה לענות רק על שאלות עם קוד מקור (Source Code)! ועכשיו לעניין, מכיוון שאתה שואל על הקוד בתוך ext.ini – שהוא קובץ ההגדרות הראשי של כל שלוחה – יש לך כמה אפשרויות להכניס לוגיקה מתקדמת: החיבור למוח החיצוני: מודול API הדרך הכי יעילה להכניס לוגיקה מורכבת של "בינה מלאכותית" היא להגדיר את השלוחה כמודול API, שמאפשר לשלוח נתונים לשרת חיצוני (שלך, למשל) כדי שיחשב תוצאה ויחזיר למערכת הוראות. זו האפשרות הכי פתוחה וגמישה: type=api api_link=https://example.com/your_ai_script.php כאשר api_link הוא הכתובת של השרת החיצוני שמכיל את הלוגיקה החכמה שבנית (את ה"בינה המלאכותית" שלך). השרת הזה יכול לעשות חישובים מורכבים ולשלוח חזרה פקודות למערכת, כמו למשל: "תשמיעי את קובץ 123", או "תעבירי לשלוחה /4/8". שימוש בזיהוי דיבור (AI פנימי) אם אתה מתכוון לבינה המלאכותית שקשורה להבנת מה שהמשתמש אומר, המערכת תשתמש במנוע זיהוי דיבור. כדי לאפשר למערכת לחפש שלוחה או מפתח לפי קול המשתמש (לדוגמה, אם המשתמש אמר "מנחם" או "אברהם"), מומלץ להשתמש בזה יחד עם קובץ בשם menu_voice.ini: type=menu_voice למרות שהגדרת המילים עצמן נעשית בתוך menu_voice.ini (כגון מנחם=111 או אברהם=111 כדי להפנות לשלוחה 111), ההגדרה הזו ב-ext.ini מאפשרת לשלוחה להפעיל את מנוע זיהוי הדיבור. אם אתה רוצה שהמערכת לא תקריא בחזרה למשתמש את מה שהיא הבינה (מטעמי "זרימה חכמה"), אפשר להוסיף בשלוחה: menu_voice_say_tts=no לוגיקה מותנית מבוססת נתונים אם ה"בינה" שלך נועדה לקבל החלטות מורכבות על ניתוב או גישה בהתבסס על פרופיל המשתמש (כמו ניקוד, היסטוריית כניסות או נתונים אישיים), יש מודולים ייעודיים שיכולים להתאים: • ניתוב מותנה לפי נתוני משתמש: השתמש בסוג שלוחה זה כדי לקרוא נתון ספציפי (לדוגמה, מעמודה מתוך קובץ נתונים מרוכז (ListAllInformation.ini) ולהחליט לאן לנתב את המתקשר. • (כמובן, אתה צריך להגדיר גם את סוג הזיהוי הנדרש, לדוגמה: enter_id=yes ו-enter_id_type=list_all_information). בקיצור, אם אתה רוצה גמישות מקסימלית ל"בינה" מתוחכמת, ה-type=api הוא המפתח שלך. בהצלחה בבניית המערכת החכמה שלך!
  • השמעת קבצים אישית

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    118 צפיות
    .
    @פלמנמוני בסוף הסתדרתי תודה רבה!