• איך להתחבר לגוגל וואויס Google Voice ?

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    3k צפיות
    9
    @שולי אמר באיך להתחבר לגוגל וואויס Google Voice ?: לחלופין אולי אפשר לעשות הפניית SIP/IAX/IP לטוויליו ואז להוציא שיחה לכל מקום בעולם (אני לא יודע אם קיים ואין לי נסיון בזה אך אני מאמין שזה אפשרי מכייון שטוויליו מאפשרת כמעט את כל הוויראציות האפשריות להוצאת שיחה) קצת נסיון יש לך אם Twilio ? (בדקתי את האתר, נראה מעניין, אפציות פתוחות, אני מאמין שאם אני ירצה, אני אוכל ללמוד את הענין) לא היה לי זמן עדיין
  • איכות שירים בקו

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    475 צפיות
    ק
    @שמואל אמר באיכות שירים בקו: @HMJE22 אמר באיכות שירים בקו: ובזמן הזה האיכות של הקבצים נהיים גרועים מאוד גם במחשב. בגלל שבשיחה יכול לעבור kb מסויימים מאד. לכן אין לי טעם להזרים לך בשיחה 320kb שבשיחה אתה לא מקבל רבע מזה. אז כמה מומלץ?
  • לאחרונה הוחלף הקול של גלעד לקול של אליק 2000 (עלמא רידר)

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    288 צפיות
    שמואלש
    @משתמש-API אמר בלאחרונה הוחלף הקול של גלעד לקול של אליק 2000 (עלמא רידר): ואם יש אפשרות להשתמש עם הקול של יעקב (עלמא רידר) כן. זה voice=Jacob
  • בקבלת נתונים שירשם בלי כלום

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    169 צפיות
    ע
    @מאיר-האלוף אין דבר כזה, אולי בהקלטה של מינימום ומקסימום שניה, אבל יש לך בשביל זה את מודול חלוקת אישורים
  • כניסה לפי?

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    492 צפיות
    מ
    @מוטלה אמר בכניסה לפי?: @מאיר-האלוף ממש לא מאיפה הבאת את זה? תכתוב כך: enter_id=yes enter_id_type=teudat_zehut את זה תוריד enter_id=yes enter_id_type=phone record_name=teudat_zehut ככה אמרת לי להוריד את כול הקודים ולהשיר את מה שאמרת לי?
  • עזרה באקסס

    13
    1
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    329 צפיות
    B
    @33064325 הא בסוף לא הפיתרון היה שבגלל שהאקסס לא טעם אם גירסת האופיס במחשב יתכן שלא עבד אז ניסיתי להוריד את הקסס של הגירסה של המחשב אבל מסתבר שלגירסה של אופיס שלי אין ביכלל אפשרות לאקסס (כך נראה לי) הגירסה של המחשב שלי זה 2013 32 סיביות
  • איך אני מחליף את עמודה המידע שהתקבל

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    307 צפיות
    3
    @מאיר-האלוף זוהי שאלה ששייכת לכאן @ניהול
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    205 צפיות
    H
    @33064325 אמר ב''הגבלת כמות הכניסות לשלוחה'', מתאפס כל יום הספירה? (של הכניסות) כלומר--: @HMJE22 @בן-זאב בקבלת הקלטות ונתונים אין אפשרות כזו, אפשר באקסס פילטר type=access_filter access_filter_8=h.*.*.*.*.*.*.10.1d. access_filter_yes_goto=/2 access_filter_no_goto=/3 באקסס פילטר אפשר לעשות רק לכל מאזין, שכל מאזין לא יוכל להכנס יותר מ10 פעמים, אבל @בן-זאב רוצה שכללי לא יוכלו להכנס יותר מ-10 פעמים לשלוחה, וזה א"א באקסס פילטר... ובקבלת הקלטות ונתונים אפשר לעשות - אם אני זוכר - לא בדקתי עכשיו, עושים שלוחת קבלת הקלטות ונתונים, בלי שאלות בכלל ושיעבור לשלוחה הרצויה, (או שיכול להיות שצריך לפחות שאלה אחת, לא זוכר), ומגדירים שיוכלו להרשם רק עד 10 אנשים, בשניה ש10 משתמשים נכנסו לשלוחה, השלוחה פשוט ננעלת, ושם יש אפשרות לעשות שיתאפס כל יום מחדש...
  • הגבלת אורך שיחה

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    899 צפיות
    3
    @shz enter_id=yes enter_id_type=phone זה הגדרה שיכנס לפי טלפון רגיל זה יהיה תקף לאותה שלוחה בלבד. אני מתכוין עד לפעם הבאה שיהיה מוגדר ID אחר תוכל אולי להשתמש בזה https://f2.freeivr.co.il/post/1952 אם זה לא עזר לך אשמח לתת לך שירות בתשלום - זה דורש ללמוד יותר טוב את מבנה המערכת ivr.8480381@gmail.com
  • פתיחת קובץ נתונים HTML בצורה הכי מדויקת

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    289 צפיות
    ל
    @יהודיה אמר בפתיחת קובץ נתונים HTML בצורה הכי מדויקת: לא עולה לי בכלל. גם הכותרות משובשות המרתי את הקובץ לפי כל הכללים שכאן: https://f2.freeivr.co.il/topic/5/הגדרות-כלליות-לניהול-מערכת-טלפונית/39?_=1605430931592 ועדיין לא יוצא לי טוב... בלי כותרות, ובלי הרבה נתונים שיש לי בHTML... [image: 1605432353435-a039fb89-b330-4180-96f1-3f38ebfb843c-image.png] את לא חסה על פרטיות האנשים שכתובים שם ????
  • בקבלת נתונים שירשום איזה מספרמ תז זהות אישרו איך לעשות

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    271 צפיות
    3
    @מאיר-האלוף אני מציע שלא תשאל שאלות לפני שתעבר ביסודיות על אינדקס הקישורים ועל המודולים העיקריים , פשוט בסבלנות לאט לאט כמו שכולנו עשינו ....... https://f2.freeivr.co.il/post/2
  • הודעה יומית בטקסט

    הועבר
    38
    0 הצבעות
    38 פוסטים
    2k צפיות
    3
    @כבוד-הרב &"="
  • השמעת הודעות אישיות |איך עושים את זה?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    441 צפיות
    מ
    @שלמה1155 אמר בהשמעת הודעות אישיות |איך עושים את זה?: @מאיר-האלוף אצלנו אומרים תודה ככה במקום הנכון זה אצלכם אצלינו גם אומרים בפה מלא תודה וגם נותנים הרבה
  • שמיעת הודעה "יש לך הודעה אישית חדשה"

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    948 צפיות
    H
    לכל המעוניין העלתי את ההגדרות כאן לתגובות בנושא, ולכל הערה והארה בענין, ניתן להגיב כאן בהצלחה
  • נושא זה נמחק!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    7 צפיות
  • טריוויה

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    454 צפיות
    3
    @עידן לא! אבל אני מכיר את זה
  • מה הדרך הכי קצרה להוספת ערך בקובץ הלוג

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    294 צפיות
    3
    @OBYEKTIV לא בשביל זה לא צריך 30 שעות אלא בשביל להכיר את כל המערכת הזו שכוללת המון פונקציות רק בשביל שינוי קטן תוכלי לפנות אלי במייל ivr.8480381@gmail.com
  • צבירת נקודות דוח נפרד לכל שלוחה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    395 צפיות
    3
    זה נמצא בתוך תיקיית points @OBYEKTIV בטעות כתבתי באנגלית צריך לחפש שם
  • אשמח לעזרה - קובץ של שמות המאזינים

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    144 צפיות
    3
    אם תצטרך עזרה ivr8480381@gmail.com
  • מהירות השמעה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    311 צפיות
    אין תגובות