הפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת
-
@אברהם-צבי כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:
אך איך אפשר לשנות את הזיהוי דרך ''חייג לשלוחה זו'' ?
הוספתי אפשרות לבחור.
-
@שמואל אגב ניסיתי כעת לשלוח לי שיחה משלוחת השמעת קבצים, ואחרי המענה היה מעל לדקה של שקט ולא התחלתי לשמוע את הקבצים בשלוחה.
-
@שמואל יהיה אופצייה בהגדרות קמפיין להגדיר לאיזה שלוחה הקמפיין ינווט?
נכון לעכשיו אני רואה שהאופצייה הזו קיימת ב API ולא בהגדרות קמפיין
תודה -
@שולי כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:
@שמואל יהיה אופצייה בהגדרות קמפיין להגדיר לאיזה שלוחה הקמפיין ינווט?
לא חושב,
זה לא באמת תחליף לקמפיין,זה גם מוגבל ל500 מספרים.
קמפיין לא יכול להיות ממש לתוך המערכת בצורה שזה יופעל לעשרות אלפי מספרים - כמו קמפיין רגיל.
-
@שמואל כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:
@שולי כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:
@שמואל יהיה אופצייה בהגדרות קמפיין להגדיר לאיזה שלוחה הקמפיין ינווט?
לא חושב,
זה לא באמת תחליף לקמפיין,זה גם מוגבל ל500 מספרים.
קמפיין לא יכול להיות ממש לתוך המערכת בצורה שזה יופעל לעשרות אלפי מספרים - כמו קמפיין רגיל.
איך יש אופציה להסיף רשימה של מספרים ?
-
@מ-ל-ל כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:
איך יש אופציה להסיף רשימה של מספרים ?
דרך הAPI זה מוסבר.
ניתן לחייג גם לרשימה. -
@שמואל יפה מאוד זה היה מאוד מתבקש
אשמח אם תוכל לעשות שיראו את השיחה בלשונית שיחות נכנסות כי כיום אפילו אם המאזין נכנס לשלוחת תור זה לא מופיע בAPI של מצב התור
כלומר שזה יהיה כשיחה רגילה לכל דבר -
למה אין אפשרות לעשות הגבלה על יותר מ 35 שניות ?
זה משהו עקרוני ? -
@חויוה-טלפונית לדעתי זה בגלל שלמי שיש תא קולי אם הוא לא עונה תוך 35 שניות זה עובר לתא קולי
ואז זה סתם מבזבז יחידות
(אגב למי שאין תא קולי אפשר לחייג 45 שניות) -
@הרב אני לא מבין, הכוונה לזמן החיוג, או להגבלת אורך השיחה במערכת ?
-
@חויוה-טלפונית הכוונה להגבלת זמן החיוג אל המספרים שתגדיר ולא על אורך השיחה שאינו מוגבל
אם אתה רוצה להגביל את אורך השיחה אתה צריך להגדיר זאת בשלוחה שאיליה מחייגים... -