באג בפקודת RunTzintuk
-
יש לי שירות שקורא לפקודת RunTzintuk, אני משתמש עם phones=0540000000
לחלק מהמספרים הצינתוק נשלח, ולחלק מהמספרים אני מקבל שגיאה{"responseStatus":"Exception","message":"not Valid Phones","file":"dialer.class.ym","Line":"265:32","yAfastVersion":"6.6.100"}
לא שיניתי שום דבר בקוד, והמספרים האלו קיבלו צינתוק עד לאחרונה
לא מזהה איזה חוקיות בין אלו שמקבלים צינתוק לבין אלו שלא
מישהו נתקל בשגיאה? -
אני לא יודע איך אצלך זה עובד
אבל יש הגבלה על צינתוקים בו זמנית
אצלי היה בעבר וראיתי שהוא לא נותן יותר מ6 בו זמנית, אז יוצא ש6 הראשונים מקבלים, אח"כ תלוי בזמן הריצה של הצינתוק מול ריצת המודול, ואז לא מקבלים, כהראשון גומר מייד התורן כן מקבל, ואז מחכים שהשני יגמור [ובנתיים עוד כמה לא מקבלים] וכן הלאה
גם במערכת החדשה ששולחת במערך את רשימות הצינתוקים זה מפעיל עד 50 בו זמנית, מה שיוצר שוב הגבלה
בנוסף ואולי זה דווקא קשור
לארחונה כמות החיוגים בו זמנית צוצמה משמעותית גם בקמפיינים בתשלום [כמו גם מס' החיוגים ללקוח, ועוד] -
@מנסה
תודה!
מדובר גם על הפעלה בודדת בלי שיש שום הפעלות במקביל
השגיאה המוחזרת גם מעידה על משהו אחר.. -
@amp-Software-0 כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
לחלק מהמספרים הצינתוק נשלח, ולחלק מהמספרים אני מקבל שגיאה
מספרים קבועים חלק נשלח וחלק לא?
אולי מיקומים קבועים של מספרים (למשל כל 7 מספרים לא נשלח)? -
@amp-Software-0 כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
לחלק מהמספרים הצינתוק נשלח, ולחלק מהמספרים אני מקבל שגיאה
השגיאה שאתה מקבל למעשה אומרת שהחייגן לא קיבל שום מספר טלפון מאומת להפעיל אליו קמפיין.
זה יכול להיות בכלל שבאמת המספרים לא תקינים אולי,
או שהם חסומים (ברמת מערכת/רמה כללית). -
@שמואל
המספרים תקינים
אני מצליח לשלוח אליהם ממערכת אחרת (כך שהם לא חסומים ברמה כללית)
איך אפשר לבדוק אם הם חסומים ברמת מערכת?
בנוסף יש לציין שאחד מהמספרים רשום לבד ברשימת צינתוקים חינמית, וכשאני מפעיל אותה אני מקבל שגיאה{"responseStatus":"Exception","message":"The list is empty","file":"PhoneListParse.class.ym","Line":"273:36","yAfastVersion":"6.6.100"}
מה שמאמת את זה שהמספר חסום
-
@MGM-IVR
אני מדבר גם על שליחה בודדת של מספרhttps://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=077xxxxxxx:xxxx&phones=054xxxxxxx
-
לאחרונה גם אצלי מאזינים התחילו להתלונן שהם לא מקבלים צינתוקים
מפילוח שלי, כלומר אלו שבדקתי בעצמי נמצאים בחברת פרטנר
@שמואל אולי יש קשר -
@תן-חיוך-1 כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
מפילוח שלי, כלומר אלו שבדקתי בעצמי נמצאים בחברת פרטנר
אני ניסיתי לשלוח עכשיו למספר שנמצא בחברת פרטנר וזה עבד
@amp-Software-0 כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
איך אפשר לבדוק אם הם חסומים ברמת מערכת?
תנסה לשלוח אליהם קמפיין אמיתי, בדוח שם מופיע לך על מי שחסום שהוא חסום
מי שחסום זה לא יגבה יחידות -
@שמחה-זו-הסיסמא
אוקי,
אז זה נראה משהו ממש רוחבי
ניסתי להפעיל קמפיין למספר הבעייתי, והוא כותב לי שיש 0 מספרים לחיוג...
בדקתי גם על רשימה מקבילה אחרת שמאוחסנים בה 425 מספרים, מתוכן הוא מצא לחיוג רק 184 מספרים...
-
אכן בדוח קמפיין מופיע חסום,
כיצד נוצרה החסימה הזו?
-
יתכן והם חסמו את עצמם על ידי הקשה על 9 בזמן שמיעת קמפיין
יתכן שהם דיווחו דרך השירות לקוחות בשלוחה 4
או שיש לך שלוחה ייעודית לכך
אם כל אלו ברור לך שלא קרו מציע לפנות לשירות הלקוחות בשאלה
עדיף כמובן מספר שהיה לא חסום והפך פתאום להיות חסוםבהצלחה
-
@amp-Software-0 @מנסה @MGM-IVR @שמואל @תן-חיוך-1 @שמחה-זו-הסיסמא
שלום רב לכם,
גם אני נתקלתי בכזו בעיה,
מבדיקה שעשיתי עלה שהמספר רשום למאגר 'אל תתקשר אלי' (הכנסתי אותו לרשימת תפוצה ועשיתי 'סנן רשומים ממאגר אל תתקשר אליי' והמספר נחסם),
אמנם בדקתי את זה רק על מספר אחד, ככה שזה לא יכול לתת לנו אינדיקציה מלאה וברורה,
אשמח מאד אם המשתתפים כאן יוכלו לבדוק את הנושא גם אצלם ולברר האם באמת זה הנושא,
אם זאת אכן הבעיה, צריך לפנות לשירות הלקוחות מדוע לא יאפשרו (למשתמש או למנהל המערכת) להצהיר על כך שהוא רוצה לקבל צינתוקים או שיחות ממערכת זו על אף שרשום במאגר הנ"ל.
בברכה מרובה.. -
בדקתי בדיקה נוספת, והתוצאה קצת סותרת את שכתבתי לעיל:
שמתי ברשימת תפוצה 515 מספרים ישראלים תקינים,
לחצתי על 'הפעל קמפיין' והוא רשם לי שיש 498 מספרים לחיוג, כלומר חסם לי 17 מספרים,
אח"כ עשיתי 'סנן רשומים ממאגר אל תתקשר אלי', נחסמו 90 מספרים, נשארו 425 מספרים פעילים,
אח"כ שוב דבר מוזר, לחצתי על 'הפעל קמפיין' והוא רשם לי שיש 413 מספרים לחיוג, כלומר חסם לי 12 מספרים נוספים שאינם רשומים במאגר 'אל תתקשר אלי',
כלומר, בהתחלה כשהוא חסם לי 17 מספרים, הם לא נחסמו בגלל שהם רשומים במאגר 'אל תתקשר אלי' אלא מפני סיבה אחרת,
וגם כשסיננתי את כל הרשומים במאגר 'אל תתקשר אלי' נותרו מספרים שהוא לא מרשה לחייג אליהם,
א"כ התעלומה עדיין קיימת, נשמח כמובן לפיתרון.. -
@ע-ג מאגר אל תתקשר אליי הוא לא חובה, ואין שום מקום שהוא "מתערב" ברשימה - רק אם מפעילים סריקה.
מספרים חסומים יכולים להיות בכמה רמות, יש חסומים ברמת מערכת, יש ברמה כללית, יש ברמת רשימה.
אם שאתה מוציא קמפיין ויש בו מספרים חסומים, זה מאחד מהרמות האלה, ולכן הוא חסום. יש חסימות שאתה יכול לשחרר אותם, ויש שלא.
-
@שמואל
תודה על ההסבר המפורט.
אם הבנתי נכון, 'חסומים ברמה כללית' פירושו שהם חסומים באופן כללי במערכות של ימות המשיח.
ואם הבנתי נכון, אי אפשר (טכנית) לשחרר אותם למערכת ספציפית, אפילו לא ע"י בקשה או הצהרה של בעל המספר.
האם הבנתי נכון (בשתי השאלות הנ"ל)? -
@ע-ג
לי היו מקרים של מספרים שהחזירו שגיאה במערכת מסויימת ובמערכת אחרת לא
כך שזה לא חסימה ברמה כללית
ומאידך אין לי שום שלוחה של הסרת מספר וכדו' כך שזה לא חסום ברמה מערכת,
וזה לא חסום ברמת רשימה כי שלחתי את זה באמצעות פקודת RunTzintuk ולא באמצעות רשימה
גם המספר שלי אישית נחסם למרות שמעולם לא עשיתי הסרה או חסימה וכדו' -
@שמואל מה אתה אומר על מה ש @amp-Software-0 כותב?
אולי אכן מדובר כאן באיזושהי תקלה לא ברורה? -
@שמואל כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
מאגר אל תתקשר אליי הוא לא חובה
הייתי מציע לנסח מאגר אל תתקשר אלי אינו אוטומטי במערכת,
מהנוסח שלך יכול מישהו ללמוד שמאגר זה הוא המלצה בלבד כאשר הוא במצבים מסויימיים הוא חובה על פי חוק -
@amp-Software-0 כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
ומאידך אין לי שום שלוחה של הסרת מספר וכדו' כך שזה לא חסום ברמה מערכת,
קודם כל זה שאין לך אפשרות הסרה זה לא חוקי ונוגד את התקנון
אבל זה עדיין לא אומר כלום, כי ניתן לחסום כאשר מקבל קמפיין בהקשה על 9
וגם ניתן לחסום בשירות לקוחות בשלוחה 4גם המספר שלי אישית נחסם למרות שמעולם לא עשיתי הסרה או חסימה וכדו'
זה כבר יכול יותר להישמע כמו תקלה, וצריך לבדוק ספציפית