• מעקב אחר כמות הדקות הנכנסות מכל מספר

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    717 צפיות
    3
    @מוטלה , טוב, נלך ללמוד אקסל. תודה על ההכוונה.
  • שמיעת כמות דקות בתפריט ניהול לא עובד?

    10
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    330 צפיות
    מתענייןמ
    @אלחנן1 אמר בשמיעת כמות דקות בתפריט ניהול לא עובד?: מחר בעז"ה תחזור האופציה עם שדרוג?
  • בעיה בהקלטת חדר ועידה עם צליל כניסה/יציאה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    286 צפיות
    ש
    @עץ-השדה אני שמתי לב עכשיו שברגע שאני מחליף את ההודעה הזו M1815 הוצאתם מחדר הועידה המערכת לא מגיבה לזה conf_bridge_exit=yes
  • תגובה על טעינת שמות זיהוי מספר אם שם במערכת

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    95 צפיות
    אין תגובות
  • הגדרות מבחן אמריקאי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    154 צפיות
    מ
    @אלישע-גולדבאום אין אפשרות. אתה יכול להגדיר שמיד אחרי בחירת תשובה ימשיך לשאלה הבאה examination_american_answer_client=no
  • הגדרת אורך הקלטה לא תקין

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    423 צפיות
    3
    @shz יכול להיות שנותן עד שיגדירו menu_record_options_5=noop אבל זה מסיים אוטומטי אחרי 10 שניות הוא כתב שכשכותבים 1200 זה נותן דקות ולא שניות
  • ועידה מוקלטת

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    356 צפיות
    D
    @דב-פאלי והיו וועידות? אולי תנסה לחפש בסל מחזור, לפעמים לא נשמר...
  • ListAllInformation.ini הוספת ערך במודול קבלת נתונים לקובץ

    57
    0 הצבעות
    57 פוסטים
    4k צפיות
    מ
    @kollel כן.
  • שמירת קבצים אוטומטית

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    190 צפיות
    א
    אין אפשרות אפשר דרך API עם שרת חיצוני
  • הקלטת שיעור בשתי שלוחות בו זמנית

    הועבר
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    491 צפיות
    ע
    @מנדי-ג-ייקובס א׳ יש את המודול ש @אהרן-שובקס בנה - https://f2.freeivr.co.il/post/29785 ב׳ אם שמים בנוסף לcopy link את ההגדרה hard_link=yes זה לא יימחק גם לאחר מחיקת המקור הגדרה נמצאת כאן (לפתוח בכרטיסייה חדשה)
  • בעינין הצינתוקים

    צינטוקים
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    463 צפיות
    א
    אצלי זה כמעט תמיד שולח שתי צינתוקים
  • חדר ועידה ללא מנהל

    נעול הועבר
    28
    0 הצבעות
    28 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    @eliyahu אמר בחדר ועידה ללא מנהל: אם המנהלים מאושרים (כלומר חתמו על טופס) אין מגבלה. (מכאן מגיע כל המחלוקות...) כפי שאומרת @raz05 אז אפשר גם יותר מ3 היא אמרה5 וגם 10 אז המחלוקת הסתימה ברגע זה
  • במודול digits=2

    נעול
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    514 צפיות
    ש
    @brochabar @ימהר-0 תודה רבה עזרתם מאוד
  • חדר ועידה

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    505 צפיות
    D
    @בן-זאב @בן-זאב אמר בחדר ועידה: הגדרתי שלוחה כשלוחת הפעלת השידור החי וזה לא עובד הגדרתי ככה - type=confbridge title=הפעלת השידור חי conf_bridge_type=speech conf_bridge_folder_to_play=7/3 conf_bridge_no_say_recording_number=yes conf_bridge_admin_no_ask=yes שים לב, הבעיה הייתה בשורה המודגשת, כדי שהשלוחה תהיה שלוחת ניהול חדר ועידה/שידור חי צריך לכתוב שיהיה סוג מנהל עם ההגדרה: conf_bridge_type=admin בהצלחה בפעם הבאה...
  • שמירה בתפריט הראשי

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    296 צפיות
    ד
    תודה רבה לכל המסייעים
  • עדכון כתובת המייל למספר וירטואלי [לסמס]

    הועבר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    433 צפיות
    ד
    @אדם-הראשון אמר בעדכון כתובת המייל למספר וירטואלי [לסמס]: אם מישהו יודע איך יש אפשרות לעדכן במערכת את כתובת המייל שלי. אשמח לתשובה כאן. תודה. בהגדרות של הוירטואל פלוס, בשלוחה סולמית בחיוג ישיר (אם זה וירטואל פלוס רגיל).
  • הסרה מרשימת הצינתוקים

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    509 צפיות
    ל
    @איש-ס אמר בהסרה מרשימת הצינתוקים: ואם אני מפנה לשלוחה של רשימת צינתוקים אבל לתוך שלוחה 2 שבשלוחה זה לא יעבוד, כמו שתנסה לעשות הפניה לשלוחה של הניהול, ושיגיע לשלוחה מסויימת בניהול, אי אפשר כי זה מוגדר כל עוד לא לחץ בפועל לא יקרה שום דבר, ובשלוחת צינתוקים אין עוד שלוחות רשמיות, ( אלא אם כן תפתח עוד שלוחה בתוך שלוחת הצינתוקים).
  • סיכום מודלים מעקב צינתוקים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    153 צפיות
    ל
    @mhl אמר בסיכום מודלים מעקב צינתוקים: יש ארבע אפשרויות של מעקב על כמות הנרשמים לצינתוקים מה לדעתכם עדיפ אפשרות 1 אפשרות 2 אפשרות 3 אפשרות 4 מה לדעתכם הכי טוב אפשרות ארבע זה רעיון מעולה עם התוספת של זה, לכאורה 2 ו3 זה אותו דבר..
  • מודול ראוטינג - מעבר לנציג הבא

    הועבר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    841 צפיות
    ח
    תעשה כמו שאמרת שיעבור משלוחה לשלוחה באם אין מענה! זאת אומרת בשלוחת המענה אחרון תעשה מודל אישורים ותחליף הודעות האישור, ומס' אישור, נרשמתם בהצלחה, לשקט כך ישלח אילך במייל את מס הטלפון ובנוסף שמירת לוג בשלוחה שמי שלא ענו בהצלחה type=approval_number say_approval_number=say_approval_no_number approval_number_type=always email_send=yes email_address=מייל@gmail.com email_name=לא ענו לשיחה הזאת נא לחזור approval_number_end_goto=/לאן לעבר בסיום approval_number_log.ini
  • במודול הפנייה לפי מספר מחוייג

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    285 צפיות
    D
    @שלמה1155 אם לא מגדירים פעם אחת בשיחה...