• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    liy
    30
    177
    11001
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב
      בוס @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי

      @צדיק-תמים כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

      @Liy
      https://github.com/ShlomoCode/get-list-files-ym

      זה חסום בנטפרי, משהו יכול לומר מה זה?

      L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • L
        Liy @בוס נערך לאחרונה על ידי

        @בוס כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

        @צדיק-תמים כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

        @Liy
        https://github.com/ShlomoCode/get-list-files-ym

        זה חסום בנטפרי, משהו יכול לומר מה זה?

        למה חסום?!
        אני בנטפרי וזה פתוח.
        אין מצב שנטפרי יחסמן את האתר הזה, זה אתר בסיס למתכנתים.

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב
          בוס @Liy נערך לאחרונה על ידי

          @Liy אולי זה קשור לאיזה "קהילה" נמצאים בנטפרי?
          (אני פשוט נמצה בחדר מחשבים)
          גה.png

          L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • L
            Liy @בוס נערך לאחרונה על ידי Liy

            @בוס כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

            @Liy אולי זה קשור לאיזה "קהילה" נמצאים בנטפרי?
            (אני פשוט נמצה בחדר מחשבים)
            גה.png

            נכון, קשור.
            מעניין למה הם סגרו את זה..

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • L
              Liy נערך לאחרונה על ידי

              על מנת שנוכל לפרסם את המערכת לכולם, אשמח שיפנו אלי בפרטי 10 משתמשים שמעונינים להצטרף לגרסת בטא, בכדי לבדוק את המערכת ולהציע שיפורים.
              המעוניינים ניתן לשלוח מייל לכתובת ym@liy.ovh

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ש
                שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                רק היום נודע לי מהאפשרות הנפלאה הזאת, וחבל שאין איזה שם משתמש וססמא לכל מחשב כי אני הרבה פעמים עובר ממחשב למחשב ולפעמים גם בחדר מחשבים.
                וגם חבל שא"א להעתיק שלוחה ביחד עם כל התתי שלוחות.
                תודה רבה

                ש L 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש
                  שלומל'ה @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                  @שלומל-ה
                  וגם משום מה לא הופיעו לי כל השלוחות של המערכת, וממש חשוב לעשות שם חיפוש לכל המאות שלוחות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • L
                    Liy @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                    @שלומל-ה כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                    רק היום נודע לי מהאפשרות הנפלאה הזאת, וחבל שאין איזה שם משתמש וססמא לכל מחשב כי אני הרבה פעמים עובר ממחשב למחשב ולפעמים גם בחדר מחשבים.
                    וגם חבל שא"א להעתיק שלוחה ביחד עם כל התתי שלוחות.
                    תודה רבה

                    בגרסא החדשה הכניסה מתבצעת עם שם משתמש וסיסמא.

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש
                      שלומל'ה @Liy נערך לאחרונה על ידי

                      @Liy ומתי יעודכן?

                      L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • L
                        Liy @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                        @שלומל-ה כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                        @Liy ומתי יעודכן?

                        https://f2.freeivr.co.il/post/100253

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • L
                          Liy נערך לאחרונה על ידי

                          שימו לב!

                          עדכון הגרסא פורסם בס״ד, כל הפרטים בפוסט הראשון.

                          שימו לב! ייתכנו באגים במערכת, בבקשה מכל אחד שמוצא באג למלאות טופס יצירת קשר באתר.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • W
                            WIZNITZ מומחה נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                            @Liy תודה רבה על המערכת הנפלא
                            בקשה אחת

                            • להוסיף אפשרות של הוספת מספר חדש ל-ListAllInformation
                              (לפי הנתונים שיש במערכת)
                            L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • L
                              Liy @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי Liy

                              @WIZNITZ כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                              @Liy תודה רבה על המערכת הנפלא
                              בקשה אחת

                              • להוסיף אפשרות של הוספת מספר חדש ל-ListAllInformation
                                (לפי הנתונים שיש במערכת)

                              מספיק לשלוח פניה באתר, אני רואה גם כשאני לא מגיב..

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • M
                                MGM IVR מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                אני מנסה ליצור חשבון עכשיו, האתר לא מגיב נשאר על יוצר חשבון.... כמה דקות כבר

                                L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • L
                                  Liy @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

                                  @MGM-IVR כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                  אני מנסה ליצור חשבון עכשיו, האתר לא מגיב נשאר על יוצר חשבון.... כמה דקות כבר

                                  תרענן, לפעמים יש בעיות באימות של הקאפצ׳ה, שאין תגובה מגוגל.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • שמואל
                                    שמואל @Liy נערך לאחרונה על ידי שמואל

                                    @Liy כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                    האתר מאובטח ברמה גבוהה, כל סיסמא עוברת הצפנה ונשמרת במסד נתונים מבלי יכולת שלנו לפענח את הסיסמא.

                                    אני מנסה להבין על איזה סיסמאות אתה מדבר.
                                    אם אתה מדבר על הסיסמאות של המשתמשים שאתה רושם לאתר שלך - את מי הסיסמה הזו מעניינת...
                                    אבל אם אתה מדבר על הסיסמאות של המערכות הטלפוניות שהמשתמשים מכניסים אצלך באתר - זה לא ממש הגיוני.

                                    אז הנושא צריך ביאור..

                                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                    M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • M
                                      MGM IVR מומחה @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                      הוא פונה אל https://call2all.co.il/ym/api/GetSession ואז השרת נתקע על CORS .
                                      אז לא יודע מה הוא עושה הלאה עם הטוקן,
                                      לכאורה הוא שומר טוקן, ומשתמש בו כל שעה שלא יפוג.

                                      למרות שתכלס הוא שומר סשן..
                                      אבל זה לא הסיסמה עצמה,
                                      אולי לזה הוא התכוון

                                      שמואל L 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • שמואל
                                        שמואל @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי שמואל

                                        @MGM-IVR כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                        לכאורה הוא שומר טוקן, ומשתמש בו כל שעה שלא יפוג.

                                        זה לא ככה, זה גם רעיון מחריד, אבל במקרה שלנו יש פניה ל https://ysm.liy.ovh/api/systems להוספת/קבלת המערכות וזה נשלח ומתקבל ב plen text לכל דבר, ולא ברור לי באמת איך אפשר "להצפין" את זה כל עוד צריך לפנות עם זה באתר...

                                        @MGM-IVR כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                        למרות שתכלס הוא שומר סשן..

                                        מה זה לשמור סשן? הפניה שאמרת שהוא פונה ל GetSession זה רק כדי לבדוק שהמערכת תקינה. אין לזה משמעות בחלק של ה"סשן". זה כמו לעשות Login...

                                        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                        M L 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • M
                                          MGM IVR מומחה @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                          @שמואל כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                          @MGM-IVR כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                          לכאורה הוא שומר טוקן, ומשתמש בו כל שעה שלא יפוג.

                                          זה לא ככה, זה גם רעיון מחריד, אבל במקרה שלנו יש פניה ל https://ysm.liy.ovh/api/systems להוספת/קבלת המערכות וזה נשלח ומתקבל ב plen text לכל דבר, ולא ברור לי באמת איך אפשר "להצפין" את זה כל עוד צריך לפנות עם זה באתר...

                                          זה נעצר לי עם שגיאת cors כפי שציינתי אז הוא לא המשיך לשלב שהוא שולח אליו את הנתונים , עכשיו ריעננתי ריענון קשיח , וראיתי באמת את השלב שדיברת עליו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • L
                                            Liy @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                            @שמואל כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                            @MGM-IVR כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                            לכאורה הוא שומר טוקן, ומשתמש בו כל שעה שלא יפוג.

                                            זה לא ככה, זה גם רעיון מחריד, אבל במקרה שלנו יש פניה ל https://ysm.liy.ovh/api/systems להוספת/קבלת המערכות וזה נשלח ומתקבל ב plen text לכל דבר, ולא ברור לי באמת איך אפשר "להצפין" את זה כל עוד צריך לפנות עם זה באתר...

                                            @MGM-IVR כתב בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                            למרות שתכלס הוא שומר סשן..

                                            מה זה לשמור סשן? הפניה שאמרת שהוא פונה ל GetSession זה רק כדי לבדוק שהמערכת תקינה. אין לזה משמעות בחלק של ה"סשן". זה כמו לעשות Login...

                                            זה עובד כך,
                                            הלקוח נכנס לחשבון שלו, ונשמר בזכרון של הדפדפן plain של הסיסמא שלו כאשר הוא פונה ל /systems נשלח גם header עם הplain שלו, הסיסמא של כל מערכת נשמרת מוצפנת בשרת עם מפתח פרטי שהוא בעצם הplain של הסיסמא שלו.
                                            באובייקט של המשתמש הסיסמא של המשתמש נשמרת מגובבת לא כplain.

                                            שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון