• שלוחת examination_american - הקראה חוזרת של השאלה והתשובות

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    234 צפיות
    O
    @שושי-ו כמדומני לוחצים 5 וזה משמיע שוב
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    4 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    6 צפיות
    אין תגובות
  • תוצאות סקר - אחוזים בלבד

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    294 צפיות
    א
    @dudu שלחתי לשרות לקוחות. זה תקלה כשמגדירים say_participants=no ו-say_results=percentage ביחד, או say_results=amount הוא אומר "כמות המשתתפים בסקר" וניתק השיחה.
  • הפעלה מהירה קמפיין, להיכן ללכת כשלא אושר קמפיין

    20
    1 הצבעות
    20 פוסטים
    644 צפיות
    3
    @יעקב-ב את שלוחה 3 שבתוכה שלוחה 7 תגדיר ככה type=go_to_folder go_to_folder=... במקום הנקודותיים תכתוב את השלוחה שאיליה אתה רוצה שיעברו ואם שלוחה 3 חשובה לך תעשה עוד שלוחה בתוך שלוחה 7, ושם תכתוב את ההגדרות שלהפעלת קמפיין ואת שלוחה 7 תגדיר בתור type=go_to_folder go_to_folder=... ותשנהא את הניתוב בשלוחה של ההקלטות לעבור לשלוחה הפנימית בהצלחה
  • חיבור צאט לIVR

    נעול
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    251 צפיות
    א
    @מאיר-האלוף לא נראה לי שאפשרי כזה דבר
  • טופס הצבעה על פיתוחים

    הועבר
    12
    2 הצבעות
    12 פוסטים
    941 צפיות
    א
    @גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר בטופס הצבעה על פיתוחים: @איש-יהודי-טוב כמה שאלות יש עכשיו? 1 @גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר בהצבעה על בקשות לפיתוח: הצעה לפיתוח שיהיה אפשרות לעלות קובץ tts לשלוחת טריוויה תודה 2 @533125633 אמר בהצבעה על בקשות לפיתוח: בחירת קובץ לפי כותרת כשנכנסים לשלוחה יקריא את הכותרות=מס' קובץ 3 @גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר בהצבעה על בקשות לפיתוח: עוד פיתוח שיהיה אפשרות לפתוח מערכת משפחתית דרך האתר כמו בקול קשר וכן לפתיחת מערכת תוכן דרך האתר
  • תקלה בחשבון הדקות הנכנסות?

    הועבר
    7
    2 הצבעות
    7 פוסטים
    494 צפיות
    א
    @ימות-המשיח
  • פילטר לפי ID (כל הסוגים) בהרשמה אוטומטית

    11
    4 הצבעות
    11 פוסטים
    1k צפיות
    3
    @דוד @dudu @מוטלה @עץ-השדה זה יכול גם לשמש כרשימה לבנה לפי ID או רשימה שחורה לפי EnterID
  • האם יש דרך לשנות קובץ שאינו קובץ שמוגדר במערכת?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    182 צפיות
    מ
    אפשר לבצע את זה על קבצים שלא של ימות? לנו זה הודיע על שגיאה.
  • הקלטה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    210 צפיות
    י
    @מישהו-נורמלי עיין כאן link text
  • העברת הקלטה לכמה שלוחות

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    409 צפיות
    א
    @LEVI770 אמר בהעברת הקלטה לכמה שלוחות: @אלחנן-ת אמר בהעברת הקלטה לכמה שלוחות: @LEVI770 אמר בהעברת הקלטה לכמה שלוחות: תגובה: העברת קבצים מיד לאחר הקלטתם להכפיל את ההגדרה ולשים שלוחה אחרת, או לשים פסיקים בין שלוחה לשלוחה? אתה מתכוון לזה ? לא ממש, ראה כאן איך שהבנתי אתה רוצה להקליט הודעה ושתועתק אוטומטית בשמירת ההודעה למספר שלוחות של השמעת קבצים? א"כ זה מופיע בקישור שצירפתי לעיל
  • שאלה למשתמשי שרת פרייווט

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    275 צפיות
    ק
    @שמואל אמר בשאלה למשתמשי שרת פרייווט: ההמרה לogg מתבצעת על מנת לחסוך משאבים. יתכן שכיום אין המרה בשרתי הפריווט, זה ממש לא מחייב שזה ישאר ככה. יתכן וגם בשרתי הפריווט יבוצע המרה של קבצי wav לogg. אולי שיוקלט ישירות בפורמט הזה?
  • שינוי המספר שממנו הוקלטה ההודעה

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    602 צפיות
    ל
    @מאיר-האלוף אמר בשינוי המספר שממנו הוקלטה ההודעה: יש לי שלוחה 1 ובתוכה יש קובץ 009 ואני רוצה שמי שיקישו על מספר למשל 7 ישמעו את המספר שממנו הוקלטה הודעה לא כאן הבעיה שלי אני רוצה שבמקום שיגיד את מי שהקליט את ההודעה אלא מספר אחר איך אפשר לעשות פשוט מאוד, תקליט הודעה במקום אחר במערכת מהמספר שאתה רוצה שישמעו. ואז תחליף אותו בקובץ txt שבשלוחה שאתה רוצה שישמעו מהמספר הטלפון שאתה רוצה. אתה יכול לשנות לו את השם לפי איזה קובץ שאתה רוצה..
  • שינוי המילה מינוס בצבירת נקודות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    161 צפיות
    מ
    @33064325 אמר בשינוי המילה מינוס בצבירת נקודות: המספרים לא ניתן לשנות??? חבל למה לא נותנים גם מינוס??
  • 1 הצבעות
    13 פוסטים
    627 צפיות
    י
    גם לי לא עובד
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    283 צפיות
    מ
    @מוטלה אמר בבקבלת נתונים איך כותבים כמה ערכים על הודעה אחת ??: @מאיר-האלוף ההגדרה של הנקודות היא לא ערך, היא הגדרה נפרדת. כדי שיאמר מלפפונים, תחפש בערך הרביעי את ההגדרה TTS או File בשביל קבלת נקודות תראה את ההגדרה כאן @מוטלה אמר בבקבלת נתונים איך כותבים כמה ערכים על הודעה אחת ??: @מאיר-האלוף ההגדרה של הנקודות היא לא ערך, היא הגדרה נפרדת. כדי שיאמר מלפפונים, תחפש בערך הרביעי את ההגדרה TTS או File בשביל קבלת נקודות תראה את ההגדרה כאן @מוטלה אמר בבקבלת נתונים איך כותבים כמה ערכים על הודעה אחת ??: @מאיר-האלוף ההגדרה של הנקודות היא לא ערך, היא הגדרה נפרדת. כדי שיאמר מלפפונים, תחפש בערך הרביעי את ההגדרה TTS או File בשביל קבלת נקודות תראה את ההגדרה כאן טוב אבל איך עושים שתי ערכים על אותה שאלה??
  • הודעות מערכת של מודול צינתוקים החדש

    הועבר
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    823 צפיות
    M
    @מאיר-האלוף שלחתי לך למיל את הקובץ הסתבכתי עם הצילום מסך
  • זיהוי יוצא בIAX

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    162 צפיות
    שמואלש
    @brochabar אפשרי להגדיר זיהוי יוצא אחר, אבל זה חייב להיות מספר משני במערכת. זה מול שירות הלקוחות, זה הגדרה ביוזר עצמו.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    292 צפיות
    ש
    https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=0799000000:1234&what=ivr2:/004.tts&contents=טקסט מוגדר מראש