• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת

    חדש במערכת
    10
    15
    551
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • אהרן שובקס
      אהרן שובקס ניהול @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

      @מתעניין
      תעשה רענון קשיח

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • שמואל
        שמואל @אברהם צבי נערך לאחרונה על ידי

        @אברהם-צבי כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:

        אך איך אפשר לשנות את הזיהוי דרך ''חייג לשלוחה זו'' ?

        הוספתי אפשרות לבחור.

        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • פ
          פישל מומחה @שמואל נערך לאחרונה על ידי

          @שמואל אגב ניסיתי כעת לשלוח לי שיחה משלוחת השמעת קבצים, ואחרי המענה היה מעל לדקה של שקט ולא התחלתי לשמוע את הקבצים בשלוחה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ש
            שולי @שמואל נערך לאחרונה על ידי

            @שמואל יהיה אופצייה בהגדרות קמפיין להגדיר לאיזה שלוחה הקמפיין ינווט?
            נכון לעכשיו אני רואה שהאופצייה הזו קיימת ב API ולא בהגדרות קמפיין
            תודה

            שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • שמואל
              שמואל @שולי נערך לאחרונה על ידי

              @שולי כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:

              @שמואל יהיה אופצייה בהגדרות קמפיין להגדיר לאיזה שלוחה הקמפיין ינווט?

              לא חושב,
              זה לא באמת תחליף לקמפיין,

              זה גם מוגבל ל500 מספרים.

              קמפיין לא יכול להיות ממש לתוך המערכת בצורה שזה יופעל לעשרות אלפי מספרים - כמו קמפיין רגיל.

              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • מ
                מ.ל.ל @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                @שמואל כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:

                @שולי כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:

                @שמואל יהיה אופצייה בהגדרות קמפיין להגדיר לאיזה שלוחה הקמפיין ינווט?

                לא חושב,
                זה לא באמת תחליף לקמפיין,

                זה גם מוגבל ל500 מספרים.

                קמפיין לא יכול להיות ממש לתוך המערכת בצורה שזה יופעל לעשרות אלפי מספרים - כמו קמפיין רגיל.

                איך יש אופציה להסיף רשימה של מספרים ?

                שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • שמואל
                  שמואל @מ.ל.ל נערך לאחרונה על ידי

                  @מ-ל-ל כתב בהפעלת קמפיין / שיחה בAPI או באתר הניהול הנכנסת לשלוחה במערכת:

                  איך יש אופציה להסיף רשימה של מספרים ?

                  דרך הAPI זה מוסבר.
                  ניתן לחייג גם לרשימה.

                  לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ה
                    הרב מומחה @שמואל נערך לאחרונה על ידי הרב

                    @שמואל יפה מאוד זה היה מאוד מתבקש
                    אשמח אם תוכל לעשות שיראו את השיחה בלשונית שיחות נכנסות כי כיום אפילו אם המאזין נכנס לשלוחת תור זה לא מופיע בAPI של מצב התור
                    כלומר שזה יהיה כשיחה רגילה לכל דבר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח
                      חויוה טלפונית @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                      @שמואל

                      למה אין אפשרות לעשות הגבלה על יותר מ 35 שניות ?
                      זה משהו עקרוני ?

                      ה ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        הרב מומחה @חויוה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                        @חויוה-טלפונית לדעתי זה בגלל שלמי שיש תא קולי אם הוא לא עונה תוך 35 שניות זה עובר לתא קולי
                        ואז זה סתם מבזבז יחידות
                        (אגב למי שאין תא קולי אפשר לחייג 45 שניות)

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ח
                          חויוה טלפונית @הרב נערך לאחרונה על ידי

                          @הרב אני לא מבין, הכוונה לזמן החיוג, או להגבלת אורך השיחה במערכת ?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש
                            שמחה - זו הסיסמא @חויוה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                            @חויוה-טלפונית הכוונה להגבלת זמן החיוג אל המספרים שתגדיר ולא על אורך השיחה שאינו מוגבל
                            אם אתה רוצה להגביל את אורך השיחה אתה צריך להגדיר זאת בשלוחה שאיליה מחייגים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • הוזכר על-ידי  ה המתלמד 
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון