• API של שליחת קמפיין SMS

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    499 צפיות
    ש
    @שמואל אמר בAPI של שליחת קמפיין SMS: @שואל-ברצינות מה זה הכתובת הזו? זה לא הapi. אולי האתר עובד עם זה, ואגב, זה נראה שvalidate אמור להיות 0. בכל אופן, לא נראה לי שיש api רשמי להפעלת קמפיין סמס. אפשר לשלוח ללקוח ספציפי סמס, אבל לא להפעיל קמפיין ככה זה נראה עם validate=0: {"responseStatus":"ERROR","message":"API call failed HTTP code :HTTP\/1.1 200 OK [[{\"success\":false,\"Message\":\"Balance not available\"}]]"} ועם validate=1: {"responseStatus":"OK","sendCost":0.1,"recipients":1,"validate":true} [בקשה ללא טוקן - כשהדפדפן פתוח במקביל על האתר] ואגב, במודל הזה, האם יש אפשרות שישלח את הודעת ה-SMS של הקמפיין כברירת מחדל ? (או להגדיר הודעה משותפת לכמה (או לכל) המספרים)
  • השלוחות למנהלים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    164 צפיות
    D
    @מאיר-רוזנטל תעשה חיפוש בהגדרות המערכת של המילה "ניהול" או "שלוחת ניהול" (נראה לי שכדאי להעביר את השאלה הזו לעזרה למתחילים)
  • על GPS שמעתם

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    229 צפיות
    א
    @מאיר-רוזנטל אמר בעל GPS שמעתם: @דורש-3 הסתכלתי אז תעשה ככה
  • מהירות ההשמעה ודוחות יומיים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    244 צפיות
    D
    @רחלוש אמר במהירות ההשמעה ודוחות יומיים: אם רוצים דוח האזנה איפהצריך לשים את ההגדרה: log_playback_play_stop=yes בכל קובץ השמעה או ב IVR? אם רוצים שישפיע על כל המערכת מגדירים ב ivr, אם רוצים רק בשלוחות מסויימות, אז רק בהן. אם רוצים שיהיה ברוב השלוחות ורק בשלוחות מסויימות לא, אפשר להגדיר ב ivr ובאותן שלוחות שלא רוצים להגדיר: log_playback_play_stop=no
  • שלוחות של 2 מספרים (digits=2)

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    848 צפיות
    מ
    @דורש1 עם מה ש @dudu היקר הביא כאן אתה יכול לעשות את זה בקלות! תעלה את הקובץ לשלוחה 1 שתחת התפריט הראשי למשל. תכין קובץ אקסל, בעמודה ראשונה את מקום הקובץ, עמודה שניה את שם הקובץ, עמודה רביעית שוב את שם הקובץ, תריץ את זה על כמות שורות כמספר השלוחות, מה שנשאר לך זה למלאות בעמודה השלישית את מספרי השלוחות להעתקה. אח"כ אתה מעלה את זה לאקסס ביבוא נתונים ועובד לפי ההוראות! פשוט וקל!
  • סדר השמעת הקבצים בשלוחת השמעת קבצים

    הועבר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    465 צפיות
    D
    @mf מה הכוונה אין? העלית קובץ שמע וקראת לו M1032 ולא שומעים אותו?
  • בהעברה לפי רשי"ת כהטמעה האם אפשר??

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    343 צפיות
    H
    @מאיר-האלוף ההגדרה הזאת אם הוא קיים וחסום check_template_filter_3_blocked_go_to=/ וההגדרה הזאת אם הוא לא קיים check_template_filter_3_none_go_to=/
  • שלוחה

    הועבר
    11
    1
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    570 צפיות
    ד
    @brochabar איפה הקובץ. סליחה על החפירה
  • יש אפשרות שכל אחד יוכל להתקשר למספר אישי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    135 צפיות
    ד
    @שמחה-מדיה אולי זה
  • שליחת דו"ח נוכחות למנהל חדר הועידה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    325 צפיות
    פ
    @עץ-השדה אמר בשליחת דו"ח נוכחות למנהל חדר הועידה: @פיתרון אמר בשליחת דו"ח נוכחות למנהל חדר הועידה: כי אני רוצה שישלח לכל מנהל חדר ועידה למייל שלו. (רמי"ם שונים) תגדיר בIVR רק את השורה conf_bridge_send_mail=yes אבל לא חושב שזה מה שיפתור את זה... כבר תקופה לא עובד לי בכלל! לא יודע למה, אחד עובד פיקס ואחד בכלל לא. מוזר מאד
  • בעיות במודול send_fax קבלת פקס ע"י המערכת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    144 צפיות
    אין תגובות
  • הקלטה לכמה שלוחות יחד

    הועבר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    536 צפיות
    מ
    @אהרן-שובקס פיתח כזה דבר תסתכל כאן
  • בלוגפון

    הועבר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    301 צפיות
    י
    @WIZNITZ אמר בבלוגפון: רשימה של חמישים מינימום חמישים.
  • שיוך מספרים חדשים למערכת קיימת

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    795 צפיות
    ש
    אוקיי ואז? פשוט לפני שתקנה. תקנה את זה דרכם בתמורה שיכניסו את זה לשם... עריכה עכשיו אני רוצה שעל זה בדיוק מחבר השרשור דיבר...
  • איך לחבר חדר ועידה גם לAPI שיהא משולב

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    191 צפיות
    ע
    @kollel אין דרך חוץ משיחת ועידה פיזית בטלפון שלך או פיתוח אישי שיאפשר בשלוחת api שלך שיחת ועידה - אפשרי, כמדומני שכך @111 עובד
  • העברה לשלוחה אחרית

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    205 צפיות
    פ
    @הפצת-התורה אם כל הכבוד לוותק שאלה כזו שייכת לקטגוריית המתחילים ולא לכאן ולעניינו עי' כאן ולהבא חיפוש קטן בהגדרות מתקדמות לפני ששואלים לא יזיק לאף אחד
  • הרמת אצבע - חדש

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    203 צפיות
    6
    @אבגדה אמר בהרמת אצבע - חדש: תגובה: הרמת אצבע בחדר ועידה ראיתי שנכנס הרמת אצבע. איך המורה יודע מי מחכה ופותח אותו? בינתיים אין בכלל אפשרות לפתוח דיבור למשהו ספציפי
  • צפייה בכמות המאזינים לכל קובץ

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    410 צפיות
    פ
    @mhl ותכניס את ההגדרות האלו
  • השמעת אורך הקובץ במהלך האזנה בהקשה על מקש מסוים

    הועבר
    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    י
    אתה יודע אולי מה ההגדרה שישמיע רק אורך הקובץ בלבד ולא היכן הקובץ נמצא וכל הסיפורים, רק אורך
  • תזמון של החלפת הודעת מערכת-?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    284 צפיות
    מ
    @איש-יהודי-טוב תודה אבל זה לא טוב לי אני צריך שמתאריך מסוים תתחלף ההודעה