@אליהו-קטורזה כתב באיך אני מגביל זמן כניסה למערכת? דחוף!!:
אני צריך שיוכלו להכנס למערכת שלי או לשלוחה בתוך המערכת רק בין השעות נגיד 7:30 עד 21:30 איך אני עושה זאת??
לא להקפיץ נושאים בזה אחר זה!!! זה ממש מפריע ובפרט שעניתי כבר!!!
@רבקה-מרודי כתב באני רוצה להחליף את השם שלי כאן במערכת לשם אחר:
זה קצת דחוףףףף לי מישהו יודע??????????????????
אין אפשרות רשמית, תפני לשמואל
shmuel@yemot.co.il
@חכמון כתב באיך עושים שלוחה שמפנה לקו אחר?:
@שוקולית אפשר רק בעלות יחידה לדקת שיחה,
מעוניינת?
תגדירי כך:
type=routing
routing_to_phone=0500000000
יתר ההגדרות כאן.
תודה גם לי