• הגדרת routing_ip

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    363 צפיות
    מ
    @מוטלה איזה נתון אני צריך להכניס במס' שלוחה האם שם משתמש או מספר נמל
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    207 צפיות
    A
    @33064325 תודה שהפנית לשם, לא ידעתי מזה והביא לי תועלת.
  • 2 הצבעות
    8 פוסטים
    266 צפיות
    ש
    @33064325 אמר בחדש ניהול שלוחות 'השמעת קבצים' החדש (באתר של חדרי הועידה): זה נראה שבהמשך יהיה אפשרות של עריכה ועוד
  • קובץ rating.ini

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    162 צפיות
    מ
    @WIZNITZ קובץ הדרוגים. למידע נוסף https://f2.freeivr.co.il/topic/12/השמעת-קבצים-דירוגים-rating
  • תקלה בנתוני האזנה בזמן אמת?

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    157 צפיות
    ש
    @mhl אצלי הכל תקין (יכול להיות שזה היה תקלה זמנית, אבל אני בדקתי עכשיו והכל תקין...)
  • עזרה בטרוויה

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    408 צפיות
    3
    @איש-יהודי-טוב לא אסור להזכיר את זה ביכלל פעם זה היה כתוב ברחל בתך הקטנה בחוקי הפורום, אח"כ זה נעלם משום מה, אבל החוק נשאר
  • במודול סקר החדש

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    143 צפיות
    Y
    @mgm-ivr בהגדרות של הסקר הישן יש seker_email_address=aaa@aaa.aaa שישלח למייל ו seker_email_name=אברהם איזה שם לכתוב במייל אולי יעבוד גם בחדש (תנסה, לא בדקתי)
  • נעילת שימוש ביחידות

    נפתר יחידות
    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    278 צפיות
    נ
    @שמואל לפעמים יש בעיות במדריכים, ובד"כ אני עצמי טועה בכמה הגדרות, אבל אפשר לעשות פילטר בזמן הבנייה שרק אני אכנס, וכך גם אם תהיה טעות לא יירדו לי הרבה יחידות. אכן זה לא כ"כ חשוב, אך רק רציתי לדעת אם יש כזה דבר... וגם אפשר להשתמש ברעיון של @33064325
  • העברת השיחה למספר של וירטואל פלוס

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    588 צפיות
    3
    @שלומל-ה תוכל אולי לבקש שיוסיפו לך זיהוי מיוחד לקו התוכן כך שתוכל להוציא שיחות ישר מהקו תוכן עם המספר של וירטואל
  • 0 הצבעות
    11 פוסטים
    420 צפיות
    3
    @raz05 אמר בשוב טריויה - יש אפשרות שמי שגמר את כל השאלות לא יוכל להכנס שוב?: @33064325 זו מערכת מדהימה למבחנים! ונראה לי שאנחנו בין הראשונים שמשתמשים בזה. עכשיו אנחנו רוצים טריויה אמיתית לא מבחן עם צבירת נקודות וכו' רק שלא יוכלו לענות פעמיים ואם נכנסים שוב - לא ישמיע שאלות שכבר נשאלו יש הגדרה כזו אבל היא לא עובדת תוכל לדבר איתו נראה לי שיש לו תוספות שיתאימו לךגם לניקוד וגם להודעות עידוד מיוחדות
  • הכנסת נתונים ב ListAllInformation בעמודה ספציפי

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    359 צפיות
    י
    @א-גוטן אפשרי ב API אם אתה בעוניין לשלם תוכל לפנות אלי 4244046@gmail.com
  • לא לשלוח מייל על הפעלת קמפיין

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    79 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה בפילטר-access_filter

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    384 צפיות
    3
    @dudu @עץ-השדה ואז מה יהיה בחודש הבא שימים 1 עד 7 כבר שונים? אני הצעתי לו להשתמש בזה https://f2.freeivr.co.il/post/57 כאן הוא יוכל להגדיר שבוע, אז נכון שזה שבוע לועזי אבל אפשר להוסיף גם שבכל יום שישי ומוצש עובר ל.. וכך זה פותר את הבעיה לגמרי
  • אין לי לוג API

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    131 צפיות
    שמואלש
    @mgm-ivr אמר באין לי לוג API: אני שולח לשרת ויש שגיאה בדרך כלל כאשר השרת מחזיר תווים לא חוקיים (json למשל) אז לא ישמר לוג.
  • העלאת קבצים - הקובץ לא עולה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    214 צפיות
    ש
    @מוטלה אמר בהעלאת קבצים - הקובץ לא עולה: @שושי-ו מה הסיומת של הקובץ? 40 MB בסוף בבוקר הוא עלה ...
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    218 צפיות
    מ
    @יהודי-פשוט-וטוב תעתיק לכאן את ההגדרות בשלוחה.
  • שאלות טריויה ע''פ הסדר- שייך?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    235 צפיות
    י
    אני חושב שזה יקל אם מישהו יעשה טבלה מסודרת עם כל המעלות והחסרונות שיש בכל מודול של מבחנים. או שימות המשיח יפתחו מודול שכולל את כל המעלות. בכל שלוחת מבחנים שאני יוצר אני שובר את הראש על מה אני יכול לוותר, ואיזה יתרון הוא בעדיפות ראשונה..
  • לא מוסיף לי 01 במודול תור החדש

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    220 צפיות
    ש
    @mgm-ivr אמר בלא מוסיף לי 01 במודול תור החדש: @שאול אמר בלא מוסיף לי 01 במודול תור החדש: queue_caller_id=customer_did אבל אני לא רוצה שיצלצל עם זיהוי המערכת לכן שאלתי אם יש בטעות עוד הגדרה כזו לא יודע, אצלי זה עובד
  • טריויה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    114 צפיות
    י
    ? יש תשובה?
  • הקלטה בשידור חי נמחק לגמרי!!!

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    137 צפיות
    א
    @dudu כעת הבנתי אז הם עידכנו וזה חשוב. תודה