• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השאלה של הסקר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    27 פוסטים 3 כותבים 1.4k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יב
      נערך לאחרונה על ידי

      אני מנסה ליצור סקר דרך מודול סקר החדש - seker_questions.
      ואני לא הבנתי - דבר פשוט - איך אני מעלה את ההקלטה של השאלה ?

      ב מתענייןמ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ב מנותק
        בוס @יב
        נערך לאחרונה על ידי בוס

        @יב דרך הניהול הרגיל במאפיינים.
        מה שאתה צריך להגדיר זה רק את סוג השלוחה, שאר ההגדרות (וכן הקלטת השאלות) יש בניהול.

        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י מנותק
          יב @בוס
          נערך לאחרונה על ידי

          @בוס הכוונה דרך הטלפון?
          אבל אני רוצה לעשות את זה דרך המחשב (יש לי הקלטות להעלות מהמחשב). - איך עושים את זה?

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב מנותק
            בוס @יב
            נערך לאחרונה על ידי

            @יב תקליט דרך הטלפון, ואז תראה באתר לאן ההקלטות נכנסו, ואז תוכל להחליפם.

            י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • י מנותק
              יב @בוס
              נערך לאחרונה על ידי

              @בוס ואין הגדרות מסודרות?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מתענייןמ מחובר
                מתעניין @יב
                נערך לאחרונה על ידי

                @יב כתוב שם
                @שמואל כתב במודול סקר החדש - seker_questions:

                קובץ של שאלה ראשי נמצא בשלוחה בתיקייה בשם {מספר שאלה} קובץ בשם Q.wav

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י מנותק
                  יב @מתעניין
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מתעניין ניסיתי להכניס קובץ q, וכן קובץ q1, ללא הצלחה.
                  גם ניסיתי ליצור תיקייה בשם 1 - ובתוכו הקבצים האלו, ולא הצלחתי.

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יב @בוס
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @בוס כתב בהשאלה של הסקר:

                    @יב תקליט דרך הטלפון, ואז תראה באתר לאן ההקלטות נכנסו, ואז תוכל להחליפם.

                    איך אני מגיע לשם דרך הטלפון.
                    לצערי, אני ממש לא מתמצא בניהול הטלפוני.

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ב מנותק
                      בוס @יב
                      נערך לאחרונה על ידי בוס

                      @יב כתב בהשאלה של הסקר:

                      @מתעניין ניסיתי להכניס קובץ q, וכן קובץ q1, ללא הצלחה.
                      גם ניסיתי ליצור תיקייה בשם 1 - ובתוכו הקבצים האלו, ולא הצלחתי.

                      צריך אות גדולה Q

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ב מנותק
                        בוס @יב
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יב כתב בהשאלה של הסקר:

                        איך אני מגיע לשם דרך הטלפון.
                        לצערי, אני ממש לא מתמצא בניהול הטלפוני.

                        נכנס לניהול> 2> מספר שלוחה> 0

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • י מנותק
                          יב @בוס
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @בוס כתב בהשאלה של הסקר:

                          @יב צריך אות גדולה Q

                          כך עשיתי.

                          י ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            יב @יב
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @בוס ניסתי להעלות שאלה דרך הטלפון, וראיתי שזה כמו שעשיתי בהתחלה דרך הטלפון.
                            אולי ידוע לך, מה לא עשיתי טוב?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ב מנותק
                              בוס @יב
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יב נתחיל שלב שלב:
                              א. פותחים תיקייה שהשם שלה היא מספר השאלה.
                              ב. לתיקיה זו מכניסים את קובץ השאלה בשם Q.wav (ללא מספר).
                              ג. מגדירים בקובץ ext איזה מקשים יעבדו בתשובות של הסקר - Q1_key_ok=1234. (Q1= שאלה מספר 1)
                              ד. מעלים לתיקייה הנ"ל את התשובות בשם A1.wav. (A1= תשובה מס' 1, A2=תשובה מס' 2, וכו')

                              י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • י מנותק
                                יב @בוס
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @בוס תודה!!
                                הבנתי. מעניין למה לא כתוב מפורש בשרשור של המודול... בעיניי, זה מאד קשה להבין משם.
                                @שמואל לעיונך....

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ב מנותק
                                  בוס @יב
                                  נערך לאחרונה על ידי בוס

                                  @יב גם לי לקח דקות ארוכות להבין.
                                  @שמואל צריך לנסח את השורה הזו 👇 יותר ברור:

                                  קובץ של שאלה ראשי נמצא בשלוחה בתיקייה בשם {מספר שאלה} קובץ בשם Q.wav

                                  וכן לתת איזו דוגמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • י מנותק
                                    יב @בוס
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @בוס כתב בהשאלה של הסקר:

                                    @יב נתחיל שלב שלב:
                                    א. פותחים תיקייה שהשם שלה היא מספר השאלה.
                                    ב. לתיקיה זו מכניסים את קובץ השאלה בשם Q.wav (ללא מספר).
                                    ג. מגדירים בקובץ ext איזה מקשים יעבדו בתשובות של הסקר - Q1_key_ok=1234. (Q1= שאלה מספר 1)
                                    ד. מעלים לתיקייה הנ"ל את התשובות בשם A1.wav. (A1= תשובה מס' 1, A2=תשובה מס' 2, וכו')

                                    לפי הבנתי גם צריכים להגדיר בext

                                    seker_questions_patch=1
                                    

                                    שהשאלות מתייחסות לתיקייה 1 [ששם מכניסים את קובץ השאלה בשם Q.wav].
                                    לא כך? - אחרת זה גם יעבוד?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מנותק
                                      יב
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @בוס ואם כבר לשגע אותך, אז עד הסוף....😁
                                      אפשר להגדיר 2 ספרות לבחירה, לדוגמא שהתשובה תהיה 11 ?

                                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ב מנותק
                                        בוס @יב
                                        נערך לאחרונה על ידי בוס

                                        @יב כתב בהשאלה של הסקר:

                                        @בוס ואם כבר לשגע אותך, אז עד הסוף....😁

                                        בשמחה

                                        @יב כתב בהשאלה של הסקר:

                                        אפשר להגדיר 2 ספרות לבחירה, לדוגמא שהתשובה תהיה 11 ?

                                        לא. רק עד 9

                                        @יב כתב בהשאלה של הסקר:

                                        לפי הבנתי גם צריכים להגדיר בext

                                        seker_questions_patch=1
                                        

                                        שהשאלות מתייחסות לתיקייה 1 [ששם מכניסים את קובץ השאלה בשם Q.wav].
                                        לא כך? - אחרת זה גם יעבוד?

                                        ברירת מחדל הקבצים צריכות להיות בשלוחה הנוכחית, ההגדרה שהבאת זה כד להגדיר שלוחה אחרת שמשם ילקחו הקבצים

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יב @בוס
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @בוס כתב בהשאלה של הסקר:

                                          ברירת מחדל הקבצים צריכות להיות בשלוחה הנוכחית

                                          זה לא השלוחה שנכנסים בו לסקר?
                                          כלומר, יש לי קו תוכן, ובהקשה על 5 אני נכנס לסקר, ואת שלוחה 5 אני מגדיר כשלוחת סקר. - ובתוכו אני פותח עוד תיקייה [לצורך העניין] שמספרו 1.
                                          יש דרך אחרת להשתמש בסקר? הרי אף אחד (כנראה) לא פותח מערכת רק בשביל סקר.
                                          ואם כן, ברירת המחדל שהשאלות תמיד נמצאים בשלוחה פנימית...

                                          ושוב סליחה שאני משגע 🙏🙏🙏

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ב מנותק
                                            בוס @יב
                                            נערך לאחרונה על ידי בוס

                                            @יב אכן הקבצים צריכים להיות בשלוחה 5, אם אך יש לך את הקבצים בשלוחה 6, והסקר בשלוחה 5, אז אתה מגדיר את זה:

                                            seker_questions_patch=6
                                            

                                            ואז זה לוקח את הקבצים משלוחה 6

                                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון