באג בפקודת RunTzintuk
-
יש לי שירות שקורא לפקודת RunTzintuk, אני משתמש עם phones=0540000000
לחלק מהמספרים הצינתוק נשלח, ולחלק מהמספרים אני מקבל שגיאה{"responseStatus":"Exception","message":"not Valid Phones","file":"dialer.class.ym","Line":"265:32","yAfastVersion":"6.6.100"}
לא שיניתי שום דבר בקוד, והמספרים האלו קיבלו צינתוק עד לאחרונה
לא מזהה איזה חוקיות בין אלו שמקבלים צינתוק לבין אלו שלא
מישהו נתקל בשגיאה? -
אני לא יודע איך אצלך זה עובד
אבל יש הגבלה על צינתוקים בו זמנית
אצלי היה בעבר וראיתי שהוא לא נותן יותר מ6 בו זמנית, אז יוצא ש6 הראשונים מקבלים, אח"כ תלוי בזמן הריצה של הצינתוק מול ריצת המודול, ואז לא מקבלים, כהראשון גומר מייד התורן כן מקבל, ואז מחכים שהשני יגמור [ובנתיים עוד כמה לא מקבלים] וכן הלאה
גם במערכת החדשה ששולחת במערך את רשימות הצינתוקים זה מפעיל עד 50 בו זמנית, מה שיוצר שוב הגבלה
בנוסף ואולי זה דווקא קשור
לארחונה כמות החיוגים בו זמנית צוצמה משמעותית גם בקמפיינים בתשלום [כמו גם מס' החיוגים ללקוח, ועוד] -
@מנסה
תודה!
מדובר גם על הפעלה בודדת בלי שיש שום הפעלות במקביל
השגיאה המוחזרת גם מעידה על משהו אחר.. -
@amp-Software-0 כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
לחלק מהמספרים הצינתוק נשלח, ולחלק מהמספרים אני מקבל שגיאה
מספרים קבועים חלק נשלח וחלק לא?
אולי מיקומים קבועים של מספרים (למשל כל 7 מספרים לא נשלח)? -
@amp-Software-0 כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
לחלק מהמספרים הצינתוק נשלח, ולחלק מהמספרים אני מקבל שגיאה
השגיאה שאתה מקבל למעשה אומרת שהחייגן לא קיבל שום מספר טלפון מאומת להפעיל אליו קמפיין.
זה יכול להיות בכלל שבאמת המספרים לא תקינים אולי,
או שהם חסומים (ברמת מערכת/רמה כללית). -
@שמואל
המספרים תקינים
אני מצליח לשלוח אליהם ממערכת אחרת (כך שהם לא חסומים ברמה כללית)
איך אפשר לבדוק אם הם חסומים ברמת מערכת?
בנוסף יש לציין שאחד מהמספרים רשום לבד ברשימת צינתוקים חינמית, וכשאני מפעיל אותה אני מקבל שגיאה{"responseStatus":"Exception","message":"The list is empty","file":"PhoneListParse.class.ym","Line":"273:36","yAfastVersion":"6.6.100"}
מה שמאמת את זה שהמספר חסום
-
@MGM-IVR
אני מדבר גם על שליחה בודדת של מספרhttps://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=077xxxxxxx:xxxx&phones=054xxxxxxx
-
לאחרונה גם אצלי מאזינים התחילו להתלונן שהם לא מקבלים צינתוקים
מפילוח שלי, כלומר אלו שבדקתי בעצמי נמצאים בחברת פרטנר
@שמואל אולי יש קשר -
@תן-חיוך-1 כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
מפילוח שלי, כלומר אלו שבדקתי בעצמי נמצאים בחברת פרטנר
אני ניסיתי לשלוח עכשיו למספר שנמצא בחברת פרטנר וזה עבד
@amp-Software-0 כתב בבאג בפקודת RunTzintuk:
איך אפשר לבדוק אם הם חסומים ברמת מערכת?
תנסה לשלוח אליהם קמפיין אמיתי, בדוח שם מופיע לך על מי שחסום שהוא חסום
מי שחסום זה לא יגבה יחידות -
@שמחה-זו-הסיסמא
אוקי,
אז זה נראה משהו ממש רוחבי
ניסתי להפעיל קמפיין למספר הבעייתי, והוא כותב לי שיש 0 מספרים לחיוג...
בדקתי גם על רשימה מקבילה אחרת שמאוחסנים בה 425 מספרים, מתוכן הוא מצא לחיוג רק 184 מספרים...
-
אכן בדוח קמפיין מופיע חסום,
כיצד נוצרה החסימה הזו?
-
יתכן והם חסמו את עצמם על ידי הקשה על 9 בזמן שמיעת קמפיין
יתכן שהם דיווחו דרך השירות לקוחות בשלוחה 4
או שיש לך שלוחה ייעודית לכך
אם כל אלו ברור לך שלא קרו מציע לפנות לשירות הלקוחות בשאלה
עדיף כמובן מספר שהיה לא חסום והפך פתאום להיות חסוםבהצלחה