הסיסמא היא 000000, להעלות לשלוחה 1, ואני כבר ישלח לך קובץ אחר, כי הקובץ הזה כבר לא רלוונטי.
נ.ב. אם תוכל לשלוח לי צילומי מסך איך עושים את זה.
תודה, אברהם.
מצורף הקובץ.
להעלות לימות המשיח.docx
@avrham
תודה על העזרה
אבל אני לא מדבר על מודול פקס
אלא אם אני שולח למספר של המערכת עם קידומת של 153
זה נשמר לי במערכת בתיקיה בשלוחה הראשית FaxIn
אני צריך את מה שמגיע לתיקיה הזאת שישלח למייל שאני יגדיר
@אברהם-אברהם-0 נראה לי הכי פשוט לפתוח 4 שלוחות של השמע"ק שבכל אחד מוגדר קול אחר ולהשתיק את בשלוחה זו אין השמעות ולהגדיר אותם בשלוחה פנימית שהשלוחה לפניה היא מעבר לשלוחה ראשית וכל אחד יכנס לשלוחה שהוא רוצה לפי בחירתו בקול מסוים
@בסייעתא-דשמיא-0 ככל הנראה הבעיה היא עם הגדרות המסנן בגימייל לקבלת תווית "לטלפון"(אם זו התווית שהגדרת כטריגר).
תנסה לערוך את המסנן עבור התווית ואז יפתח חלון ובו אפשרות לערוך את הפרמטרים ולבצע חיפוש עבור בדיקת ההגדרות
לדעתי עדיף כמה שאפשר לצמצם את התווית על מנת לקבל את ההודעות החשובות באמת אז אם אתה מעוניין לקבל דווקא כשאתה מקבל הזמנה תנסה לקבוע קרטריונים בהתאם
בהצלחה!
@בסייעתא-דשמיא-0
אם תרצה לעבוד, אתה יכול להכין כמה שלוחות של קבלת נתונים [ואפשר להגדיר שהכל יישמר בתיקייה מסויימת] ולשרשר את העברת המאזין משלוחה לשלוחה